Tsitaat: | Algselt postitas: riho.tamme
käisin siis automaailmas ja küsisin et kas selline asi võib läbi minna seal vastati et need on suht tüüpilised vead ! |
Jama.
Digifanti (2.0l 85kW ABK) "tühikäigumootor" on magnetiga klapp, mille abil antakse mootorile lisaõhku nii tühikäigu stabiliseerimiseks kui ka
kiirendamisel (vähemalt 94 aasta mudelil). Kui see klapp just totaalselt kinni jäänud ei ole, siis ei saa seal mitte midagi katki minna.
Tühikäigumootor on tüüpviga hoopis teistmoodi mootoril. Kuna aga paljud ei viitsi süveneda, siis on tavaline, et öeldakse: probleem tühikäiguga =
"osta uus tühikäigumootor". 2.0 85kW ABK korral aga poleks sellest tõenäoliselt abi.
Tsitaat: | Algselt postitas: riho.tamme
aga jahmerdasin selle junniga nüüd üks pool tundi ja sättisin mingit õhutoru seal küljes ja nüüd töötab ilusti loodan et jäädavalt !
|
Kirjelda täpselt, mida sa tegid ning mida muutsid. Vastasel juhul ei oska keegi öelda, kas asi sai õigesti või mitte. Samas, seal ei ole eriti
võimalust midagi valesti teha: http://www.vagcat.com/p/B114/133100.png
Võib-olla oli hoopis nõnda, et selle klapi küljes olev pistik ei andnud ennem ühendust?
P.S.
Tekst muutub väga palju loetavamaks, kui tühikut kasutatakse kirjavahemärgi järel, mitte selle ees.
|