Märks
huviline
Registreerunud 17.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v tq
|
postitati 21.03.04 10:17
|
|
|
Audi 200 20v TQ
Plaanis praegune auto mingi aja pärast välja vahetada. Tahaks lasta kunagi Saksast Audi 200 20v tq tuua.
Siin foorumis mõnel peaks selline auto olema. Tahaks teada, et mis arvate sellisest Audist? Tean juttude järgi, et jupid pidid päris kallid olema ja
et kütust võtab palju.
Tahaks võimalikult palju selle masina kohta teada saada. Võibolla jagaks keegi oma kogemusi...
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 21.03.04 11:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Märks
Plaanis praegune auto mingi aja pärast välja vahetada. Tahaks lasta kunagi Saksast Audi 200 20v tq tuua.
Siin foorumis mõnel peaks selline auto olema. Tahaks teada, et mis arvate sellisest Audist? Tean juttude järgi, et jupid pidid päris kallid olema ja
et kütust võtab palju.
Tahaks võimalikult palju selle masina kohta teada saada. Võibolla jagaks keegi oma kogemusi... |
Kütust ei võta s*ttagi. Minu keskmine ca 12l 100, mida ei saa paljuks pidada. Jupid, mis kattuvad type 44 enamlevinud mudelitega, pole kuigi kallid.
Kallid muidugi spetsiifilised detailid, mida üldjuhul vajad, kui auto puruks sõidad. Pidurikettad on kirves selga. Ostmiseks tuleb valida võimalikult
korralik isend - sellest sõltub hilisem!
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Märks
huviline
Registreerunud 17.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20v tq
|
postitati 23.03.04 15:44
|
|
|
Ehk oskab keegi midagi selle auto sõiduomadustest ja -mugavustest ka midagi rääkida...
Üldiselt igal autol on mingid miinused. Mis oleksid siis selle auto miinused?
|
|
|
Reix
huviline
Registreerunud 19.07.03
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: riisikas ja hamburger
|
postitati 23.03.04 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Märks
Ehk oskab keegi midagi selle auto sõiduomadustest ja -mugavustest ka midagi rääkida...
Üldiselt igal autol on mingid miinused. Mis oleksid siis selle auto miinused? | ´
10v kohta võin niipalju öelda, et küsides mugavuse ja sõiduomaduste kohta küsiks vastu, et mix sa nii lolle küsimusi küsid? Suure autona on ta õige
koht muidugi maanteel. Kuigi jah, vahest linnas mingile uue (jaapani) autoga ennast täis ärimehele on vahest samuti päris hea näidata, kuidas näevad
välja mingi vana panni tagatuled.
PS. Tegelt pole mul jaapani autode vastu midagi, aga millegipärast on nendega sõitvate vendade põhijutt selline, et mul on jaapanlane, kus sellel on
ikka minek.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 23.03.04 23:38
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Märks
Ehk oskab keegi midagi selle auto sõiduomadustest ja -mugavustest ka midagi rääkida...
Üldiselt igal autol on mingid miinused. Mis oleksid siis selle auto miinused? |
Sõiduomadustest saad ettekujutuse ükskõik millist 100-200 proovides. Maanteel väga mugav, vedrustus suht jäik. Lisavarustus vähemalt piisav.
Midagi negatiivset nagu ei tulegi meelde... Kitsastes oludes tülikas parkida. Üldjuhul ületavad auto võimed juhi omad, seega ka negatiivne tegelikult
(ei tohi unustada auto kaalu, eriti libedal. Seda ei saa nii lihtsalt pidama ja suunda muutma kui mõnd kergemat autot)? Kiirustunne puudub,
legaalsetel kiirustel tundub sõit venimisena. Tehniliselt suurim probleem on auto hooldamatus eelmiste omanike poolt. Häiriv võib-olla kurvides kere
mõningane kaldumine.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
|