ott
huviline
Registreerunud 25.03.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2i turbo quattro
|
postitati 26.03.04 00:14
|
|
|
probleem audi 200 quattroga
probleem on siis sihuke et libedaga on võimatu üle 70 kmh sõita sest auto hakkab teadmatta põhjusel tagu otsa loopima suvalises suunas.kuival asfaldil
ei ole mingit probleemi aga just libedaga (porised teed,kinni sõidetud lumi jne.).vahetatud on amordid,vedrud,igasugused puksid nii taga kui ka ees
aga ei midagi ikka sama moodi laperdab edasi.võib olla on see sellest tingitd et kunagi sai päris kõva mats külg ees vastu ääre kivi pandud nii et
tagumine plekk velg tuli minema visata.peale seda pauku on vahetatud pukse ja amorte.kuulsin kuskilt et võib olla esi rataste kokkujooks vale või
hoopis esi sillas viga.sillastendis pole känud veel.äkki on kellelgi sama probleem olnud või siis öelda kust poolt ma peaks sellele probleemile
lähenema.tänan!!!
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.03.04 01:00
|
|
|
No kui tagumine ots laksu sai ja ka tagaotsa loobib siis tõenäolisemalt ikka tagumised rattad valesti jooksevad. Usun, et sillastendis ikka kasulik
ära käia. Kummi muidu ei söö?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 26.03.04 04:58
|
|
|
puksid ja amordid jne võivad ju vahetatud olla aga kui mõne hõõtsa, tala või kinnituse kõveraks on löönud siis ei aita muu kui sillastendi....kodusel
teel seda asja korralikult paika ei saa.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.03.04 06:22
|
|
|
peale sellist pauku peabki sul auto sedasi käituma ,muidugi mine stendi
|
|
|
ott
huviline
Registreerunud 25.03.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2i turbo quattro
|
postitati 26.03.04 10:03
|
|
|
sõi küll mõlemaid tagumisi seest poolt päris jõhkralt aga siis sai need quattro vardad või mis nood on seal ega ma ei tea. igatahes sai nonde väikeste
varraste puksid vahetatud ja uued kummid kah alla ja siis oli korras.laperdamine muutus kah väiksemaks või tundus mulle lihtsalt nii
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 26.03.04 10:20
|
|
|
Kodusel teel saad kontrollida küll, tsekkad tagarataste "kokku jooksu" üle, e. siis rataste eest mõõdad palju vahe on, ja siis võrdled
rataste tagant mõõdetuga. Kõige lihtsam on kahe puuliistuga mõõta, kanal on ka abiks.
|
|
|
ott
huviline
Registreerunud 25.03.04
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 2.2i turbo quattro
|
postitati 26.03.04 16:40
|
|
|
on kellelgi aimu palju sillastend maksma läheb. olen kuulnud et 300 kuni 500 eeku
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 26.03.04 17:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ott
on kellelgi aimu palju sillastend maksma läheb. olen kuulnud et 300 kuni 500 eeku |
Ainult esisild on tavaliselt 200-250. Kui mõlemad, siis jah 400-500. Aga see tasub end ära!
|
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 29.03.04 10:26
|
|
|
Kui mina oma Q ostsin siis pidin end maantel täi Tegema kuna esimene libe koht ja parem külg ees metsa poole minek Pärast sillastendis selgus et
käändtelg oli kõver Küsisin omaniku käest mis juhtus,oli külg ees puuse pand:
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|