ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 27.07.08 16:03
|
|
|
kas 2,5tdi r5 jooksevad klapid pähe?
autoks siis a6 2,5 tdi 96 aasta. mootori rihm purunes teadmata põhjustel enne vahetus intervalli.tahaks teada kas klapid jooksevad sellisel mootoril
pähe või mitte.klapikambri kaane võtsin maha nukk on terve ja võtmega nukki keerates tundub nagu ok .vändani pole veel jõudnud.äkki keegi oskab
kommenteerida või on sama asi juhtunud.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 27.07.08 16:57
|
|
|
Jooksevad ikka, üsna tihti läheb ka nukk juppideks.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 27.07.08 17:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ralf
autoks siis a6 2,5 tdi 96 aasta. mootori rihm purunes teadmata põhjustel enne vahetus intervalli.tahaks teada kas klapid jooksevad sellisel mootoril
pähe või mitte.klapikambri kaane võtsin maha nukk on terve ja võtmega nukki keerates tundub nagu ok .vändani pole veel jõudnud.äkki keegi oskab
kommenteerida või on sama asi juhtunud. |
Kunagi A6-l (c4 2,5tdi)juhtus sama asi,nimelt hammasrihm läks puruks.vahetasin 5 sisselaske klappi,kõik hüdrotõukurid,veepumba,rullid,termostaadi ja
kõik tihendid.Lasin ka kaane lihvida,võin öelda et väga hea sai Siis ka
mõtlesin et äkki lõi vända/kepsu kõveraks,mul õnneks mitte(kui kaan maas saad mõõta)kui juba kõik lahti,siis lasin ka pihustitel surved õigeks
panna.Tegin nö töö ise,seega varuosad maksid minujaoks 10 000kr kanti.Kui miskit veel huvitab siis küsi,tegin 3 aastat tagasi,rohkem ei tule hetkel
meelde
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 27.07.08 19:57
|
|
|
Klapid jooksevad suht kindlalt pähe. Endal lõi kõveraks umbes 5 klapi. Ei mäleta enam täpselt see oli aastaid tagasi. palju oleneb sellest millal see
asi sul juhtu kas sõiduaeg või käivituse hetkel. 1,9 TDI ga on korra juhus olnud kui rihm purunes talvel käivitades. Uus rihm sai peale pandud ja kõik
toimis. Suht õnne asi on see. Võta nukkvõll maha ja vaata kas tõukurid jäävad kõik ühte tasapinda. Siis proovi vänta ringi keerata vaikselt kui käib
ringi mõõda kompressioon silindrites. Kuid ega jah ega seal suurt lootust pole.
|
|
|
uunox
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD
|
postitati 28.07.08 11:21
|
|
|
sõltub, kui palju ta nihkesse lõi.
minul sõitis ventika rihm hammasrihma vahelt läbi, õnneks liigutas nii vähe ära, et midagi pihta ei saanud. pääsesin tänu sellele, et olin just käima
pannud...
|
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 28.07.08 16:41
|
|
|
suur tänu, kes viitsisid vastata.klapid tõesti peas ja auto töökojas.eks paistab palju ära lõhkus.kolm klappi kindlalt kõverad.töörahaks küsiti 3500
eeku pluss jupid. lõplik summa selgub ehk homme. eks annan teada ,äkki on kellelgi tulevikus ka infi vaja.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 28.07.08 23:45
|
|
|
Soomes Audi-teeninduses töötanud sõprade jutust jäänud meelde, et üks peamisi põhjusi, miks sellel 2.5TDI R5 mootoril rihmajamad tekivad, on selles,
et vahetatakse ära küll rullid-värgid, aga nende kinnituspolte sageli mitte. Tõesti, kõigis komplektides ei ole neid polte isegi mitte kaasas ja
tavaline polt sinna ei sobigi, peab olema kallis ja karastatud kvaliteetne polt. Sel põhjusel ka paaril oma tuttaval jama tekkinud.
Samas kummaline, miks sellised asjad juhtuvad, kuna sarnane hammasrihmasüsteem on pea kõigil autodel, kuid pingutusrullide poltide murdumisi esineb
vaid Audidel. Vibratsioon? Seal poldi juures mingi suurem temperatuurigradient? Keegi teab täpsemalt?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 29.07.08 16:49
|
|
|
Ei tea kuidas uuematel, aga oma autol on 2x hammasrihma vahetatud ja rullide pingutus poldid on samad mis nad peal olid st. mingi 16 a. vana polt
kuuma ja vibra saanud.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 29.07.08 18:24
|
|
|
Kui neid polte õigete jõududega keerata, siis ei juhtu nendega midagi.
|
|
|
|
olbert
huviline
Registreerunud 13.01.06
Asukoht: Orissaare
Kasutaja on eemal
Auto: Golf IV 1,9TDi 4Motion Variant
|
postitati 29.07.08 18:46
|
|
|
ei ole ka mina kuulnud, et need poldid pooleks lähevad. ise paljudel masinatel vahetanud rihma ja kõik poldid samaks jäänud ja ei ole nendega midagi
juhtunud. kui ikka jõudu ülearu ei kasuta siis ei juhtu nendega küll midagi.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on!
www.alunaut.ee kõik alumiiniumi tööd (tegemist siis merealumiiniumiga)
|
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
postitati 29.07.08 22:45
|
|
|
rulliku poltide vastupidavuses on eriti nigelat klassi näidanud audi ja volkari 2,5 v6 TDI. Enda volkaril murdus geneka rihma rulli poldi pea ära (
suht lapiku peaga polt). Aga nii õnnetult kiilus poldi pea mingi kronsteini ja kliimapumba võlli vahele, et tükk tegemist oli teda sealt kätte saada.
Ning kliimapumba võllil ka sooned läinud. Seda ka , et öösel garaazis polnud kuskilt identset polti võtta ( peale keeret läheb jämedamaks). Siis sobis
ideaalselt tavaline vene polt ja vene jalgratta ventiili rõngas ( mis õhukummi velje küljes hoiab). Ei mingit lõtku ja on sõitnud sõbra käes peale
seda juba miski 100 000 km
|
|
|
ralf
klubiliige
Registreerunud 08.12.07
Asukoht: harjumaa,saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6c6q,2*c4tdi,b4,a5,SQ5
|
postitati 04.08.08 19:09
|
|
|
niisiis auto jälle sõidab.kiired töömehed tegid korda kahe päevaga.vahetati ära kõik klapid,juhtpuksid,hüdrotõukurid kaanetihend,veepump, rullid.ja
koos tööga läks maksma 10k.
|
|
|