Lehekülgi: 1 2 |
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Rando, aga väga hea väljakutse ju. Paned omale dial-ini selle 13.5 ja näitad kui hästi sa oma autot tunned kui pead niiöelda tagasi hoidma |
Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini
sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah?
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini
sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah? |
Loomulikult, sa võid ka 15.0 panna oma dial-ini. Ise määrad ju selle : ) nii et kähku registreerima.
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
|
Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks
sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma
olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on ). Aga võibolla mõni
teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod,
niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka
ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Nagu ma juba telefonis ütlesin, siis on võimalik sõita kahes klassis sellisel juhul kui üks nendest on Bracket.
Kahes klassis sõites tuleb maksta mõlema klassi kohta osavõtutasu ja ka kaks registreerimisankeeti täita.
Tsitaat: | Algselt postitas: Xan
Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks
sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma
olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on ). Aga võibolla mõni
teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod,
niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka
ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.
|
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
|
Nii, mina siis nüüd kahte klassi regatud. D ja BR. Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema . Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama ja selletõttu rohkem starte = rohkem võimalusi. Et siis
kutsun ühtlasi kõiki end peale head-on klassi ka bracketisse kirja panema, palju neid WideOpenThrottle seadete legaalse häälestamise/testimise
võimalusi ikka antakse.
Eks näis, kuidas aeg sellele liimile mõjunud on. THR-i ajal uisutasid ikka kõik neliveolised ja muud tänavarehvidega masinad seal kummi-liimisegu peal
mõnuga.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema . Sest tegelikult
tulen pigem isiklikku rekordit parandama |
Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita.
|
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
Tsitaat: | Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema . Sest tegelikult
tulen pigem isiklikku rekordit parandama |
Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita. |
Eliminaatoris ei tohi alla 13.5 sõita ... kui ajasõidus alla sõidad, siis tõenäoliselt läheb dial-in lihstalt 13.5 ... või ei ole nii?
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Ise ei lähe midagi, Xan peab selle panema ning see võib vabalt ka 14,8 olla
Aga ajasõitudes võib ta tõesti paugutada kuidas torust tuleb. Ja sellest tulenevalt arvan ma, et tema eliminaator jääb siis väga lühikeseks Lambist on väga raske suvalist etteantud aega sõita- et mitte öelda võimatu.
|
|
|
|
Xan
huviline
Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)
|
|
Loaded
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV Variant '06
|
|
Kes tuleb dragile Tallinnast ja soovib vältida ca 10 km't kruusateed, võib kaaluda sõitu läbi Keila.
Aga muidu tolmas kruus hästi.
|
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d?
|
|
|
|
Mario81
huviline
Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d? |
ongi möeldud vana haapsalu maanteed.
|
|
|
Loaded
huviline
Registreerunud 09.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV Variant '06
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
|
Tallinna poolt tulles hakkavad teetööd pihta veidi ennem Palivere silda ja kruusa on kuni Taeblani, sealt edasi on uus asfalt juba peal.
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Lehekülgi: 1 2 |