kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 24.09.08 11:53
|
|
|
S4 tühikäik 1050 rpm
Asi selles, et tühikäik soojal mootoril on ca 1050 RPM. Kõigub ka natuke. Muidu toimib korralikult ja külmast peast on 900 rpm juures. Milles asi
võiks olla? Veakoode pole.
Masinaks -99 S4.
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.09.08 11:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kaaperdaja
Asi selles, et tühikäik soojal mootoril on ca 1050 RPM. Kõigub ka natuke. Muidu toimib korralikult ja külmast peast on 900 rpm juures. Milles asi
võiks olla? Veakoode pole.
Masinaks -99 S4. |
Stock masin?
Õhufilter on uus?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.09.08 12:03
|
|
|
Konditsioneeripumbasidur on ok? Roolivõimupump? Tundub nagu keski tarbija on taga, tekitab koormust mootorile tugevalt.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 24.09.08 12:47
|
|
|
Tsitaat: | Tundub nagu keski tarbija on taga, tekitab koormust mootorile tugevalt. |
Nii kõrge pöörde pealt peaks juba viled järel olema (kuuldaval), kui koormus on taga
Vaakumilekked? el.-gaasiklapp äkki?
Edit: no krt, on ju kuulda (näiteks külmalt kui 1200 rpm-i on tühikäik
siis on summuti juures vilinat raudselt kuulda). No mitte kapoti alt jah..
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
rosenberg
huviline
Registreerunud 04.09.07
Asukoht: võrumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 & Impreza STi & GT ja volvo s60
|
postitati 24.09.08 13:07
|
|
|
vaheta temp andur ja saad asja korda omal sama jama olnud .. soojalt pöörded 1100 kanti kylmalt 800 kanti
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 24.09.08 16:01
|
|
|
Puhasta gaasisiiber ja kalibreeri uuesti vag-com abil.
12.301@181km/h
|
|
|
|
kaaperdaja
klubiliige
Registreerunud 08.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2, S4
|
postitati 26.09.08 13:28
|
|
|
Eks proovin, tänud soovituste eest.
|
|
|
|
Revolver
huviline
Registreerunud 10.12.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 B5 Avant
|
postitati 25.06.14 22:01
|
|
|
Mis sai sellest teemast, omal sama jama! Paned käima, on ilusti oma koha peal pöörded. Paned paar korda pöördeid, on 1000 juures. Vahel kõigub korra
järsult 800 peale ja siis 1000 peale tagasi. Samas kui kliima järgi lükkad langevad pöörded enamvähem õige koha peale.
Sa elu naudi, osta uus Audi!
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 26.06.14 20:00
|
|
|
Vaakumleke.
|
|
|
|
Revolver
huviline
Registreerunud 10.12.13
Asukoht: Türi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 B5 Avant
|
postitati 27.06.14 22:13
|
|
|
Vaakumipoolel kõik üle käidud ja paar klambrit sai vahetatud, aga avastasin, et õhulugeja ja filtrikopsiku vahelistest klambritest 1 lahkunud ja
tihend ka... kas võib see ka ebaühtlaselt sisse tulnud õhuvoolu pärast seda tekitada?
Sa elu naudi, osta uus Audi!
|
|
|
|