Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: aut. kast manuaali vastu-elektroonika (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3767)
kilowatt
huviline



Registreerunud 11.09.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi UrS4 4.2 manuaal avant 1993a + Audi Coupe GT typ85

postitati 04.09.08 19:23 Tsiteeri
aut. kast manuaali vastu-elektroonika



Tere
Kas keegi oskab õelda kas aut. kasti vahetamisel manuaali vastu tuleb ka elektroonikat näppida, et kui palju ja mil määral on seotud oma vahel aut kast mootoriga(elektroonika osas just) vöi piisab ainult aut kasti aju järelt ära ühendamisest. Autoks mul 92a. s4 2.2T motoga ja aut. kastiga siis.

Tänud ette....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
averi
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal


postitati 24.05.09 16:27 Tsiteeri


keegi tark võiks midagi öelda jah, oleks isegi huvitatud:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.05.09 16:47 Tsiteeri


Targem on osta kolme pedaaliga auto kohe:D Minu teada peab vahetama ka mootori aju,pluss hooratas,kardaan ja palju muid vidinaid:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.09 16:33 Tsiteeri


Tere. 100 Q tuli vahetada vahekast,kardaan, pedaal juurde pookida, hooratas, poolteljed, käigu hoovastik. Mootori aju minu teada ei tule näppida aga pöörete piirajat pole- tahokas läks teisele tiirule esimesel katsel. Nii et tuleb piirja välja mõelda. Sama teema on ka süütevõtme kätte saamisega- võtme sai sätte ennem siis kui pargi peal kast oli.
Aga edu kes seda teha tahab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 25.05.09 16:33 Tsiteeri


Kui oled endiselt huvitatud sellest siis tean kaht inimest kes seda teinud on ja kes annavad ka garantii tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taago82
huviline



Registreerunud 19.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.12 15:47 Tsiteeri


Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad. Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.

Edu !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taago82
huviline



Registreerunud 19.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.12 15:49 Tsiteeri


Ps. Automaadi kardaan sobib, poolteljed mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.03.12 16:11 Tsiteeri


Elektroonikast ütlen veel nii palju, et automaatkasti ajul on pöörete piiraja 6600 rpm.
Samuti erinevad paljud tühikäigu, soojenemise jm. kalibratsioonid.

Parem oleks ajus kalibratsioonid vahetada manuaalkasti kalibratsioonide vastu.
Muidugi reeglina, kui automaatkastiga autosid chipitakse, siis pannakse manuaalile mõeldud kalibratsioonidega soft. Automaatkasti otsas see muidugi ei ole väga hea mõte, kuna igasugused tühikäigu ja üles soojenemise re˛iimid kannatavad.

Niisama infot :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 21.03.12 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Just Läbisin selle automaadi manuaaliks tegemise protsessi. S4
Vaja on vända otsast automaadi vahepuks ära tõmmata. Siis istub manuaal ilusti koos hooratta ja muu mandiga mootori otsa. Kiiruse andurid klapivad. Tagurpidi käigu kaablitega tegelen veel. Starteri katkestus automaadil läbi relee. Starteri signaal vaja süütelukuga ühendada. siduri voolik vaja salongi viia. Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.

Edu !


Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 21.03.12 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Armatuuri mahakakkumisest ei pääse. Tunnelis tuleb kastihoovastiku jaoks auku suurendada. Kronsa kinnitused klapivad.
Hoovastiku kinnitused ei klapi, käigukang jääb täisverelisega võrreldes ca 1cm võrra ette. Seda saab edukalt välja reguleerida, tuleb osata asjale lihtsalt tähelepanu pöörata.

Armatuuri ära võtma ei pea, vähemalt ma sain ainult keskkonsooli eemaldamisega hakkama. Pedaalide paigaldamine ja juhtmete läbi tulemüüri vedamine tegi muidugi veidrad pikutamisasendid jõle tavaliseks, aga ega midagi ilmvõimatut polnud.

Tagurpidikäigutule juhtmestiku ehitasin ma ise originaalist veidi erinevat loogikat kasutades. Connector panel 1 pistikute hulgas on ühe pistiku taga ots mis eeldab +12v sisendit, et tagatuled tööle hakkaks. Kui ma juhtmestiku valesti ei mäleta, siis käib selle lülitamine läbi kastis oleva lüliti millele antakse süütega vool peale, kaitset vististi polnud. Et asi vähe turvalisemaks teha siis lülitab tagurpidikäigu tulesid armatuuri alla pandud relee, tulemüürist kastini jookseb ainult relee mähise massi ots. Kui seal mingi lühis peaks tekkima siis lühise asemel jäävad tagurpidikäigutuled lihtsalt põlema.

Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib, siis ei ole vaja süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taago82
huviline



Registreerunud 19.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.12 22:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Käivitustakisti asemele sobib ilusti suvaliselt c4/b4 manuaalilt võetud '7' kujuline klamber/kontakt mis relee asemele käib, siis ei ole vaja süüteluku kallale ronida ega lisaühendusi teha.



Just just! Selles mõttes on kindlasti parem ehitada kui on toorik olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taago82
huviline



Registreerunud 19.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.12 22:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tagadiffer tuleb ka ära vahetada lisaks kõigele.


Oot mis selle tagadiffriga siis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 21.03.12 22:28 Tsiteeri


Automaadil on tagadiffer teise ülekandearvuga.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 21.03.12 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on?
35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 22.03.12 11:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Taago82
Oot mis selle tagadiffriga siis on?
35/9 vs 37/9 ülekande erinevus, muud midagi.


Automaadi diffri jätad, siis käigukastis torsen kaua vastu ei pea.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 22.03.12 18:35 Tsiteeri


Mis tiffri ma siis oma v8 d11 peaks panema?


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 22.03.12 18:49 Tsiteeri


V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/9 ülekanne on C4 kere puhul.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Taago82
huviline



Registreerunud 19.01.11
Kasutaja on eemal


postitati 23.03.12 09:21 Tsiteeri


Tänud. Esimene testi sõit maanteel. kerge vibratsioon taga osas alates 80km-h. Difri vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rix30
huviline



Registreerunud 19.04.09
Asukoht: Lielahti.
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S3 1,8T 8L

postitati 24.03.12 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
V8 puhul on minumeelest difril 37/9 ülekanne, automaadi 35/7 ülekanne on C4 kere puhul.
Juba hakkas parem- tänud vastuse eest.


Adolf Hitler!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
guits000
huviline



Registreerunud 13.04.11
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.12 22:17 Tsiteeri


Tere, mul nüüd selline mure, et sain kogu tehnika a4 1.8-l vahetatud, aga selle starteri releega tekkis üks väike küsimus, nimelt seal kus peaks olema see nn. plokeeriv relee on mul hoopis mingi kleepekas peal! kas see sildamine toimub ikkagi sama moodi või on mul mingi muu varjant ?

http://album.ee/node/26646449/50305091


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 63.0% - SQL: 37.0%]