Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: käsipiduri hoova simmer (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3204)
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 29.03.04 06:30 Tsiteeri
käsipiduri hoova simmer



Nädalavahetusel sai tagumisi supporteid kõpitsetud, sai vahetatud tolmukaitsmed ja määritud tiftid jne. Ainult käsipiduri simmerit ei osanud vahetada. Küsimus selline , et kuidas toimetada selle vahetamist? Kas kässari hoob tuleb tuleb lihtsalt jõuga välja tõmmata, eelnevalt vedru ja stopperpolt eemaldada? Ei julgenud katse-eksituse meetodit proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.03.04 06:52 Tsiteeri


Selle peaks täiesti lahti võtma st kolb ja nii edasi.Hr Quattro oskab täpsemalt juhendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 29.03.04 07:05 Tsiteeri


Kuna ka sama töö ootab ees siis tunnen samuti huvi. Küsimus veel: kas abs'iga variandil käib õhutamine samamoodi kui tavaliselgi? Midagi erilist pole? Mäletan, et kunagi mingi volvoga olid tõsised probleemid õhu välja saamisel, seepärast küsingi.

Ning mida veel peaks silmas pidama nende tagumiste supportite remontimisel?
Tänud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.03.04 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
Kuna ka sama töö ootab ees siis tunnen samuti huvi. Küsimus veel: kas abs'iga variandil käib õhutamine samamoodi kui tavaliselgi? Midagi erilist pole? Mäletan, et kunagi mingi volvoga olid tõsised probleemid õhu välja saamisel, seepärast küsingi.

Ning mida veel peaks silmas pidama nende tagumiste supportite remontimisel?
Tänud.
Ise olen pidureid õhutanud nagu tavaliselt see käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.03.04 11:58 Tsiteeri


Nende supportitega on vaja vaeva näha päris tublisti.Vaja läheb haamrit,kahte suurt lapikkruvikeerajat,pikkade otstega sirgeid stopperinäpitsaid(kokkusuruvaid),nuga,liivapaberit,pudel brake cleanerit,kullinokkasid(millega silinder sisse-välja keerata),määret,pitskruvi ja kuskil 5 cm. pikkust toru mis mahuks sinna kolvi taga asuvale poldile.
ühesõnaga support täiesti algosadeks.Kolb välja,seal taga on siis see keermega polt,selle kättesaamiseks tuleb eemaldada põhjast üks stopperrõngas.See käes siis kahe lapikkruvikeerajaga tõsta see polt sealt seest välja(ettevaatust keermega)peale seda saab ühe 2cm pikkuse pulga sealt kätte ja siis võib asuda juba kässarihoova kallale.Suurem puhastamine ja läheb kokku tagasi.Aega võtab olenevalt kogemustest ja tööriistade olemasolust1,5-3h support.
Selle ABS-iga on aga selline pull,et süsteemi tühjaks lasta ei ole soovitatav,kui on võimalik siis pidurivoolikud lukustuvate tangidega kinni pigistada.Ja õhutamiseks peaks sellest piisama kui keerad lihtsalt nipli lahti ja ootad kuni niplist enam õhumulle ei tule.Süsteem peaks ise täis jooksma kui mingeid probleeme ei ole.Oma autol pole küll veel pumpamisega jamanud.
Loodan et jutt on arusaadav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 29.03.04 12:54 Tsiteeri


Ise jõudsin lammutamisega niikaugele, et eemaldasin kolvi ja selle keermestatud poldi stopperrõnga, mis peale lendas vedru koos selle plekk kopsikuga uhke kaarga lakke. Ei osanud arvata, et see on sellise pinge all. Seal all oli vee üks väike seib ja tihvtiga seib, kandilise avaga ümber keermestatud poldi, need sain kätte. Proovisin seda polti välja tõmmata aga ei tulnud ( ei proovinud kruvikeerajatega ). Siis sooviks veel seda teada, et kuidas seda vedru tagasi saab mõistlikult, ilma et närvid rikuks, ise jamasin sellega pea 2 h.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.03.04 14:19 Tsiteeri


selle vedru jaoks ongi need pitskruvi ja see torujupp.Keerad lihtsalt pitskruviga selle kupatuse kokku ja paigaldad stopperi.Lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
marc
klubiliige



Registreerunud 12.06.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Mõnda aega audita

postitati 30.03.04 05:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
selle vedru jaoks ongi need pitskruvi ja see torujupp.Keerad lihtsalt pitskruviga selle kupatuse kokku ja paigaldad stopperi.Lihtne.



Tänud, jälle targem!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 01.04.04 19:28 Tsiteeri


Hehhhh,eile just jamasin nende vedrude ja stopperitega.Krt 3h üritasin vedru kokku suruda ja stopperit paikka panna:mad:,kuid sain hakkama;).

ABS-i õhutamisest nii palju,et mul olid kõik suportid korraga laiali ja õli kõik süsteemist väljas,ja ei olnud mingeid prob,selle õhutamisega.Saigi ilusti kohe uus õli sisse pandud.Õli läks kogu süsteemi kuskil 1l:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 02.04.04 18:03 Tsiteeri


Ässad panevad ilma pitskruvita krips krõps asjad paika.Ja nädalas 2 paari vähemalt.:D:D:D.Aga kui aus olla,siis see töö imeb täiega


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 03.04.04 05:24 Tsiteeri


Ma olen korra näinud mismoodi "ässal" see vedru ja kogu muu kupatus sõrmede vahelt lendu läks.Siis oli küll onkel kurva näoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MEELIS
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda TYP-R

postitati 03.04.04 08:54 Tsiteeri


Ei ole keegi äparduste eest kaitstud,aga eks on igast jutumehi nähtud.


Pekske rähne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
leo
huviline



Registreerunud 08.02.03
Kasutaja on eemal

Auto: A6q Avant TDI

postitati 08.04.04 08:06 Tsiteeri


Kas tiftide ja hoovastiku määrimiseks kõlbab ka litol24 või peab mingit spets möginat ostma? Aavest ostetud rem. komplektis määret pole...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.04.04 09:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja leo
Aavest ostetud rem. komplektis määret pole...

Teen nüüd teemavälise postituse, kuid uurin kust on seda remontkomplekti kõige soodsam osta ja mida need komplektid sisaldavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 08.04.04 09:32 Tsiteeri


Seda komplekti müüb Laki auto,Forss,Aave,Reval.Komplekti kui sellist pead küsima ikkagi kogu supporti sarja,sest on ka võimalik igat detaili eraldi saada.
See komplekt peaks siis sisaldama kolvi mansett,tolmukate,kässarihoova simmer,O-rõngas,osadel ka määre ja supporti sõrmede kaitsekummid.Mina olen kasutanud seal kässari osas seda sama määret mis pooltelje otstes.Kummidetailide paigalduseks on mul aga spetsiaalne rubber greace,mis maksis aasta tagasi 160.- 150 ml. tuub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 22.04.04 13:11 Tsiteeri


Nüüd oma masinal ka tagapidurid remonditud. Siiamaani ei saa ma aru kas siis neljaveolisel on see süsteem tõesti hoopis teistmoodi? Minu omal igatahes pitskruvi ja torujupiga seal küll midagi teha ei olnud. Kõige keerulisem oli just seetõttu, et valmistusin hirmuga lakkehüppavaid detaile vastu võtma. Kas quattrol on seal veel mingi vedru lisaks? Või on minu masinal midagi puudu?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.04.04 16:34 Tsiteeri


Ei,lihtsalt neid supporteid on kahte erinevat tüüpi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]