Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 21.08.08 16:19
|
|
|
Mure C4 Quattro tagumise regullvardaga
Tere. Mure selline et kuna enda autol (Audi 100 C4 Q avant) on ühel tagumisel regullvardal puks läbi - see nn sarniir on väga korralik veel - et kas
seda puksi ka eraldi müüakse ilma et peaks terve varda ostma? Ja mis ta maksta võiks?
Ette tänades.
Tõnu.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 21.08.08 16:57
|
|
|
saab eraldi ... maksab paarsada krooni vähem kui terve varras. Terve varras oli 1800 ja ots 1600 ... päris kindlalt ei mäleta. Need siis autoeksperdi
hinnad.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 21.08.08 20:57
|
|
|
Vahetasin äsja endal ära mõlemad ja hind oli 1200 tk (forsis)
Selle taastamises olen nagu kuulnud, aga kas on mõtet.
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 22.08.08 03:25
|
|
|
Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull
ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.
Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad,
mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
alar008
huviline
Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw
|
postitati 22.08.08 04:33
|
|
|
Kunagi oli veel kuskil Herne tänaval.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 22.08.08 04:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull
ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.
Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad,
mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.
| Elvas ka mingi vend taastab.Kuskil teemas oli juttu ka temast Kvaliteet pidi suht OK olema
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 22.08.08 04:46
|
|
|
Elva taastaja
tel. 7456307
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 22.08.08 15:01
|
|
|
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis
tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks
sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 22.08.08 15:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis
tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks
sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.
|
Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.-
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 22.08.08 15:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis
tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks
sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.
|
Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.- | Ja see odav
varras pidas mul umbes 2 kuud vastu
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 22.08.08 15:20
|
|
|
Mh Tundub nii
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 23.08.08 14:17
|
|
|
Minul aavest alla kruvitud, tol hetkel 1200 eeku tk. maksnud isendid on all olnud ~4 aastat ja ~80tkm, ei oska nagu midagi kosta. Teise isendi
taastatud otsad on saanud valu ~25tkm poole aastaga ja pole kah mingit muutust.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
|
ve1ks
huviline
Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal
Auto: B4 Avant 2,6 V6
|
postitati 24.08.08 18:05
|
|
|
Odavad rooliotsad, arniirid jms liigendid ei pea seepärast vastu, et sinna pole praktiliselt määret pandud ja nad lihtsalt kuluvad selle tagajärjel
kiiremini ära.
Ise olen paigaldanud liigenditele määrdeniplid ja uskuge või mitte, nende vidinate eluiga pikeneb oluliselt, kui kasvõi iga poole aasta tagant
veidike määret juurde lööd.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 24.08.08 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull
ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.
Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad,
mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.
|
Tartus Riia tn-lt oli vist Kastani bussipeatuse juurest (sealsamas ka Kohvik Sodiaak) hoovi keerata ja sealsetes garaaides on minu mäletamist mööda
üks mees, kes taastas arniire, ehk muud ka. Täpselt ei mäleta, kas esimene garaa paremat kätt või siis sõita sellest mööda vasakule ja siis sealt
paremale jäävates garaaides.
mina vabandan, aga ehk on abi.
Kivitare
|
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 24.08.08 21:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ve1ks
Odavad rooliotsad, arniirid jms liigendid ei pea seepärast vastu, et sinna pole praktiliselt määret pandud ja nad lihtsalt kuluvad selle tagajärjel
kiiremini ära.
Ise olen paigaldanud liigenditele määrdeniplid ja uskuge või mitte, nende vidinate eluiga pikeneb oluliselt, kui kasvõi iga poole aasta tagant
veidike määret juurde lööd. |
Kusjuures see määrde teema ongi nii - tundub et hinna odavus ongi saavutatudki määrde mitte panemisega . Alati kui olen ostnud odavaid varuosasid olen ise alati määret juurde pannud ja ntx b4 kontidele ka veel need nn
splindid selle kummi kraesse ise teinud et määre ruttu välja ei tuleks ja vesi vahele ei saaks. Ja peab paremini kui originaal...
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.08 08:20
|
|
|
tuleb jah alati kaitsekummi alune peaaegu täis lüüa määret, mingi 1/6-ndik õhu ruumi jääb, siis küll. uuena on tavaliselt hernetera suurune tilgake
määret millegipärast.
|
|
|
|
priidik
huviline
Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.08.08 09:34
|
|
|
Tegelikult peaks igasugusel osal olema garantii (6 kuud vähemalt) ja tarbija võib pretensiooni esitada kuni 2 aastat (hehe), kui on siililegi selge,
et algusest peale oli ntx määret liiga vähe.. Kuigi jah, siis tuleks hakata käima remondikohtades, kuhu pärast enda nina enam ei topi.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 27.08.08 09:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: priidik
Tegelikult peaks igasugusel osal olema garantii (6 kuud vähemalt) ja tarbija võib pretensiooni esitada kuni 2 aastat (hehe), kui on siililegi selge,
et algusest peale oli ntx määret liiga vähe.. Kuigi jah, siis tuleks hakata käima remondikohtades, kuhu pärast enda nina enam ei topi.
|
Samas kui ma ostan selle odava sharniiri ja määret juurde ei pane, (jään lootma 6 kuusele garantiile) sis vahetan ja lasen silla regullida ja u 3 kuu
pärast firma kompenseerib mulle selle 100 eeku sharniiri eest ja mina maksan jälle uue vahetuse ja regulli eest ju... Ei näe mõtet. Pigem korraga
määre sisse ja mitu aastat muretut sõitu...
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|