Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure C4 Quattro tagumise regullvardaga (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 2175)
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 21.08.08 16:19 Tsiteeri
Mure C4 Quattro tagumise regullvardaga



Tere. Mure selline et kuna enda autol (Audi 100 C4 Q avant) on ühel tagumisel regullvardal puks läbi - see nn sarniir on väga korralik veel - et kas seda puksi ka eraldi müüakse ilma et peaks terve varda ostma? Ja mis ta maksta võiks?
Ette tänades.
Tõnu.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 21.08.08 16:57 Tsiteeri


saab eraldi ... maksab paarsada krooni vähem kui terve varras. Terve varras oli 1800 ja ots 1600 ... päris kindlalt ei mäleta. Need siis autoeksperdi hinnad.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 21.08.08 20:57 Tsiteeri


Vahetasin äsja endal ära mõlemad ja hind oli 1200 tk (forsis)
Selle taastamises olen nagu kuulnud, aga kas on mõtet.


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 22.08.08 03:25 Tsiteeri


Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.

Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad, mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alar008
huviline



Registreerunud 05.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3.0 Q, Audi Q7 3.0 171kw

postitati 22.08.08 04:33 Tsiteeri


Kunagi oli veel kuskil Herne tänaval.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.08.08 04:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.

Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad, mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.
Elvas ka mingi vend taastab.Kuskil teemas oli juttu ka temast;) Kvaliteet pidi suht OK olema;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 22.08.08 04:46 Tsiteeri


Elva taastaja

tel. 7456307


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 22.08.08 15:01 Tsiteeri


Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.;)


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 22.08.08 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.;)


Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.-


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.08.08 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.;)


Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.-
Ja see odav varras pidas mul umbes 2 kuud vastu:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 22.08.08 15:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.;)


Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.-
Ja see odav varras pidas mul umbes 2 kuud vastu:D


Aga mul pidas kallis varras 3 kuud ja odav on all juba ligi aasta ... joppamise teema igal juhul.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.08.08 15:20 Tsiteeri


Mh:mad: Tundub nii


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 23.08.08 14:17 Tsiteeri


Minul aavest alla kruvitud, tol hetkel 1200 eeku tk. maksnud isendid on all olnud ~4 aastat ja ~80tkm, ei oska nagu midagi kosta. Teise isendi taastatud otsad on saanud valu ~25tkm poole aastaga ja pole kah mingit muutust.


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.08.08 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Jh nii see on, aga kummipukse ei taasta need mehed. Aga ei tea kas sellele puksile on olemas Powerflex-i varianti? Sest nagu ise olen kuulnud sis tavaliselt surevad just need puksid ära, see sarniiri osa kestab veel kaua. Powerflex puks peaks 10 korda kauem pidama.
Aga huvitav mis tulemus oleks kui teeks ise sinna jäiga puksi, st täis metallist vahetatava sisuga??? Kui palju ta seal ära lõhkuda võiks? Või oleks sellest isegi tulemust?
Ärge muidugi päris maha lööge kui see viimane idee väga rumal sai.;)


Aga kui läheks parem poodi ja ostaks uue varda - kui rahast kahju on, siis näiteks salomes maksab varras alla 600.-
Ja see odav varras pidas mul umbes 2 kuud vastu:D


Aga mul pidas kallis varras 3 kuud ja odav on all juba ligi aasta ... joppamise teema igal juhul.

Aga sellepärast hakkabki rahast kahju kui iga 2 või 3 kuu tagant see 600-1200 eeku välja käia... Sõidan väga palju kehvadel teedel ja ei usu et need mul väga kaua vastu peaksid, selle mõtlesingi powerflexi või mingit isearetust mis oleks kindlam.
Aga eks kui miskit välja tuleb annan teada.
Minu poolt võib teema sulgeda, olen oma vastused teada saanud.:cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 24.08.08 18:05 Tsiteeri


Odavad rooliotsad, šarniirid jms liigendid ei pea seepärast vastu, et sinna pole praktiliselt määret pandud ja nad lihtsalt kuluvad selle tagajärjel kiiremini ära.
Ise olen paigaldanud liigenditele määrdeniplid ja uskuge või mitte, nende vidinate eluiga pikeneb oluliselt, kui kasvõi iga poole aasta tagant veidike määret juurde lööd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 24.08.08 18:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Forsi hind täitsa see, mis yepi ütles. Käi igaks juhuks ka ringtee carstopist läbi ja küsi sealt, neil liigub aeg ajalt taastatud värki. Silla regull ei teeks kah väga paha, kui just silma järgi pole plaanis paika panna.

Seoses selle teemaga, kes teab Tartus kohti liigendite/hoobade taastamiseks, ehk on ka Tõntsile abiks (endal vaja taastada mõned sellised jurakad, mida letilt ei võta ja tellida ei saa - juba tehtud custom jupid). Ujula tänava garageboxe ise tean, aga äkki on veel kuskil mõni peidus.


Tartus Riia tn-lt oli vist Kastani bussipeatuse juurest (sealsamas ka Kohvik Sodiaak) hoovi keerata ja sealsetes garaažides on minu mäletamist mööda üks mees, kes taastas žarniire, ehk muud ka. Täpselt ei mäleta, kas esimene garaaž paremat kätt või siis sõita sellest mööda vasakule ja siis sealt paremale jäävates garaažides.
mina vabandan, aga ehk on abi.
Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 24.08.08 21:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Odavad rooliotsad, šarniirid jms liigendid ei pea seepärast vastu, et sinna pole praktiliselt määret pandud ja nad lihtsalt kuluvad selle tagajärjel kiiremini ära.
Ise olen paigaldanud liigenditele määrdeniplid ja uskuge või mitte, nende vidinate eluiga pikeneb oluliselt, kui kasvõi iga poole aasta tagant veidike määret juurde lööd.

Kusjuures see määrde teema ongi nii - tundub et hinna odavus ongi saavutatudki määrde mitte panemisega :D. Alati kui olen ostnud odavaid varuosasid olen ise alati määret juurde pannud ja ntx b4 kontidele ka veel need nn splindid selle kummi kraesse ise teinud et määre ruttu välja ei tuleks ja vesi vahele ei saaks. Ja peab paremini kui originaal...


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.08 08:20 Tsiteeri


tuleb jah alati kaitsekummi alune peaaegu täis lüüa määret, mingi 1/6-ndik õhu ruumi jääb, siis küll. uuena on tavaliselt hernetera suurune tilgake määret millegipärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.08 09:34 Tsiteeri


Tegelikult peaks igasugusel osal olema garantii (6 kuud vähemalt) ja tarbija võib pretensiooni esitada kuni 2 aastat (hehe), kui on siililegi selge, et algusest peale oli ntx määret liiga vähe.. Kuigi jah, siis tuleks hakata käima remondikohtades, kuhu pärast enda nina enam ei topi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 27.08.08 09:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Tegelikult peaks igasugusel osal olema garantii (6 kuud vähemalt) ja tarbija võib pretensiooni esitada kuni 2 aastat (hehe), kui on siililegi selge, et algusest peale oli ntx määret liiga vähe.. Kuigi jah, siis tuleks hakata käima remondikohtades, kuhu pärast enda nina enam ei topi.

Samas kui ma ostan selle odava sharniiri ja määret juurde ei pane, (jään lootma 6 kuusele garantiile) sis vahetan ja lasen silla regullida ja u 3 kuu pärast firma kompenseerib mulle selle 100 eeku sharniiri eest ja mina maksan jälle uue vahetuse ja regulli eest ju... Ei näe mõtet. Pigem korraga määre sisse ja mitu aastat muretut sõitu...:cool:


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]