Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 radikas (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1840)
Aquatro
huviline



Registreerunud 28.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro

postitati 20.03.04 20:33 Tsiteeri
Audi 80 radikas



Küsimus siis selline et kas audi 80 ja 100 on erinevad mootori radikad(suurust ,kinnitust)mõtlen peaks nagu vist olema või siis turbol ja tavalisel.Mul nagu tavalise radikas vist, aga turbo,tundub nagu ta ei jahuta ära kuna ventikas käib üpris pikalt ja tiheda intervalliga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 20.03.04 22:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Aquatro
Küsimus siis selline et kas audi 80 ja 100 on erinevad mootori radikad(suurust ,kinnitust)mõtlen peaks nagu vist olema või siis turbol ja tavalisel.Mul nagu tavalise radikas vist, aga turbo,tundub nagu ta ei jahuta ära kuna ventikas käib üpris pikalt ja tiheda intervalliga.


Küsimus natuke arusaamatu, aga kell ka palju...
80 ja 100 erinevad radikad. Minu kogemuse koha pealt vilega mudelil vent sooja ilmaga tihti käibki. Aga Audide el. ventidel 3 kiirust, nii, et saab hakkama. Osadel turbo-Audidel lisaradikas.


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aquatro
huviline



Registreerunud 28.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro

postitati 21.03.04 15:43 Tsiteeri


Püüan siis täpsustada, peal siis audi 100 turbomootor,aga jahutusradikas(mitte intercooler) jäi minu teada originaal,õliradikas ka olemas.Ons nad sama suured või peaksin 100 oma panema.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 21.03.04 15:52 Tsiteeri


100 oma ei mahu sul kuidagi sinna ära..kui sul on turbo motoriga audi vent pandud siis pole probleemi..


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 22.03.04 05:54 Tsiteeri


minu arvates pole jahutusradikat küll vaja vahetada;), ja õliradikas seal täiesti üleliigne:P.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 22.03.04 12:35 Tsiteeri
mitte muhvigi ei saa aru?!



Paraku ei jaga välja millele radikat vaja on, saja radikas kohe mitte 80-le ei hakka, tean et kui kubatuur üle 2,0l siis on üldse radikaid kaks 80-l. Mul üks sihuke omal olemas, muidugi nelja radikaga (õli, kliima ja kaks jahutuse radikat). Ma ei tea, küsimus jääb segaseks tegelikult?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 22.03.04 12:43 Tsiteeri


Arvan siiski, et sinu quattrol peab tootja poolt olema kaks radikat?! Kokku ilmselt sama mis minul, kui jutt B4'st ja 2,3 mootorist?!;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Aquatro
huviline



Registreerunud 28.02.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 quattro

postitati 22.03.04 17:22 Tsiteeri


Ok minu viga ei täpsustand korralikult auto siis vanem 80, 84a (b2) 2,2l T ja parem ikka kui õliradikas ka küljes.Selge nüüd enamvähem,Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 22.03.04 19:56 Tsiteeri


See õliradikas on meie kliimas küll täiesti mittevajalik detail,kui sa just ei kavatse Tallinn-Tartu otsasid täisgaasil sõitma hakata +40 juures.
Ise pole elus näinud et see õlitemp oleks üle 90 tõusnud ja pole ka päris papist jalaga.
Kuigi jah,see audi 80 originaal üksik radikas võib vähe pisikeseks küll jääda,eriti kui ta on samast aastast kui auto.Radika seintele koguneb aastate jooksul piisavalt igasugust setet,mis ei lase süsteemil korralikult jahtuda,sama effekt on ka mustal ja õlisel mootoril.
Ja ka vanematel audi coupedel on täiesti olemas need lisaradiaatorid iluvõre taga (eeldab muidugi et ka suur radiaator oleks nelja väljavõttega)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 23.03.04 00:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
See õliradikas on meie kliimas küll täiesti mittevajalik detail,kui sa just ei kavatse Tallinn-Tartu otsasid täisgaasil sõitma hakata +40 juures.
Ise pole elus näinud et see õlitemp oleks üle 90 tõusnud ja pole ka päris papist jalaga.


Mul on õlitemperatuur nii mõnigi kord 130 peale tõusnud. Nii jäärajal kui palava ilmaga maanteel kiiremaid liigutusi tehes. Mis temperatuurini õli üldse tõusta tohib?


Kokku rohkem, kui 1100 hobust
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]