Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Value Club Race 2008 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 3225)
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 23.07.08 21:44 Tsiteeri
Value Club Race 2008



Value Club koostöös Äpuracing klubiga korraldavad:

Value Club Race 2008 - sõiduautode kiirendusvõistlus
Laupäev 9 August 2008 Tartu Raadi lennuväljal

Võistlus:

- Võistlusdistantsi pikkus on 1/4 miili.
- Võistlus koosneb ajasõitudest ja finaalsõitudest ehk eliminaatorist. Võistlejad paigutatakse eliminaatorisse ajasõitude tulemuste põhjal. Eliminaatoris osalevate võistlejate arvu otsustab korraldaja vastavalt klassi võistlejate arvukusele.

esialgne ajakava:
9.00 Algab osalejate registreerimine väravas, tehnokontroll.
12.00 Ajasõidud
15.00 Ajasõitude kokkuvõte, paus.
15.45 Finaalid
18.00 Autasustamine

Klassid:
A - kuni 85kw
B - 86 kuni 120kw
C - 121 kuni 150Kw
D - Üle 150kw
-------------------
E - Bike >650cc
F - Bike <650cc

Kui autole on paigaldatud ülelaadimine, siis korrutatakse mootori võimsus koefitsendiga 1,7 topelt ülelaadimist kasutavatele korrutatakse 2,5

- Võistlusautol peab olema kehtiv ÜV ja kindlustus, juhil juhiluba.
- Juht peab olema kaine, kontrollime!
- Auto peab vastama kõikidele EV liiklusseaduste nõuetele.

Sissepääs üritusele:

Pealtvaatajad:25eeki
Osalejad: 150EEK/auto
kohapeal toitlustus.

Pealtvaatajate vahel loositakse välja 1tunni pikkune limusiinisõit Luxtaxo poolt.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 24.07.08 06:53 Tsiteeri


Tekkis väike küsimus...
Et tavaliselt on koefitsendiga (1.7) korrutatud ikka ülelaetud mootorite töömaht aga kuna teil klassid kw-des siis ega te neid läbi korrutama hakka?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 24.07.08 06:56 Tsiteeri


Vaevalt :) Kw on kw ju, töömaht on midagi muud.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.08 07:01 Tsiteeri


Siiski loen mina sellest punktist välja selle, et kui autole on paigaldatud ülelaadimine ehk siis vabalthingav on nüüd turboga, korrutatakse selle masina KW 1,7ga läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rat_013
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 3.0q

postitati 24.07.08 07:02 Tsiteeri


huvitav mille järgi see kw võetakse? tehpass? düno kohapeal? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.08 07:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rat_013
huvitav mille järgi see kw võetakse? tehpass? düno kohapeal? :D

Egas muud eriti üle jää kui ainult tehase antud numbrid, võistlustel neid üle mõõta on praktiliselt võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 24.07.08 07:53 Tsiteeri


Ma eeldan, et see koefitsendi teema on puhtalt näpukas vms...
Kunagi kui ma antud korraldajate üritust külastasin sõitjana siis küsiti mu käest mis mootor ja palju kw ning sõit võis alata :) Üritus ise oli hea. Aga klassidesse paigutamisel peaks nagu ikka antud mootori tehase andmeid vaatama imho.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 24.07.08 08:06 Tsiteeri


Kokkuvõttes on nii, et olgu see klassitamine kuidas on aga kõigile võrdne pole ta kunagi. Kõige lihtsam vast oleks jälgida BHRA klasse ja kogu moos.

Edit. Mis krdi moodi oleks võimalik kw korrutada koefitsendiga (olgu see number reaalne või mitte)?? See on täiesti võimatu.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 24.07.08 08:15 Tsiteeri


Natuke ulmeks kipub jah see number minema kui 1,7ga KW-te korrutada :P
BHRA klassidesse jaotus on lihtrahva jaoks täielik jama... sellised "küla" võistlused on minuarust just paremad kõigile teistele kui proffesionaalsetele võistlejatele, ehk siis saavad löögile ka "mikromootoriga" masinad kelledel BHRA reeglite kohaselt ei ole seal mitte kui midagi teha, ok vaadata pole seal suurt midagi, kuid võistlejaid samas nendesse klassidesse leidub.
Reeglid on alati jamad ning alati on kellegil millegi üle vinguda kuid isiklikult mulle need muudmoodi klasside jaotused meeldivad... praegune koifitsendi teema on ainult tiba mööda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 24.07.08 08:20 Tsiteeri


Kui tehasest turbomootor, siis lähevad passi järgi kw. Eelmine aasta oli 2 autot mille kw korrutati 1,7ga. Turbo golf ja turbo bemm. Üldiselt tuli rahvas ise ütlema, kui mootor vahetatud või muud sellist.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 24.07.08 08:21 Tsiteeri


Just ranz... Kui see koefitsent sealt ära kustutad on kõik nagu ok. Selle võistluse eesmark on ju siiski kutsuda kohale võimalikult palju võistlejaid/harrastajaid ja kui klassid panna BHRA järgi siis näiteks mina peale bracketi küll sealt midagi sõita ei tahaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 31.07.08 19:11 Tsiteeri


Veidi murelikus teeb Tartu Autoklubis olev postitus selle ürituse kohta. Kas on mingi võimalus, et see üritus ära jääb või politseiga probleeme tekib?

Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
- kuna võistlus on registreeritud BHRAs testipäevaks, siis kiiver on kohustuslik .


Tsitaat:
Algselt postitas: anryo
1. Kuna antud võistlus EI OLE REGISTREERITUD BHRA poolt - siis kõikidel EAL Kiirendusvõistluste litsentsi omavatel võistlejatel ei ole osalemine mitteametlikel "streetrace'del" lubatud.
2. Kuidas saab üldse testipäevana registreeritud võistlusel müüa pileteid ja olla pealtvaatajaid?
3. Ühtlasi palun ka korraldajal põhjendada, miks ta levitab avalikult valeinformatsiooni võistluse BHRA poolse registreermise kohta?


Lugupidamisega,

Anryo Raamat
EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee liige
Baltic Hot Rod Association
GSM +372 52 60 001
anryo@bhra.ee
www.bhra.ee



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 01.08.08 07:59 Tsiteeri


Ära ei jää kindlasti ja politseiga ka probleeme ei tule. Lihtsalt see inimene kes pidi ürituse testipäevaks registreerima suhtles natuke valede inimestega ja natuke liiga hilja. Õigele inimesele on nüüd kõik paberid edasi antud ja loodame et täna saab vastuse kätte.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.08.08 08:19 Tsiteeri


On seda BHRA heakskiitu ilmtingimata vaja? Võibolla ongi vahelduseks toredam ja võrdsem, kui seekord BHRA litsentsiga autod koju jäävad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 01.08.08 09:11 Tsiteeri


Kui lähipäevil heakskiitu BHRAlt ei saa siis jäävadki ilmselt litsentsiga sõitjad koju.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 04.08.08 13:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Kui lähipäevil heakskiitu BHRAlt ei saa siis jäävadki ilmselt litsentsiga sõitjad koju.


Kuda siis lood on - kas BHRA luba on olemas või mitte?


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
StreetR
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car

postitati 04.08.08 15:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
On seda BHRA heakskiitu ilmtingimata vaja? Võibolla ongi vahelduseks toredam ja võrdsem, kui seekord BHRA litsentsiga autod koju jäävad.


Autosid otseselt see ei puuduta. Litsentse omavad võistlejad. Minul isiklikult hooaja litsentsi pole ostan iga kord ühekordse litsensi just klubi ürituste tõttu;)


Sideways is the only way !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.08.08 16:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: StreetR
Autosid otseselt see ei puuduta. Litsentse omavad võistlejad. Minul isiklikult hooaja litsentsi pole ostan iga kord ühekordse litsensi just klubi ürituste tõttu;)

Nonäed, koerad söönud, lambad terved. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 06.08.08 11:08 Tsiteeri


Tundub, et asi on BHRA-ga ikkagi "nugade peal" kui soovitatakse stoppereid varuma hakata ürituseks.Link Tartu Autoklubisse!

Küsimus lihtne- kas laupäevane üritus toimub või mitte.

Hea oleks lihtsalt teada, kas autot on mõtet tiba seadistada või mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 06.08.08 14:30 Tsiteeri


Toimub. Ja foor ka olemas. Homme natuke rohkem infot.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 07.08.08 15:54 Tsiteeri


Value Club Race kiirendusvõistlus on nüüdseks kinnitatud ka BHRA poolt, kelle esindajatena tulevad korraldatavat võistlust vaatlema Kaupo Porovardja ja Kristjan Veedler. Tegu pole siis mitte testipäevaga vaid võistlusega.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 07.08.08 18:38 Tsiteeri


ja kuna tegemist on võistlusega, siis on kohustuslik ka kiiver?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 07.08.08 21:35 Tsiteeri


Just nii. Ja ülevaatus ka peaks autol olemas olema või BHRA kleeps.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]