Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K:roolivõim undab (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 6564)
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 29.09.08 15:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek29
lugu siis siuke,et rool toimib normaalselt aga keerates koguaeg undab,undamine tekib ka siis kui lihtsalt kohapeal seista ja pöördeid anda,õli normis.samas kui auto ööläbi seisnud siis hommikul autosse istudes esimene pööre rooliga on raske ja käib üks nõks,pärast on Ok ainult undab pidevalt
kust viga otsida???:o
95a A4Q


Esimese asjana vaata mis õli su seal sees loksub ja kas see normidele vastab. Kui õli must, siis tee läbipesu kuni õli jääb puhtaks.

Kui see ka ei aita, siis hakkab vast ära lõppema see võimendi :)

Endal sama asi ja põhjuseks oli võimu laager - oli teisel päris suur loks sees juba ning inises just külmast peast


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 30.09.08 07:02 Tsiteeri


otsingust igasugu lahendusi

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44529&page=1&highlight=roolivõim%20undab#pid295499

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=56230&page=1&highlight=roolivõim%20undab#pid320527


jne

+ oled sa kindel et oskad õieti õli taset vaadata?


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vanja
huviline



Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Narva
Kasutaja on eemal

Auto: hetkel liikurita

postitati 02.10.08 10:31 Tsiteeri


Ei hakkanud uut teemat aretama suht samase probleemiga.

Nimelt teeb roolivõim häält, eriti pöörates. Õli tase on korras kuid õli iseenesest on must kui tökat. Kuidas nimelt see roolivõimu õli vahetus ja pesu käib ning kas see ka aitab? Kas antud häält võib tekitada laagri kulumine roolivõimu pumbas?
Millised on väljaminekud kui:
- vahetada lihtsalt õli koos pesuga?
- laagri vahetus pumbas?
- kogu pumba vahetus?

Tänud nendele, kes raatsivad infot jagada!


Pidurdab see kes suudab!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 02.10.08 14:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vanja
Ei hakkanud uut teemat aretama suht samase probleemiga.

Nimelt teeb roolivõim häält, eriti pöörates. Õli tase on korras kuid õli iseenesest on must kui tökat. Kuidas nimelt see roolivõimu õli vahetus ja pesu käib ning kas see ka aitab? Kas antud häält võib tekitada laagri kulumine roolivõimu pumbas?
Millised on väljaminekud kui:
- vahetada lihtsalt õli koos pesuga?
- laagri vahetus pumbas?
- kogu pumba vahetus?

Tänud nendele, kes raatsivad infot jagada!


sellest on korduvalt ja korduvalt juttu ka olnud tegelt :) otsingut proovisid?

selle pesu saad ise ka ära teha, kui julged käed õliseks saada natuke :P

õli tuleb õlianumast välja imeda nii palju kui saab ning uue õliga täita ning roolivõimul tööd lasta teha natuke (moto käima ja rattaid keerama koha peal vasakule-paremale põhja mõned korrad).

Seda protseduuri kordad nii kaua, kuni õli jääb puhas sisse.

Endal läks vast 2l õli selle protseduuri käigus - vaata, et kindlasti õiget õli kasutad... Vale õli kasutamine võib ka asja ära rikkuda. Audi roolivõimu õlist on ka kõvasti juttu olnud - kasuta otsingut :)

Laagrit saad nii kontrollida, et võtad korraks rihma maha ja loksutad roolivõimu seibi. Kui korralik loks sees, siis teadagi mis valesti on :p Enda omal loksus vast 3-4mm ja ragin oli taga külma motoga...

Kui laager on uppis siis võta ühendust nende meestega siin: www.remmon.ee

Edu!!!


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 06.12.08 15:55 Tsiteeri


Lugesin seda teemat, omal ka siis sama asi. Võim mitte ei unda vaid vigiseb peal ja see hääl ei lõppe ka siis kui mootor soe. Kas siis tõesti tegu laagri kulumisega või tasub omalgi see protseduur läbi teha:)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 06.12.08 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Lugesin seda teemat, omal ka siis sama asi. Võim mitte ei unda vaid vigiseb peal ja see hääl ei lõppe ka siis kui mootor soe. Kas siis tõesti tegu laagri kulumisega või tasub omalgi see protseduur läbi teha:)?


kui õli on õiget värvi, siis vast on suht kindel, et pump on lõppemas... Kui aga õli on selline kahtlane siis proovi läbipesu ja kui see ka ei aita, siis ootab ees pumba vahetus või selle remont...


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 06.12.08 16:05 Tsiteeri


Ma uurin asja:) Õli tundus läbi potska must, kuid mis ta õige värvus peaks olema? Pmst võib olla ju laager, kui see vahetada peaks saama töökorda või võib seal olla veel midagi ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 06.12.08 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Ma uurin asja:) Õli tundus läbi potska must, kuid mis ta õige värvus peaks olema? Pmst võib olla ju laager, kui see vahetada peaks saama töökorda või võib seal olla veel midagi ära?


Audi hüdro õli käib roheline... Kui on must, siis pese läbi kindlasti. Võimalik, et pääsed vaid sellega.

Endal kärises see ja läbipesu ei aidanud enam - oli ka mingi tume jama sees. Alguses tegi häält vaid hommikul peale käivitamist kuid aja möödudes läks järjest hullemaks. Üks kord kui, Taanist Eestisse sõitsin läksin Saksamaal ühest romulast läbi ja vahetasin vähe korralikuma pumba vastu ära - siiani ei ole probleeme olnud...

Teatavasti on pumpade jaoks ka remondikomplektid olemas - ei tea, kas koduste vahenditega saaks ka selle korda uuesti.

Samuti on võimalik hankida taastatud pump - sellisel juhul ostavad sinu vana pumba tagasi ja kokkuvõttes maksad uue pumba eest 2000,- eegu ringis.


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 06.12.08 18:58 Tsiteeri


Siis vist see õli ikka vanunud juba küll. Hääl on selline kõrvadele hakkab, vigiseb täiesti teatud pööretel ja vait ei jää. Peaks katsuma ka, kas lõtku pole. Ta oli 80-90 bar-ne. Täpne nr pole meeles hetkel. Õlitase oli norm aga võimalik et pesu võib aidata. aga tänud igaljuhul uurin ja katsetan:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 20.12.08 21:16 Tsiteeri


Hoopis roolilatt undab, võim ise on ok. Mis võib olla selle põhjuseks? Must õli?:) andke nõu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 20.12.08 21:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat:
Algselt postitas: simoQ
Ma uurin asja:) Õli tundus läbi potska must, kuid mis ta õige värvus peaks olema? Pmst võib olla ju laager, kui see vahetada peaks saama töökorda või võib seal olla veel midagi ära?


Audi hüdro õli käib roheline... Kui on must, siis pese läbi kindlasti. Võimalik, et pääsed vaid sellega.


Selle ajastu autol kasutatakse sünteetilist punast hüdroõli mitte mineraali (rohelist), mille kohta vist simoQ juttu teeb. Ja pruunikasmustaks lähevad nad kõik pikapeale. Kui juba roheline hakkab värvust vahetama, siis on viimane aeg see välja vahetada.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.7% - SQL: 61.3%]