Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: AC Drag 2008 Sügis - 06. September - Haapsalu, Kiltsi lennuväli (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 8124)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.08 08:18


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Rando, aga väga hea väljakutse ju. Paned omale dial-ini selle 13.5 ja näitad kui hästi sa oma autot tunned kui pead niiöelda tagasi hoidma :P

Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.08.08 09:06


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah?


Loomulikult, sa võid ka 15.0 panna oma dial-ini. Ise määrad ju selle : ) nii et kähku registreerima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 31.08.08 09:42


Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on :)). Aga võibolla mõni teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod, niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.08 15:00


Nagu ma juba telefonis ütlesin, siis on võimalik sõita kahes klassis sellisel juhul kui üks nendest on Bracket.
Kahes klassis sõites tuleb maksta mõlema klassi kohta osavõtutasu ja ka kaks registreerimisankeeti täita.
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on :)). Aga võibolla mõni teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod, niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 02.09.08 11:08


Nii, mina siis nüüd kahte klassi regatud. D ja BR. Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama ja selletõttu rohkem starte = rohkem võimalusi. Et siis kutsun ühtlasi kõiki end peale head-on klassi ka bracketisse kirja panema, palju neid WideOpenThrottle seadete legaalse häälestamise/testimise võimalusi ikka antakse.

Eks näis, kuidas aeg sellele liimile mõjunud on. THR-i ajal uisutasid ikka kõik neliveolised ja muud tänavarehvidega masinad seal kummi-liimisegu peal mõnuga.


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.08 12:05


Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama

Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 02.09.08 12:24


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama

Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita.


Eliminaatoris ei tohi alla 13.5 sõita ... kui ajasõidus alla sõidad, siis tõenäoliselt läheb dial-in lihstalt 13.5 ... või ei ole nii? :)


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 02.09.08 13:04


Ise ei lähe midagi, Xan peab selle panema ning see võib vabalt ka 14,8 olla :)

Aga ajasõitudes võib ta tõesti paugutada kuidas torust tuleb. Ja sellest tulenevalt arvan ma, et tema eliminaator jääb siis väga lühikeseks :) Lambist on väga raske suvalist etteantud aega sõita- et mitte öelda võimatu.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 02.09.08 13:20


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ise ei lähe midagi, Xan peab selle panema ning see võib vabalt ka 14,8 olla :)

Aga ajasõitudes võib ta tõesti paugutada kuidas torust tuleb. Ja sellest tulenevalt arvan ma, et tema eliminaator jääb siis väga lühikeseks :) Lambist on väga raske suvalist etteantud aega sõita- et mitte öelda võimatu.

Mul on nii-ehk teisiti rumalaks kombeks iga stardiga oma aega parandada, niiet ei ole minust indeksisõitjat anyway. Aga eks me kohapeal näeme :) Sekundiga indeks lõhki sõita poleks ka paha või mis :D


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Loaded
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV Variant '06

postitati 05.09.08 16:19


Kes tuleb dragile Tallinnast ja soovib vältida ca 10 km't kruusateed, võib kaaluda sõitu läbi Keila.

Aga muidu tolmas kruus hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 05.09.08 21:35


Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.08 21:52


Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d?

ongi möeldud vana haapsalu maanteed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Loaded
huviline



Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV Variant '06

postitati 06.09.08 06:34


Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?


Tallinna poolt tulles hakkavad teetööd pihta veidi ennem Palivere silda ja kruusa on kuni Taeblani, sealt edasi on uus asfalt juba peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.08 17:30


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=56460


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]