Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 1.8s, aku tühi kui üks päev ei sõida (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 2602)
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 22.09.08 13:05 Tsiteeri
Audi 80 1.8s, aku tühi kui üks päev ei sõida



Tere

Siuke probleem siis, et kui paar päeva ei sõida siis aku tühi. Mõõtsin testeriga üle kui auto töötas ja näitas 13.69, ennem geneka rihm libises veits, vahetasin ära ja näitas 13.79, kas see on niisuguse auto puhul normaalne?

Ei ole nagu erilisi muudatusi teinud ka autol, et miski võiks tarbida, kuidas siukest viga otsida?

Automakkil jääb punane tuli vilkuma kui paneeli ära võtan, aga see ei tohiks vist akut tühjaks lasta? Supakat, võimu ei ole.

Aku ka uus ostetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 22.09.08 13:15 Tsiteeri


Kaitsmekarbist hakka ükshaaval mõõtma, ehk leiad selle salapärase tarbija.
Laadimispinge peaks okei olema.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taf
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A 6

postitati 22.09.08 16:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Tere

Siuke probleem siis, et kui paar päeva ei sõida siis aku tühi. Mõõtsin testeriga üle kui auto töötas ja näitas 13.69, ennem geneka rihm libises veits, vahetasin ära ja näitas 13.79, kas see on niisuguse auto puhul normaalne?

Ei ole nagu erilisi muudatusi teinud ka autol, et miski võiks tarbida, kuidas siukest viga otsida?

Automakkil jääb punane tuli vilkuma kui paneeli ära võtan, aga see ei tohiks vist akut tühjaks lasta? Supakat, võimu ei ole.

Aku ka uus ostetud.
Kui automakk valesti yhendatud siis võib vabalt ööpäevaga aku tyhjaks saada ! Endal oli just sama probleem.:o niiet kontrolli kas seistes on tarbimine yle 0,05 milliampri!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 02.11.08 13:13 Tsiteeri


Suht noob olen :( kuidas ma seda testeriga möödan, mille peale sätin kuhu pluss ja miinus?

Hakkasin vähem jälle sõitma ja ikka see jama, mingi 5-10km päevas, nädalas mõni kord rohkem ikka ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 02.11.08 13:41 Tsiteeri


B3'mel on selline tore nagu pagassi valgustus, uuri kas see sul töötab. Äkki jääb põlema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 02.11.08 15:48 Tsiteeri


Ronisin pagassi ja ei jää põlema :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 02.11.08 16:51 Tsiteeri


kas lülitad maki välja enne paneeli eemaldamist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 02.11.08 17:19 Tsiteeri


Võta tester. Säti tester näitama ampreid. Keera lahti aku "+" ots. Aseta testri otsad - must aku klemmile ja punane "+" juhtmele mille eemaldasid aku klemmilt. Tester peaks näitama max 0,5 amprit (võib näidata ka -0,5, oleneb mis pidi otsad ühendatud). Kui näitab rohkem on mingi tarbija järgi. Endal olnud juhused kus ühel korral olid valesti ühendatud keskluku releed (pidevalt järgi ja vedas aku tühjaks päevaga) ja tesel korral lekkis juhe mis oli veetud signast pagasiluugi lülitisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 02.11.08 18:37 Tsiteeri


0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marek1990
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4

postitati 02.11.08 21:45 Tsiteeri


Sul on vale keneka pinge regulaator.Te lõhute sellega oma uue aku ära kui ta laeb alla 13,8. see teeb aku plaadid mustaks. sellepärast ,et sa sõidad nii vähe et ta ei jõua stardiks kulund voolu tagasi laadida.
mina soovitaks sul minna poodi ja osta keneka pinge regulaator 14,5 voldist. ta peaks umbes 120 eeki maksma.
ning siis vahetad selle ära ja paned auto käima ning paned kõik voolu tarbijad taha ning siis ta peab laadima umbes 14,2 volti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.11.08 22:43 Tsiteeri


~13.8V on täiesti ok laadimispinge. Seda ei ole kindlasti vaja üle 14V ajada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek1990
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4

postitati 03.11.08 05:14 Tsiteeri


jah aga talvel on vaja 14,5voldist kui ta nii vähe sõidab.
kui sul on 13,8 ja sa paned näiteks tuled ja sooja puhuri taha ja laks laadimine on sul 13,6 ja see lõhub uue aku ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek1990
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4

postitati 03.11.08 05:24 Tsiteeri


sina võid oma 13,8 pvoldi laadimisega edasi sõita ja siis talvel rõõmustad kui auto sul käima ei lähe.
13,8 voldine laadimine on mõeldud soojal maal sõitmiseks kus külmasi ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 03.11.08 06:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek1990
jah aga talvel on vaja 14,5voldist kui ta nii vähe sõidab.
kui sul on 13,8 ja sa paned näiteks tuled ja sooja puhuri taha ja laks laadimine on sul 13,6 ja see lõhub uue aku ära .

Ära aja palun jama! Püüdes tänavalt kinni mõne suvalise auto ja mõõtes aku klemmidelt töötava mootoriga laadimispinget, võid olla kindel, et ühelgi ei ületa see 14V. Kõik nad sõidavad ilusti. Kõrgema pingega "tableti" on enamasti installinud vaid SPL-vennad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 03.11.08 07:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud!


Voolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on suuremad akud).


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 03.11.08 09:24 Tsiteeri


Ei saagi nüüd aru, kumba seistes näitama peab, erinev jutt kahelt inimeselt.. 0,5 või 0,04


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 03.11.08 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt_1
kas lülitad maki välja enne paneeli eemaldamist?

Makk varastati ära tglt, et nüüd oli mingi suva kassetikas taga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Marek1990
huviline

Avatar


Registreerunud 02.11.08
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 c4

postitati 03.11.08 16:34 Tsiteeri


ise tead mis oma autoga teed,aga sa lihtsalt usud lolle poemüüaid liiga palju.
mine teenindusse ja küsi sealt remondi vendade käest mida nemad soovitaksid.
ja kui sa autole uue aku ostad siis loe garantii pabereid ja saa ükskord aru et mee ei ela saksamaal.:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 03.11.08 16:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
Ei saagi nüüd aru, kumba seistes näitama peab, erinev jutt kahelt inimeselt.. 0,5 või 0,04


Ei pretendeeri absoluutsele tõele kuna ei tegele asjaga leiva teenimiseks. Reegel ikkagi see, et mida madalam seda parem!:cool: Nii, et võta 0,04 sihiks. Võta maki tagant juhe ära ja vaata mis siis näitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 07.11.08 13:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: samruVoolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on suuremad akud).


Alla 0,1A on mõistuse piiridesse jääv tarbimine (alarm + muud vidinad) - lihtne jagamistehe ütleb ära, kui kaua on potentsiaali akul mingisuguse tarbimise juures välja vedada (näiteks 74Ah:0,1A=740 tundi ehk umbes kuu aega).

Kõrgema pingega regulaator on asjalik nendel autodel, millel aku on mootorist kaugel (tagaistme all või pakiruumis), kuna esiteks pikem juhtmestik akuni tekitab suurema pingelangu ja teiseks ei ole aku palavas kohas - osalt just sellepärast on kapoti all asuva aku puhul soovituslik generaatori pinge madalam.

P.S. Suurema laadimisvoolu puhul tekib ka suurem pingelang.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
soulfighter
huviline

Avatar


Registreerunud 25.04.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 92KW

postitati 07.11.08 13:49 Tsiteeri


Selge, peab vist kuskile remondikohta viima, mõtted otsas, maki ja alarmi võtsin lahti, ja näitab ikka et 0,3. Aga kui kaitsmekarbist võtan salongitulede ja vidinate kaitsme välja (makk ka läbi selle), siis näitab 0,01.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 07.11.08 14:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Tsitaat:
Algselt postitas: samruVoolutarbimine 0,3A ei ole normaalne s.o. umbes ühe salongivalgustuspirni põlemine. Normaalne voolutarbimine ei tohiks ületada 0.04A ja laadimispinge tarbijatega 13,8-14,2V (osadele diislitele pannakse ka 14,5V pingeregulaatoreid, sest neil on suuremad akud).


Alla 0,1A on mõistuse piiridesse jääv tarbimine (alarm + muud vidinad) - lihtne jagamistehe ütleb ära, kui kaua on potentsiaali akul mingisuguse tarbimise juures välja vedada (näiteks 74Ah:0,1A=740 tundi ehk umbes kuu aega).

Kõrgema pingega regulaator on asjalik nendel autodel, millel aku on mootorist kaugel (tagaistme all või pakiruumis), kuna esiteks pikem juhtmestik akuni tekitab suurema pingelangu ja teiseks ei ole aku palavas kohas - osalt just sellepärast on kapoti all asuva aku puhul soovituslik generaatori pinge madalam.

P.S. Suurema laadimisvoolu puhul tekib ka suurem pingelang.


Teoreetiliselt (arvutuslikult) võivad need asjad nii olla aga praktiliselt on teised lood - praktiliselt on 0.1A tarbimisega auto 1 nädala seismise järel käivitusvõimetu.
Lihtsalt kliendid tulevad sellise tarbimisega juba autoga remonti.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.08 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: soulfighter
0,7 oli makiga, 0,3 makita, 03 on siis normaalne? Ju siis makk valesti ühendatud. Tänud!


0.3A tarbimist on ikka väga palju. lühikesi otsi ka veel sõidad siis ei saa see aku sul kunagi täis. kes ütleb et 13.8V on väga hea siis ega ikka ei ole kyll. lykka mõni tarbija taha ja vaata mida näitab, kukub veel alla. talv ukse ees, ilmad jahedad, laadimine peaks igal juhul olema 14V tarbijatega sellise jahedaga nagu praegu juba on. omal maanteel topelt tuledega näitab ka 14,2V
Tuleks külastada autoelektriku kui omal vahendeid ja oskust napib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 47.2% - SQL: 52.8%]