Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: võimendile jääb voolu väheks (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 4255)
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Sellisel juhul pead oma kuulamisharjumusi muutma, või lisa generaatori installima.

kuulamisharjumusi muudan siis kui 70neseks saan:D eks ma panen woofri praegu 4oomi peale kuni targemaks ja rikkamaks saan:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 11:30 Tsiteeri


Korras geneka tootlikkus ei saa olla nii kehv ~800 rpm tühikäigu juures, vaata igaks juhuks ega mõni kodanik pole sulle sinna mingit ungabuud geneka asemele toppinud, ehk siis uuri kas genekas ikka originaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 11:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Korras geneka tootlikkus ei saa olla nii kehv ~800 rpm tühikäigu juures, vaata igaks juhuks ega mõni kodanik pole sulle sinna mingit ungabuud geneka asemele toppinud, ehk siis uuri kas genekas ikka originaal?
ungabuu on bosch-i originaal(audi ja vw märgid on peal) 110A ja kuna võim tahab 130A siis on ju loogiline et väheks jääb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 13:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Korras geneka tootlikkus ei saa olla nii kehv ~800 rpm tühikäigu juures, vaata igaks juhuks ega mõni kodanik pole sulle sinna mingit ungabuud geneka asemele toppinud, ehk siis uuri kas genekas ikka originaal?
ungabuu on bosch-i originaal(audi ja vw märgid on peal) 110A ja kuna võim tahab 130A siis on ju loogiline et väheks jääb.

Njah, ega lisaaku siin eriti ei päästa, kliimaga s4'l on seda ka suht raske kuhugi mujale peale pagassi pista, istme all veidi mängides ja keskluku pumba asukohta muutes saab suuremamahulist akut kasutada küll.
Geneka osas otsiksin mina alternatiive v8'ga motode pealt, et kinnitusi, rihmarulliku sobivust (võlli paksust) võrrelda, kuna neil kasutatakse ka 150A isendeid. Tartus oskaks ehk soovitada, kuhu pöörduda kuigi ega need kodanikud eriti vaimustuses pole custom värgi kokku keeramisest :(.
PS! Ma olen oma kunagise oluliselt nõrgema helitehnikaga sattunud hätta, kui pingeregulaator genekas lollakaid pani. Aga viga avaldus kõrgematel pööretel ja suurema voolutarbimise juures, mitte madalatel tiksudes.

Olensaarlane saadetud piltidel olev teostus on küll kiidusõnu väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 13:56 Tsiteeri


kas uuemate audide genekaid kannatab peale istutada? hetkel mõtlen midagi sellist: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=231130
või sellist: http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=230657

edit: leidsin ka mingi mersu geneka mis on 200A :D see oleks vist päris magus. tõstaks aku istmealt pakiruumi ümber, siis oleks ruumi ka korraliku aku jaoks:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 14:15 Tsiteeri


Hetkel pole küsimus mitte uuemas või vanemas kuna juhtmestik on sinu väikseim probleem. Pigem on probleem füüsilises paigutuses ja rihmarullikus. Võta oma genekas maha, mõõda ära kõikvõimalikud kaugused, auguvahed, rihmakaugused kinnitustest jne. ning mine mende mõõtudega kasvõi suvalisse lammarisse, et siis erinevaid isendeid enda oma mõõtudega võrrelda. Kui laiast maailmast otsinud/leidnud juba konkreetsele isendile valmis tehtud bolt-on toodet võtta pole ja endal inseneri aju ei noki, siis pole nagu sellel kogu jututeemal siin mingit pointi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 14:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Hetkel pole küsimus mitte uuemas või vanemas kuna juhtmestik on sinu väikseim probleem. Pigem on probleem füüsilises paigutuses ja rihmarullikus. Võta oma genekas maha, mõõda ära kõikvõimalikud kaugused, auguvahed, rihmakaugused kinnitustest jne. ning mine mende mõõtudega kasvõi suvalisse lammarisse, et siis erinevaid isendeid enda oma mõõtudega võrrelda. Kui laiast maailmast otsinud/leidnud juba konkreetsele isendile valmis tehtud bolt-on toodet võtta pole ja endal inseneri aju ei noki, siis pole nagu sellel kogu jututeemal siin mingit pointi.
paigutuse pärast ma ei muretsegi, kõik kinnitused saab ümber teha. muretsema panebki just rihmarullik. kuna pole ise kunagi genekaid näppind siis võib küsimus tobe tunduda aga kas neid rullikuid seal otsas vahetada ei anna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 15:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
paigutuse pärast ma ei muretsegi, kõik kinnitused saab ümber teha. muretsema panebki just rihmarullik. kuna pole ise kunagi genekaid näppind siis võib küsimus tobe tunduda aga kas neid rullikuid seal otsas vahetada ei anna?

Enamus neist on vahetatavad, kuna neid topitakse erinevatele liikuritele, paraku ei ole võlli paksus ja "hammas" kõigel sama ega mitte ka ligilähedane "aretuse" mõttes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.08 15:14 Tsiteeri


on veel selline küsimus,et kui nüüd cilaper töesti leiab omale sobiva vöimsusega generaatori,kas siis mingeid originaal releesi ei peaks vahetama hakkama?tegu ikkagi vöimsama toiteallikaga ja eks nörgem detail annab ju alati järele.pole sellist önnetust isegi vaenlasele vaja,et pärast leek taga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 12.10.08 16:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
on veel selline küsimus,et kui nüüd cilaper töesti leiab omale sobiva vöimsusega generaatori,kas siis mingeid originaal releesi ei peaks vahetama hakkama?tegu ikkagi vöimsama toiteallikaga ja eks nörgem detail annab ju alati järele.pole sellist önnetust isegi vaenlasele vaja,et pärast leek taga.

Ega võimsamast generaatorist kaitsmed iseeneslikult võimsamaks muutu ;) Ülekoormusel põlevad need läbi ja asi tahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 12.10.08 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
on veel selline küsimus,et kui nüüd cilaper töesti leiab omale sobiva vöimsusega generaatori,kas siis mingeid originaal releesi ei peaks vahetama hakkama?tegu ikkagi vöimsama toiteallikaga ja eks nörgem detail annab ju alati järele.pole sellist önnetust isegi vaenlasele vaja,et pärast leek taga.

Ega võimsamast generaatorist kaitsmed iseeneslikult võimsamaks muutu ;) Ülekoormusel põlevad need läbi ja asi tahe.


arusaadav.eks sellepärast antud küsimuse esitasingi.siit järeldan,et cilaper´il on tösine töö alles ees,et viia voolutarbivus tehnikaga kooskölla.
seega cilaper-tugevaid närve;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 19:23 Tsiteeri


Aitähh. Tugevaid närve on alati vaja:)

siis et kui saakski näiteks selle mesa 200A genaka külge pookida, tekkis küsimus et mis saab selle vooluga mida ei tarbita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.10.08 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
siis et kui saakski näiteks selle mesa 200A genaka külge pookida, tekkis küsimus et mis saab selle vooluga mida ei tarbita?

Seda voolu ei toodetagi. Ehk see, kui palju jõudu genekas mootorist imeb, sõltub suuresti sellest, kui palju genekat ennast elektriliselt koormata. Kui koormus on väike, käib genekas lihtsalt kergemini ringi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 12.10.08 20:05 Tsiteeri


1 mure jälle vähem:D mõtlesin ka geneka ja aku vahelise kaabli ära vahetada. 60 ruudusest peaks vist piisama? oleks sellest kasu? originaalil ju ühenduskoht kaabli keskel ja see on 1 paras pingemaandaja. pealegi on orig. kaabel mingi 10-15 ruudune kõigest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 12.10.08 21:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cilaper
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Hetkel pole küsimus mitte uuemas või vanemas kuna juhtmestik on sinu väikseim probleem. Pigem on probleem füüsilises paigutuses ja rihmarullikus. Võta oma genekas maha, mõõda ära kõikvõimalikud kaugused, auguvahed, rihmakaugused kinnitustest jne. ning mine mende mõõtudega kasvõi suvalisse lammarisse, et siis erinevaid isendeid enda oma mõõtudega võrrelda. Kui laiast maailmast otsinud/leidnud juba konkreetsele isendile valmis tehtud bolt-on toodet võtta pole ja endal inseneri aju ei noki, siis pole nagu sellel kogu jututeemal siin mingit pointi.
paigutuse pärast ma ei muretsegi, kõik kinnitused saab ümber teha. muretsema panebki just rihmarullik. kuna pole ise kunagi genekaid näppind siis võib küsimus tobe tunduda aga kas neid rullikuid seal otsas vahetada ei anna?
Ma tahaks näha kuidas sa selle geneka essi kapoti alla surud:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]