aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.07.08 15:54
|
|
|
vile kõlarites
tere,
mure siis selline, et sai pandud võimendi tavakõlarite vahele aga nüüd on mingi väike vile koguaeg sees, kui auto käima panna. Millest see võib olla?
RCA'd vedasin eraldi mitte koos voolujuhtmega. Proovisin makivahetust ka aga ei aitand see kah.
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 09.07.08 16:01
|
|
|
Minul tahtis makk veel lisamaandust et vilin ära kaoks ja mütsatused lugude vahetusel. Maki RCA otsast vedasin traadi antenni. Tegelt soovitati
keresse, kuid kuna nii sobis siis oli see ka lihtsam tee.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 09.07.08 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Minul tahtis makk veel lisamaandust et vilin ära kaoks ja mütsatused lugude vahetusel. Maki RCA otsast vedasin traadi antenni. Tegelt soovitati
keresse, kuid kuna nii sobis siis oli see ka lihtsam tee. |
täpselt nii. rca ümber juhe ja teine ots vupsti antenni külge ja voilaa. järelikult oli ka teisel makil rca maandus läbi(pidi suht sage probleem
olema).
omal nahal kogetud probleem
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.07.08 20:50
|
|
|
proovisin seda varjanti aga ei muutund midagi. Ja näiteks kui võtsin massi otse akult ja panin rca külge läks see vilin veel kõvemaks. Ma ei oskagi
nagu rohkem midagi teha. Tõstsin võimul ka massi juhtme teise kohta, samuti tulemust ei olnud. Ja huvitav on veel see, et kui panna lähituled põlema
(originaal xenonid) siis terve selle aja, kuni ballastid korralikult tööle hakkavad, on päris kõva vile sees (umbes 3 seki). Aga kui panen kabariidid
ja udukad (ise pandud xenonid) siis sellist asja pole.
Võim on muidu Rainbow ja makk on Blaupunkt bremen ja mõlemad on täitsa uued.
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 09.07.08 20:55
|
|
|
mul põhjustas seda vile generaator mis hakkas otsasi andma lasin geneka korda teha ja asi läks kohe paremaks
|
|
|
Mybestfriendmyself
huviline
Registreerunud 29.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 2.8 Q
|
postitati 09.07.08 21:16
|
|
|
Arvata võib et see vilin tuleb generaatorist(see ei tähenda veel et gene surnud oleks).See tundub olevat selle võimendi eripära e nigel voolu
stabilisaator.
Võtad oma naise ka kaasa?Tuim oled peast või?Kes siis metsa puid kaasa võtab.
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 09.07.08 21:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Mybestfriendmyself
Arvata võib et see vilin tuleb generaatorist(see ei tähenda veel et gene surnud oleks).See tundub olevat selle võimendi eripära e nigel voolu
stabilisaator. |
Nii... mis mul siis nüüd vaja teha on, et sellest vilest lahti saada. Pean ma hakkama selle genekaga jändama või saab kuidagi teistmoodi. Samas ma
eriti ise ka ei usu, et genekas peesse hakkab minema.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
RiderS
huviline
Registreerunud 22.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 '94 Avant
|
postitati 14.07.08 05:24
|
|
|
selline asi tuleks vaid viimase varjandina käiku lasta ennem kõik teised asjad üle vaadata, RCA juhe, kui sai koos vooluga veetud siis ei aita see
vidin kah.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 14.07.08 06:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RiderS
selline asi tuleks vaid viimase varjandina käiku lasta ennem kõik teised asjad üle vaadata, RCA juhe, kui sai koos vooluga veetud siis ei aita see
vidin kah. |
Ega see mingi imeasi pole jah ning paljudel juhtudel elatakse pigem pisikese vilega edasi kui selle poolt "ära söödud" heliga, ja koos veetud
juhtmete puhul aitab asi kui panna vahetult enne võimu, mitte makist välja - testitud Teatud tingimustes ja seadmetega ei lase see jurakas üldse midagi läbi peale piiksuvate kõrgete.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Rockkk
huviline
Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 14.07.08 07:04
|
|
|
Mul oli A4l sama jant. Probleem on genekas!
oooo
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
postitati 14.07.08 12:14
|
|
|
Endal sama asi autos,tegelikult algul polnud,aga siis muutsin süsteemi nats ja tean milles asi.Aga kuidas parandada mõistlikult ei tea.Lähemalt
siis.Mul autos 2 võimu,üks bassikale ja teine salongi kõlaritele.Enne oli nii et bassika võim sai voolu kondekalt ja teine võim otse akult,probleemset
vilinat polnud.Kuna voolu jäi väheks,siis panin mõlemad võimud läbi kondeka,nüüd vilinIlmselt tõesti võimu eripära....aga ei tea mis temaga teha.Otse akult toitega tõmbas salongi tuled vilkuma,aga ei vilisend,kumb siis parem?
Tsitaat: | Algselt postitas: Rockkk
Mul oli A4l sama jant. Probleem on genekas! |
Geneka siiski välistaksin,sest ühevarjandi näol ju ei vilise.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.08 12:52
|
|
|
genekavilinast saab kergelt aru. see on nii, et kui gaasi vajutad, siis vilin nagu auto pöördedki suurenevad.
võimuvilin oli mul vähemalt ühtlane. aitas parema rca ja voolujuhtme panek. genekavilina tavaliselt põhjustab rca ja voolujuhtme liiga lähestikku
olek, kõige parem selle vältimiseks on juhtmed ümber vedada.
nt. mul eelmisel autol(bmw E39) oli ka vastik geneka vilin sees. viskas ükspäev nii siibrisse, et kiskusin kõik juhtmed(rcad-d. voolujuhtmed ja
remonte) täiesti autost välja ja vedasin korralikult uued. nagu maagiliselt kadunud.
ja veel üks asi: ei soovita panna seda nn. "vilinaeemaldajat" vahele, kuna see lihtsalt lõikab teatud sageduse ära ja seeka helikvaliteet
kannatab
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 14.07.08 13:47
|
|
|
hmm... aga mis siis teha. Genekat ju ikka sellepärast vahetama ei hakka. Juhtmed on mul veetud õieti. Praegu on mul need vilinaeemaldajad vahel,
autoringist tartust ostin, 140 kulli maksid, alfateci omad.
|
|
|
|
uunp
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.07.08 13:58
|
|
|
kui sul kusagilt võtta, proovi panna kvaliteetne rca. hind neil letis ca. 500.-
|
|
|
siiim
klubiliige
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 14.07.08 14:24
|
|
|
Veel üks põhjus mis enamasti seda vilinat tekitab, on võimendi massijuhtme ja kere vaheline halb ühendus. Kontrolli see üle ja vajadusel tee korralik
ühendus ning probleem võib leida vägagi lihtsa lahenduse.
24 tundi päevas ... 24 õllepurki kastis ... Kokkusattumus ???
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ E39
|
postitati 14.07.08 14:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: siiim
Veel üks põhjus mis enamasti seda vilinat tekitab, on võimendi massijuhtme ja kere vaheline halb ühendus. Kontrolli see üle ja vajadusel tee korralik
ühendus ning probleem võib leida vägagi lihtsa lahenduse.
| Võimu massi juhe peaks olema võimalikult lühike ja vähemalt sama jäme kui akust tulev voolu juhe.Viga mis tavaliselt
tehakse,veetakse voolu juhe koos maki juhtmetega võimuni.Mina sain vilinast ja krabinast lahti kui vahetasin genekal harjad ära.Aitab veel kui
paigaldada kondekas geneka pluss klemmi ja korpuse vahele
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 15.07.08 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunp
kui sul kusagilt võtta, proovi panna kvaliteetne rca. hind neil letis ca. 500.- |
rca peaks mul olema suht norm. Mingi 450 eeku oli 5 meetrine jupp.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 15.07.08 10:27
|
|
|
Ühe variandina on võimalik proovida kui maki kest ühendada rca massi, ehk siis maki trükiplaadi mass on liiga nigel. On kaks võimalust, kas vile
väheneb või kui genekas tõesti väsinud, siis peaks vile vastupidiselt hullumeelseks minema.
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 15.07.08 11:14
|
|
|
siis mul ikka genekas väsinud, sest mul läeb vile suuremaks kui seal midagi aretada.
|
|
|
|
ant00ni0
huviline
Registreerunud 28.07.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8
|
postitati 03.08.08 22:31
|
|
|
Oli sama mure endalgi,Käisin lõunakeskuses ostsin Isolaatorit endale panin vahele ja korras..mitte mingit vilet ei olnud rohkem..!
|
|
|
Helina
huviline
Registreerunud 19.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: A5 coupe 3.2fsi q 195kw 2008
|
postitati 03.02.09 07:18
|
|
|
Mul autol ka aegajalt sama vile sees(kui käivitada) samas kõrvadele ei hakka... aga genekas on korras.
Peab siis ka juhtmestiku üle vaatama.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 03.02.09 16:05
|
|
|
Endal põhjustasd seda vilinat rca maandus, panin juhtmekiu maki kruvi alla ja teine ots rca ja maki vahele ning probleem kadus. Voolujuhe ja rca juhe
üksteises suhtes eemalt vedada kindlasti.
|
|
|
|