Tsitaat: | Algselt postitas: OnuJack
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
eks siin mängib rolli 2.6 vastu arvatavalt ka automaat kast,seda enam,et tegu oli c3-me puhul quattroga,mis ei lase rattaid niisama tühja lüüa.
|
Sellel 2,6 ei saanud ratast ringi käima... mingi 40-50 pealt panin lapatsi põhja ja tundus, et peab vist jala uksest välja panema ja hoogu väheke
juurde andma... Nii uimane oli lihtsalt. |
ja lootsidgi ,et hakkab ka kohe pöletama vöi
mitmenda käiguga katsetasid sellisel kiirusel-ära tule ütlema,et esimest vöi teist,sest isegi teise käiguga sellise kiiruse juures juba
vääne(225Nm/3500 rpm) peaaegu otsas ning esimesest ei hakka rääkimagi(enne panevad kolvid taeva poole liikuma)
imestama lihtsalt paneb see,et esimene ja teine käik liiga lühikesed sellise kiiruse juures katsetamiseks,ilma et mootor aistevahel appi karjuma
pistab!
ei lähe ka seda kohe kindlasti mitte katsetama,et kas vöimalik vöi mitte-minu jaoks see natuke utoopiline sellise mootori ja kiiruse juures(saan
aru,et kui räägiksid kasvöi näiteks 2.7 BT-st),sest et seda korraldada eeldab ikka vast vöimekamat mootorit,kui see 2.6 oma 110 kw-ga.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|