soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 22.09.08 13:05
|
|
|
Audi 80 1.8s, aku tühi kui üks päev ei sõida
Tere
Siuke probleem siis, et kui paar päeva ei sõida siis aku tühi. Mõõtsin testeriga üle kui auto töötas ja näitas 13.69, ennem geneka rihm libises veits,
vahetasin ära ja näitas 13.79, kas see on niisuguse auto puhul normaalne?
Ei ole nagu erilisi muudatusi teinud ka autol, et miski võiks tarbida, kuidas siukest viga otsida?
Automakkil jääb punane tuli vilkuma kui paneeli ära võtan, aga see ei tohiks vist akut tühjaks lasta? Supakat, võimu ei ole.
Aku ka uus ostetud.
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 22.09.08 13:15
|
|
|
Kaitsmekarbist hakka ükshaaval mõõtma, ehk leiad selle salapärase tarbija.
Laadimispinge peaks okei olema.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette 
|
|
|
|
Taf
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A 6
|
postitati 22.09.08 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Tere
Siuke probleem siis, et kui paar päeva ei sõida siis aku tühi. Mõõtsin testeriga üle kui auto töötas ja näitas 13.69, ennem geneka rihm libises veits,
vahetasin ära ja näitas 13.79, kas see on niisuguse auto puhul normaalne?
Ei ole nagu erilisi muudatusi teinud ka autol, et miski võiks tarbida, kuidas siukest viga otsida?
Automakkil jääb punane tuli vilkuma kui paneeli ära võtan, aga see ei tohiks vist akut tühjaks lasta? Supakat, võimu ei ole.
Aku ka uus ostetud. | Kui automakk valesti yhendatud siis võib vabalt ööpäevaga aku tyhjaks saada ! Endal oli just sama probleem. niiet kontrolli kas seistes on tarbimine yle 0,05 milliampri!!
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 02.11.08 13:13
|
|
|
Suht noob olen kuidas ma seda testeriga möödan, mille peale sätin kuhu pluss
ja miinus?
Hakkasin vähem jälle sõitma ja ikka see jama, mingi 5-10km päevas, nädalas mõni kord rohkem ikka ka.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 02.11.08 13:41
|
|
|
B3'mel on selline tore nagu pagassi valgustus, uuri kas see sul töötab. Äkki jääb põlema?
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 02.11.08 15:48
|
|
|
Ronisin pagassi ja ei jää põlema 
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 02.11.08 16:51
|
|
|
kas lülitad maki välja enne paneeli eemaldamist?
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 02.11.08 17:19
|
|
|
Võta tester. Säti tester näitama ampreid. Keera lahti aku "+" ots. Aseta testri otsad - must aku klemmile ja punane "+" juhtmele mille eemaldasid
aku klemmilt. Tester peaks näitama max 0,5 amprit (võib näidata ka -0,5, oleneb mis pidi otsad ühendatud). Kui näitab rohkem on mingi tarbija järgi.
Endal olnud juhused kus ühel korral olid valesti ühendatud keskluku releed (pidevalt järgi ja vedas aku tühjaks päevaga) ja tesel korral lekkis juhe
mis oli veetud signast pagasiluugi lülitisse.
|
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 02.11.08 18:37
|
|
|
0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud!
|
|
|
Marek1990
huviline
Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4
|
postitati 02.11.08 21:45
|
|
|
Sul on vale keneka pinge regulaator.Te lõhute sellega oma uue aku ära kui ta laeb alla 13,8. see teeb aku plaadid mustaks. sellepärast ,et sa sõidad
nii vähe et ta ei jõua stardiks kulund voolu tagasi laadida.
mina soovitaks sul minna poodi ja osta keneka pinge regulaator 14,5 voldist. ta peaks umbes 120 eeki maksma.
ning siis vahetad selle ära ja paned auto käima ning paned kõik voolu tarbijad taha ning siis ta peab laadima umbes 14,2 volti.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 02.11.08 22:43
|
|
|
~13.8V on täiesti ok laadimispinge. Seda ei ole kindlasti vaja üle 14V ajada.
|
|
|
|
Marek1990
huviline
Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4
|
postitati 03.11.08 05:14
|
|
|
jah aga talvel on vaja 14,5voldist kui ta nii vähe sõidab.
kui sul on 13,8 ja sa paned näiteks tuled ja sooja puhuri taha ja laks laadimine on sul 13,6 ja see lõhub uue aku ära .
|
|
|
Marek1990
huviline
Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4
|
postitati 03.11.08 05:24
|
|
|
sina võid oma 13,8 pvoldi laadimisega edasi sõita ja siis talvel rõõmustad kui auto sul käima ei lähe.
13,8 voldine laadimine on mõeldud soojal maal sõitmiseks kus külmasi ei ole.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 03.11.08 06:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marek1990
jah aga talvel on vaja 14,5voldist kui ta nii vähe sõidab.
kui sul on 13,8 ja sa paned näiteks tuled ja sooja puhuri taha ja laks laadimine on sul 13,6 ja see lõhub uue aku ära . |
Ära aja palun jama! Püüdes tänavalt kinni mõne suvalise auto ja mõõtes aku klemmidelt töötava mootoriga laadimispinget, võid olla kindel, et ühelgi ei
ületa see 14V. Kõik nad sõidavad ilusti. Kõrgema pingega "tableti" on enamasti installinud vaid SPL-vennad.
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 03.11.08 07:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud! |
Voolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge
tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on suuremad akud).
|
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 03.11.08 09:24
|
|
|
Ei saagi nüüd aru, kumba seistes näitama peab, erinev jutt kahelt inimeselt.. 0,5 või 0,04
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 03.11.08 09:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt_1
kas lülitad maki välja enne paneeli eemaldamist? |
Makk varastati ära tglt, et nüüd oli mingi suva kassetikas taga.
|
|
|
Marek1990
huviline
Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4
|
postitati 03.11.08 16:34
|
|
|
ise tead mis oma autoga teed,aga sa lihtsalt usud lolle poemüüaid liiga palju.
mine teenindusse ja küsi sealt remondi vendade käest mida nemad soovitaksid.
ja kui sa autole uue aku ostad siis loe garantii pabereid ja saa ükskord aru et mee ei ela saksamaal.
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 03.11.08 16:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
Ei saagi nüüd aru, kumba seistes näitama peab, erinev jutt kahelt inimeselt.. 0,5 või 0,04 |
Ei pretendeeri absoluutsele tõele kuna ei tegele asjaga leiva teenimiseks. Reegel ikkagi see, et mida madalam seda parem! Nii, et võta 0,04 sihiks. Võta maki tagant juhe ära ja vaata mis siis
näitab.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 07.11.08 13:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: samruVoolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne
voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on
suuremad akud). |
Alla 0,1A on mõistuse piiridesse jääv tarbimine (alarm + muud vidinad) - lihtne jagamistehe ütleb ära, kui kaua on potentsiaali akul mingisuguse
tarbimise juures välja vedada (näiteks 74Ah:0,1A=740 tundi ehk umbes kuu aega).
Kõrgema pingega regulaator on asjalik nendel autodel, millel aku on mootorist kaugel (tagaistme all või pakiruumis), kuna esiteks pikem juhtmestik
akuni tekitab suurema pingelangu ja teiseks ei ole aku palavas kohas - osalt just sellepärast on kapoti all asuva aku puhul soovituslik generaatori
pinge madalam.
P.S. Suurema laadimisvoolu puhul tekib ka suurem pingelang.
|
|
|
soulfighter
huviline
Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 92KW
|
postitati 07.11.08 13:49
|
|
|
Selge, peab vist kuskile remondikohta viima, mõtted otsas, maki ja alarmi võtsin lahti, ja näitab ikka et 0,3. Aga kui kaitsmekarbist võtan
salongitulede ja vidinate kaitsme välja (makk ka läbi selle), siis näitab 0,01.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 07.11.08 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: generaator M
Tsitaat: | Algselt postitas: samruVoolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne
voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on
suuremad akud). |
Alla 0,1A on mõistuse piiridesse jääv tarbimine (alarm + muud vidinad) - lihtne jagamistehe ütleb ära, kui kaua on potentsiaali akul mingisuguse
tarbimise juures välja vedada (näiteks 74Ah:0,1A=740 tundi ehk umbes kuu aega).
Kõrgema pingega regulaator on asjalik nendel autodel, millel aku on mootorist kaugel (tagaistme all või pakiruumis), kuna esiteks pikem juhtmestik
akuni tekitab suurema pingelangu ja teiseks ei ole aku palavas kohas - osalt just sellepärast on kapoti all asuva aku puhul soovituslik generaatori
pinge madalam.
P.S. Suurema laadimisvoolu puhul tekib ka suurem pingelang. |
Teoreetiliselt (arvutuslikult) võivad need asjad nii olla aga praktiliselt on teised lood - praktiliselt on 0.1A tarbimisega auto 1 nädala seismise
järel käivitusvõimetu.
Lihtsalt kliendid tulevad sellise tarbimisega juba autoga remonti.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.08 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: soulfighter
0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud! |
0.3A tarbimist on ikka väga palju. lühikesi otsi ka veel sõidad siis ei saa see aku sul kunagi täis. kes ütleb et 13.8V on väga hea siis ega ikka ei
ole kyll. lykka mõni tarbija taha ja vaata mida näitab, kukub veel alla. talv ukse ees, ilmad jahedad, laadimine peaks igal juhul olema 14V
tarbijatega sellise jahedaga nagu praegu juba on. omal maanteel topelt tuledega näitab ka 14,2V
Tuleks külastada autoelektriku kui omal vahendeid ja oskust napib
|
|
|