alpa
huviline
Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.08 14:03
|
|
|
Turbo lakkab töötamast.
Probleem on selline, et kui panen auto käims siis algul on kõik ok kuid mõne aja pärast ei ole sõites enam turbot kaob ära. Keeran süüte välja siis
süüde sisse auto käime ja kõik jälle korras nagu peab. Mingit vahet ei ole kas mootor on soe või külm. Ikkagi iga kord kui auto käima panen on algul
kõik ok kuid mingi aja pärast kaob turbo ja sõita on suht raske. Mõnikord kestab turbo tunde kui sama on kestnud ka mõned minutid.
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.08 14:25
|
|
|
ma arvan, et turbo on liiga väike...
äkki avalikustad ka näiteks mootori ja auto jne andmed, et inimesed oskaksid midagi arvata?
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 01.10.08 16:05
|
|
|
Siin foorumis sellest palju juttu olnud.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
HannesT
huviline
Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant
|
postitati 01.10.08 16:29
|
|
|
Kas diislitel on ka õhulugeja? Sellesmõttes, et diislil peaks olema savi, kuipalju seda õhku sisse tuleb ja pöördeid reguleeritakse pumbast kütusega.
|
|
|
pontu
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: kesk-eesti , Porvoo
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2,8Q C5 , on ajalugu.
|
postitati 01.10.08 16:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HannesT
Kas diislitel on ka õhulugeja? Sellesmõttes, et diislil peaks olema savi, kuipalju seda õhku sisse tuleb ja pöördeid reguleeritakse pumbast kütusega.
|
Masuudipressil ei ole SAVI, otse loomulikult on õhulugeja peal.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.10.08 16:52
|
|
|
Arvuti järgi, näha, mis viga on, niisama, siin ei pane diagnoosi, vigasid võib olla n tk.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.10.08 17:02
|
|
|
2,5 V6 tdi ei anna õhulugeja kohta ühtegi viga ,korduvalt proovitud ja otsitud viga hullu pilk silmis.
Sümptom iseenesest klapib.
Uus õhulugeja Revali vahetusfondist peaks olema ca 1500 raha
|
|
|
|
alpa
huviline
Registreerunud 08.09.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.08 17:21
|
|
|
Mootor on 1.9 turbo diisel Audi a4 avant aasta 2000. Jõuvanker küsimus sulle ja teistele, et olen pannud autosid arvuti taha aga, et kas töötava
mootoriga saab arvutit ja autot ühendad, kuna kui süüte välja keeran siis on kohe kõik korrad ja ei tea kas siis arvuti saab aru, et midagi on paigast
ära.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 01.10.08 17:24
|
|
|
Lase pistik järgi pista, süüde sisse ning lugeda mootoriosa välja ja sealt veakoodid.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|