Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 08.07.08 16:06
|
|
|
Audi 80 2.0 - 1988 - Reino /// Lukku, müüdud ///
Ostetud Aprilli kuus nimetatud masin. Muret ja vaeva omajagu olnud, kuid see nagu iga vana autoga kaasas käiv "lisavarustus".
Üldinfo
väljalaske aasta - 1988
mootor - 2.0; 83kw
vedav sild - esivedu
värvus - tumesinine
4xketaspidurid; katuseluuk; lisakellad keskkonsoolis; sportistmed; tume tekstiilsisu; 15" valuveljed(195/50)
Tehtud tööd
*esisillas vahetatud kõik puksid (sillatala+õõtsa omad) - peale nende vahetust jäi sild vaiksemaks, kuid mingi kolks hakkab uuesti tulema paremasse
äärde.
*mootoriõli vahetatud - BP Visco3000 10w40
*süüteküünlad vahetatud - vanad polnud enam teab, mis head, sest vahel jättis mootorisse nö tühja koha sisse.
*kat-il auk kinni keevitatud - ei teagi, kas sellel mudelil käib kat või mitte, kuid mul on see seest tühi ja lamda lahti ühendamisest ei muutunud ka
midagi:ühendasin igaks juhuks kokku tagasi.
*pritsungist tulev lõõts(lõdvik) paigatud - sai lisaõhku ja ajas mootorit kõvasti tuterdama, uut ei ole suutnud kuskilt leida.
*suunatuled vahetatud - natuke välist ilmet muudetud ja oranzide asemel sai pandud valged.
*veovõll vahetatud - parempoolne läks pooleks mitte ots vaid võll ise
*rooliotsad läbi
*sarniirid hakkavad lõppema
*tagasillas tala puksid vahetusse vaja viia
*esisild vaja reguleerida - sööb nii sisemist, kui ka välimist äärt
Vead
*tühikäigu pöörded on vahel 1400-1600 rpm, seal samas aga jälle 800 rpm juures.
*mõningased pisemad mõlgid ja vähene rooste
*vasak tagumine ratas ei jää alla kinni - viga lihtne, polt ei jää kinni, sest sealt seest sain vindid maha kuidagi, homme laheneb mure ära
*vasak piduriketta taga olev plekk on pooleks - viga samuti homme laheneb uute tükki näol
Pildid pean hiljem panema, sest hetkel imageshack jamab...
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 09.07.08 06:19
|
|
|
Tere!
Tee sild ja muud jutud korda ja sõidad tükk aega, ilma et midagi vahetama peaks. B3 on suht pommikindel auto ja ise väga lihtne remontida. Kui on huvi
siis võin sulle leida oma varudest selle lõdviku. Lisaks pakun sulle ka mingi hea summa eest chipitud aju või sportrooli vms.
Kaspar
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 09.07.08 08:37
|
|
|
Lõdviku vastu on huvi olemas. Kui sellest mure ei lahene, siis seal ees on mingi klapp, kus küljes istub ports juhtmeid. Puhastasin küll seda, aga
samuti juhtmete lahti/kinni ühendamisel miski ei muutu. See on nii tobe mootor, et talle ei anna diagnosti teha.
Kui saan oma sillamured kaelast, siis tuleks hea meelega linna ja prooviks su chipitud aju.Rooli vastu poleks ka midagi
Samas võiksid juba igaks juhuks 2.2turbo aju valmis otsida, midagi nagu seisab garaazis
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 09.07.08 09:05
|
|
|
Lubatud pildid
Katkine/parandatud lõdvik
Uued küünlad seda marki
Õli
Üldist ka natuke
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.09.08 08:50
|
|
|
Olen unustanud mõned asjad kirja panna, mis said juba ammu tehtud.
*esisillas vahetatud: sarniirid,rooliotsad.
*tagasillas vahetatud: kõik puksid (4tk )
*esisild reguleeritud
*el. katuseluuk installitud
*14" originaal veljed soetatud + naelrehvid (185/60)
*toonkile - eemaldan, ei meeldi
*klaasipesuvee paagi juures voolik parandatud
*spidomeetri pirnid vahetatud
*suunatuled lükkab ise välja (algul oli lüliti vahele nii palju saasta kogunenud, et see ei suutnud seal vedru korralikult liigutada.
*õhulõdviku ilmet sai parandatud ja enam ei näe selline pooletoobine välja.
tühikäigu kohta veel niipalju, et kui pritsungi juures kruvi keerata, siis pöörded langevad ja asi läheb normi, kuid see ei seisa kaua seal asendis
millegipärast...
Ülevaatus läbitud puhta lehega! Saan 1 aasta ja 2 kuud muretult sõita, enne kui pean sellele taas mõtlema.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.02.09 16:50
|
|
|
Auto peab end meie talvistes tingimustes hästi üleval. Ostetud sai ka uus aku.
|
|
|
biker15
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.09 17:10
|
|
|
räägi kuda siis autol kah minek on. ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
postitati 16.02.09 17:43
|
|
|
väga korralik masin tundub olevat, millised veel edasised plaanid?
Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
|
|
|
|
biker15
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.12.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.02.09 18:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Tsitaat: | Algselt postitas: biker15
ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w |
väga oluline küsimus on see on see ega see müügikuulutus ple |
ma tjan ju seda lihtsalt huvitab selline asi. et kas see on tüüp viga
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 16.02.09 18:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mokits
Tsitaat: | Algselt postitas: biker15
ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w |
väga oluline küsimus on see on see ega see müügikuulutus ple |
Ega su postitus nüüd küll targem pole.
Muidu ilus auto. Täitsa meelddib. Mis veel plaanis teha autoga?
|
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.09 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: biker15
räägi kuda siis autol kah minek on. ja kas külmkäivitus pihusti kah toimib w |
Mina olen näinud sellist varianti et see külmkäivituspihusti on ühendatud starteri juhtme külge, ja massi läks vist üle tempanduri.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 25.02.09 15:52
|
|
|
Edasised plaanid? Hoida teda nii nagu ta on. Vahetus vajab see suur kolakas õhulõdvik seal, mida ma siiani pole suutnud teha( tuleb uus). Siis plaanis
ära vahetada bensiinifilter, mootoris saaled, klapid, tihendid jms. Masin kipub oma vanadust näitama. Kuigi minek on hetkel hea, on siiski teatud
probleeme olemas. Õlisurve on aegajalt liiga madal. Külmalt käivitub ilusti. Hoiab mõnda aega pöördeid seal tuhande tuuris ja siis laseb sinna
800rpm´i juurde. Vahel on olnud sedasi, et peab jalaga ise hoidma pöördeid, kuid see ilmselt sellest, et saaled on kulunud, õli surve madal, õhulõdvik
natuke praguline...asjade kokkulangevus...
Ei kurda...vahepeal olid müügiplaanid, kuid ei usu, et tahaks tast enam loobuda.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 13.04.09 18:56
|
|
|
Üle pika aja sai siis jälle kulgetud autoga. Tekkinud huvitavad vead külge. Nimelt ei püsi enam õlisurve üleval, kogu aeg on 0.5bar-i või isegi
alla Õlituli põleb ja hinges kuumitab hirm, et millal siis saaled ringi
tõmbab. Ma ei suuda enda peaga välja mõelda, miks ta kisub õlisurve nii maha. Hoiad ise gaasi peal, siis kõik OK! Pöördeid hoiab ka enam-jaolt alla
800rpm-i, kuskil 600-700rpm-i juures. Keegi teadmata isik on autol õli ära vahetanud ja...vabandage nüüd väljendi eest, aga lihtsam oleks olnud
mootorisse k*sta ka...nimelt sisse on pandud addinoli poolsünt
Võib olla oskab keegi siin mõelda, miks ta ei hoia õlisurvet? Olen kuulnud, et kui saaled kulunud, siis teeb nii, vastab tõele?
|
|
|
markus_m
huviline
Registreerunud 08.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.04.09 08:40
|
|
|
See Addinoli mahategemine on müüt. Kui ta sitt õli oleks, siis Mercedes, VW jne tegijad ei annaks ju oma heakskiitu sellele õlile. Ega mul omal ka,
kui raha rohkem, eelistan Addinolile midagi muud, aga muidu on ta õli nagu ikka.
Sa proovi õlirõhu andur ära vahetada või veel parem- mõõta mehaanilise näidikuga ära.
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 15.04.09 20:50
|
|
|
Igakord kui keegi autosse on kallanud Addinoli, olen kuulnud halbu kommentaare. Minul on kahel korral tihendid ära söönud, hoolimata sellest, et äsja
uued pandud ja üldjuhul läheb see Addinol nii vedelaks, et vaneml
mootoril ta lihtsalt voolab vahelt välja. BP ja Castroliga selliseid probleeme pole igatahes. Räägin lihtsalt omast kogemusest ja ei sunni kedagi
õlimarki vahetama.
Küsimus veel, et kui ma seda õlirõhu andurit vahetan, kas see annab miskit? Mõtlen, et ainuüksi andur mul pöördeid ei reguleeri? Nii kui õlisurve maha
läheb, tõmbab pöörded ka alla.
Mida ma mõõtma peaksin selle mehaanilise näidikuga? Kompresiooni vms, ma ei saanud täpselt aru.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.04.09 04:30
|
|
|
Kui kuumaks see mootor sul läheb siis, et addinol välja jookseb ja teised õlid sisse jäävad?
Ise kasutan juba teist aastat addinoli 20V turbokas ja jagub ainult kiidusõnu. Samuti pole viimase 10 aasta jooksul meie majas addinoli pärast küll
ükski mootor kokku ega laiali lennanud.
Addinol sitt õli=Bullshit.
|
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 16.04.09 18:56
|
|
|
Ärge nüüd selle õli teemaga väga punaseks ka oma harja ajage. Ilmselt pole mullle sattunud kõige kvaliteetsemad tihendid, et vahelt välja ajab.
Lihtsalt minul on selle firma õliga halvad kogemused olnud korduvalt ja kuna see mulle nö ebaõnne toob, siis seda ei kasuta. Mõnele tütar, mõnele
ämm...
Mootori temperatuur on tavaliselt ligi 100'C. Ilmselt on mul see temp. nii kõrgel kuna seal on selline termostaat sees.
Tekkis selline küsimus, et ega 2.0 83kw mootoril vist ei ole sees õlipumpa, et viga võiks selles olla. Ilmselt peab panustama mootori kulumisele ja
hakkama sellega midagi tegema. Vahetaks ehk kogu mängu sees ära. Kas keegi Tallinnas või lähiümbruses oleks nõus sellist tööd ette võtma?
|
|
|
Reino
huviline
Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal
Auto: RR Vogue & E30 cabrio
|
postitati 27.10.09 07:59
|
|
|
Auto sai müüdud, seega teema kinni.
|
|
|