Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B2 turbo omanike? (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 3202)
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 16.08.08 20:57 Tsiteeri
B2 turbo omanike?



Kas kellelgil on ARKis asi ametlikult ka korda aetud? Ise siin juurutan nimelt at kas B2 annab ametlikult 20VT ka peale istutada?

Kui võimas oli kõige kangem mootor mida B2 tehasest paigaltati. Kas UR kuulub ka B2 kere indeksi alla?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hiq
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82

postitati 17.08.08 06:34 Tsiteeri


mul õnnestus 10vt KG küll tehasest 85kw kerele arvele saada... idee poolest võiks isegi 20vt arvele saada, kuna see on ikkagi Audi mootor ju, mis sellest et mitte selle kere peale kunagi panduna..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 17.08.08 07:06 Tsiteeri


Ümberehitamise kohta on üks väga hea teema siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=965&page=1

, kus mootori vahetuse kohta on seal järgmist kirjas:
Mootor
Asendusmootorina on lubatud sõidukile paigaldada valmistaja poolt sellele automudelile ette nähtud valikusse kuuluvaid mootoreid. Kui vahetusmootoreid ei ole toodetud ja sõidukile otsitakse asendusmootorit, siis tuleb arvestada sellega, et asendusmootor ei tohi originaalmootorist erineda võimsuse poolest rohkem kui 30 protsenti, mootori töömahult 20 protsenti ning mootori massilt 10 protsenti. Ka võib asendusmootori paigaldamisel muuta ainult mootori kinnitusdetailide ehitust, kerele ja raamile sisselõikeid teha ei tohi.


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.08 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kas kellelgil on ARKis asi ametlikult ka korda aetud?


hiq-l on miskitmoodi 10vt passi saadud

Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Ise siin juurutan nimelt at kas B2 annab ametlikult 20VT ka peale istutada?


Ei anna

Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Kui võimas oli kõige kangem mootor mida B2 tehasest paigaltati. Kas UR kuulub ka B2 kere indeksi alla?


100kw oli võimsaim, UR on eraldi mudel, seega selle mootor arvesse ei lähe. Piisavalt kakelnud juba ARK tehnoosakonnaga, nende seisukoht on: "ei ole ette nähtud ja ei luba"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hiq
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82

postitati 17.08.08 09:11 Tsiteeri


Eks käisin ise ka kaklemas seal nendega pikemat aega. Minule tehti ARK´is aga selgeks, et asendusmootor on teise tootja (näiteks BMW) mootori kapoti alla panek. Sama tootja mootoriga on asi lihtsam ja vähe andestatavam.

Kuna endalgi kohe-kohe hakkab 20vt kapoti all hõõguma, siis saan alati öelda, et mootorivahetust ei ole toimunud 10vt´lt 20vt´le, vahetatud on ainult plokikaas (mootoriplokil mootorikood puudub) ja plokikaanele võib olla rahulikult AAN kirjutatud, kuna seda võib vahetada "ilma mootori võimsust tõstmata". Mõõta seda on juba väga raske..

kõige lihtsam oleks saada MC 1 mootori ümberehitusluba ning siis, kui on juba turbomootor passis ei ole Sul ei teel ega ülevaatuspunktis enam nii palju probleeme. Lisaks vanatüübilise mootoriga on heitgaasinormid ka väga maalad ning nendega ei tohiks ka tulevikus enam probleeme tekkida..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 17.08.08 10:07 Tsiteeri


Ok ma lähen uurin teisipäeval ARK asja üle. Hiq kui sina panid endale 10VT kas siis peale paigaldust tehti mingi ekspertiis, või tavaline TÜV?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hiq
huviline

Avatar


Registreerunud 11.11.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B2TQ ´84 Best ET 11,2@202km/h, Audi 80 1,9CC ´83, Audi 80 1,6 ´78, Audi 80 1,6 automaat ´82

postitati 18.08.08 04:00 Tsiteeri


kontrolliti üle ARK´is.. ehk siis KG mootoril oli kenasti mootorikood plokil olmas ja probleeme ei olnud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.08.08 13:49 Tsiteeri


Huvitaval kombel sain Pärnust positiivse vastuse kätte.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 24.08.08 14:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Huvitaval kombel sain Pärnust positiivse vastuse kätte.

20vt osas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 24.08.08 16:22 Tsiteeri


Jah 20VT võib paigaldada. Kuid samas oleks jube hea kui teised siin natuke kannataks, ma katsun endal rutu jonksu saada ja kui mul paberid korras siis pärast kui kuskil keegi ARK is pujäänitama hakab on näide olemas.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fanaudi
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 2.2T ;Audi Coupe Quattro typ85 2.2 mootor KV

postitati 14.05.09 19:22 Tsiteeri


Kaua ei ole midagi kuulnud sellest projektist?
Kas oled saanud 20VT ära vormistada ARK-is?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 15.05.09 20:58 Tsiteeri


Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 15.05.09 22:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud.

Autot ei ole vajagi lõpuni valmis teha. Kuna Sul ei muutu mootori liik (nt bensukast diislile), pole ka vaja teha mingeid mootori teste. Ei pea isegi käigukast all olema. St veereta kohale nii et mootor peal ja näiliselt ok ja ehita pärast lõpuni juba soovitud mootoriga. Sain ise sellise vastuse telefonitsi ühe Corvette mootori kohta, nad tahavad seda lihtsalt näha füüsiliselt õige koha peal, ei rohkemat. Edasisega tegelevad hiljem juba tehnoülevaatuspunktid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 16.05.09 17:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: krss
Tsitaat:
Algselt postitas: pampkuri
Ei ole kuna ei ole lihtsalt võimalust olnd autot lõppuni valmis teha. Mina omalt poolt annan koheselt siin teada kui asi tehtud.

Autot ei ole vajagi lõpuni valmis teha. Kuna Sul ei muutu mootori liik (nt bensukast diislile), pole ka vaja teha mingeid mootori teste. Ei pea isegi käigukast all olema. St veereta kohale nii et mootor peal ja näiliselt ok ja ehita pärast lõpuni juba soovitud mootoriga. Sain ise sellise vastuse telefonitsi ühe Corvette mootori kohta, nad tahavad seda lihtsalt näha füüsiliselt õige koha peal, ei rohkemat. Edasisega tegelevad hiljem juba tehnoülevaatuspunktid


Ma lähen teisipäeval käin arkis uuesti ära, loodame et sul on õigus.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
K1KaZ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.11.04
Asukoht: Saaremaa...
Kasutaja on eemal

Auto: Kolm kuubikut :)

postitati 13.12.11 15:15 Tsiteeri


Vot tahaks isegi teada kuskohast see piir nüüd siis õigupoolest läheb et autot saab arvele võtta ja kusmaalt enam ei saa :S

2008a kui ma oma saksast toodud Ur'i tahtsin Tartus arvele võtta siis sai kah treileripeal kohale viidud & isegi uksetaha välja lükatud aga ikka saadeti pikalt :(
Probleem oli siis ainult selles vist et autol puudusid tuled & stanged, mis loomulikult olid auto salongis ilusti olemas.
Autot muigi ei saanud ka tööle panna aga muu kõik oli paigas.
Mine sa võta kinni siis nüüd kus see õigus on :S

Ma arvan et see oleneb ikka puhtalt mõne mehe tujust ka lihtsalt kas võetakse jutule või mitte.



Ja seda kuidas klubiliige "hiq" musta valgeks suudab rääkida olen ma omal nahal tunda saand :D


Quattro'ga lumepeal käia on hea :D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]