Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kas 2,5tdi r5 jooksevad klapid pähe? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2862)
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 27.07.08 16:03 Tsiteeri
kas 2,5tdi r5 jooksevad klapid pähe?



autoks siis a6 2,5 tdi 96 aasta. mootori rihm purunes teadmata põhjustel enne vahetus intervalli.tahaks teada kas klapid jooksevad sellisel mootoril pähe või mitte.klapikambri kaane võtsin maha nukk on terve ja võtmega nukki keerates tundub nagu ok .vändani pole veel jõudnud.äkki keegi oskab kommenteerida või on sama asi juhtunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 27.07.08 16:57 Tsiteeri


Jooksevad ikka, üsna tihti läheb ka nukk juppideks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 27.07.08 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ralf
autoks siis a6 2,5 tdi 96 aasta. mootori rihm purunes teadmata põhjustel enne vahetus intervalli.tahaks teada kas klapid jooksevad sellisel mootoril pähe või mitte.klapikambri kaane võtsin maha nukk on terve ja võtmega nukki keerates tundub nagu ok .vändani pole veel jõudnud.äkki keegi oskab kommenteerida või on sama asi juhtunud.

Kunagi A6-l (c4 2,5tdi)juhtus sama asi,nimelt hammasrihm läks puruks.vahetasin 5 sisselaske klappi,kõik hüdrotõukurid,veepumba,rullid,termostaadi ja kõik tihendid.Lasin ka kaane lihvida,võin öelda et väga hea sai;)Siis ka mõtlesin et äkki lõi vända/kepsu kõveraks,mul õnneks mitte(kui kaan maas saad mõõta)kui juba kõik lahti,siis lasin ka pihustitel surved õigeks panna.Tegin nö töö ise,seega varuosad maksid minujaoks 10 000kr kanti.Kui miskit veel huvitab siis küsi,tegin 3 aastat tagasi,rohkem ei tule hetkel meelde:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 27.07.08 19:57 Tsiteeri


Klapid jooksevad suht kindlalt pähe. Endal lõi kõveraks umbes 5 klapi. Ei mäleta enam täpselt see oli aastaid tagasi. palju oleneb sellest millal see asi sul juhtu kas sõiduaeg või käivituse hetkel. 1,9 TDI ga on korra juhus olnud kui rihm purunes talvel käivitades. Uus rihm sai peale pandud ja kõik toimis. Suht õnne asi on see. Võta nukkvõll maha ja vaata kas tõukurid jäävad kõik ühte tasapinda. Siis proovi vänta ringi keerata vaikselt kui käib ringi mõõda kompressioon silindrites. Kuid ega jah ega seal suurt lootust pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunox
huviline



Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD

postitati 28.07.08 11:21 Tsiteeri


sõltub, kui palju ta nihkesse lõi.
minul sõitis ventika rihm hammasrihma vahelt läbi, õnneks liigutas nii vähe ära, et midagi pihta ei saanud. pääsesin tänu sellele, et olin just käima pannud...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 28.07.08 16:41 Tsiteeri


suur tänu, kes viitsisid vastata.klapid tõesti peas ja auto töökojas.eks paistab palju ära lõhkus.kolm klappi kindlalt kõverad.töörahaks küsiti 3500 eeku pluss jupid. lõplik summa selgub ehk homme. eks annan teada ,äkki on kellelgi tulevikus ka infi vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 28.07.08 23:45 Tsiteeri


Soomes Audi-teeninduses töötanud sõprade jutust jäänud meelde, et üks peamisi põhjusi, miks sellel 2.5TDI R5 mootoril rihmajamad tekivad, on selles, et vahetatakse ära küll rullid-värgid, aga nende kinnituspolte sageli mitte. Tõesti, kõigis komplektides ei ole neid polte isegi mitte kaasas ja tavaline polt sinna ei sobigi, peab olema kallis ja karastatud kvaliteetne polt. Sel põhjusel ka paaril oma tuttaval jama tekkinud.
Samas kummaline, miks sellised asjad juhtuvad, kuna sarnane hammasrihmasüsteem on pea kõigil autodel, kuid pingutusrullide poltide murdumisi esineb vaid Audidel. Vibratsioon? Seal poldi juures mingi suurem temperatuurigradient? Keegi teab täpsemalt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.07.08 16:49 Tsiteeri


Ei tea kuidas uuematel, aga oma autol on 2x hammasrihma vahetatud ja rullide pingutus poldid on samad mis nad peal olid st. mingi 16 a. vana polt kuuma ja vibra saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 29.07.08 18:24 Tsiteeri


Kui neid polte õigete jõududega keerata, siis ei juhtu nendega midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olbert
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal

Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant

postitati 29.07.08 18:46 Tsiteeri


ei ole ka mina kuulnud, et need poldid pooleks lähevad. ise paljudel masinatel vahetanud rihma ja kõik poldid samaks jäänud ja ei ole nendega midagi juhtunud. kui ikka jõudu ülearu ei kasuta siis ei juhtu nendega küll midagi.


Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!

www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rulamees
huviline

Avatar


Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT

postitati 29.07.08 22:45 Tsiteeri


rulliku poltide vastupidavuses on eriti nigelat klassi näidanud audi ja volkari 2,5 v6 TDI. Enda volkaril murdus geneka rihma rulli poldi pea ära ( suht lapiku peaga polt). Aga nii õnnetult kiilus poldi pea mingi kronsteini ja kliimapumba võlli vahele, et tükk tegemist oli teda sealt kätte saada. Ning kliimapumba võllil ka sooned läinud. Seda ka , et öösel garaazis polnud kuskilt identset polti võtta ( peale keeret läheb jämedamaks). Siis sobis ideaalselt tavaline vene polt ja vene jalgratta ventiili rõngas ( mis õhukummi velje küljes hoiab). Ei mingit lõtku ja on sõitnud sõbra käes peale seda juba miski 100 000 km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ralf
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5

postitati 04.08.08 19:09 Tsiteeri


niisiis auto jälle sõidab.kiired töömehed tegid korda kahe päevaga.vahetati ära kõik klapid,juhtpuksid,hüdrotõukurid kaanetihend,veepump, rullid.ja koos tööga läks maksma 10k.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.6% - SQL: 69.4%]