Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 90, 1989, 118 kw (NM) probleem käivitusega. (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1106)
Tartzz
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.08 14:59 Tsiteeri
Audi 90, 1989, 118 kw (NM) probleem käivitusega.



Auto Itaaliast toodud siis.
Startimisel teeb ainult plõksu releekarbist. (olen foorumist otsinud ja vaadanud aga sooviks täpsemat inffi).
Kui võtme peale keeran peab sinna pisikesse juhtmesse vool jõudma, aga ei jõua. Võib selles see probleem olla?
Starterit ennast ei saa maha võtta, kuna üks tüüp suutis starteri muttril vindi maha keerata.
Süüteluku põhja vahetasin ka äsja ära.
Niipalju veel informatsiooni, et kui auto ostsin siis sõitmisel vahepeal lubas tööle panna siis jälle ei lubanud. Ja nii kestis üsna kaua, kuni auto seisma jäi veepumba rikke tõttu.Peale veepumba vahestust ja uue aku peale panekut hakkaks selline asi toimuma..Auto läheb tõmbamisest/lükkamisest tööle.


Quattro lover! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.07.08 07:20 Tsiteeri


Ebapiisav massühendus mootori ja kere vahel. Veel võib olla starteri tõmbereleeviga. Netiteel seda autot ei remondi, mine teenindusse.

Edit:
See on kuradima hea mootor, teatud inimeste silmis:P
Kui kavatsed sellest autost loobuda, anna teada.


Tsitaat:
Algselt postitas: Tartzz
Auto Itaaliast toodud siis.
Startimisel teeb ainult plõksu releekarbist. (olen foorumist otsinud ja vaadanud aga sooviks täpsemat inffi).
Kui võtme peale keeran peab sinna pisikesse juhtmesse vool jõudma, aga ei jõua. Võib selles see probleem olla?
Starterit ennast ei saa maha võtta, kuna üks tüüp suutis starteri muttril vindi maha keerata.
Süüteluku põhja vahetasin ka äsja ära.
Niipalju veel informatsiooni, et kui auto ostsin siis sõitmisel vahepeal lubas tööle panna siis jälle ei lubanud. Ja nii kestis üsna kaua, kuni auto seisma jäi veepumba rikke tõttu.Peale veepumba vahestust ja uue aku peale panekut hakkaks selline asi toimuma..Auto läheb tõmbamisest/lükkamisest tööle.



lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tartzz
huviline



Registreerunud 26.03.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 31.07.08 07:33 Tsiteeri


Mis selles mootoris niivõrd head on ?:D
Ahjaa, ma tahtsin mainida veel, et tegemist Quattroga ja Coupe :)
Aga teenindusse pole mõtet alla 5kiloga minna ja mis teenindusi soovitate ?:)


Quattro lover! :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]