Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: S4 2,2Tq neljas silinder ei tööta! viga käes kolb ära sulanud (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 5103)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 09.07.08 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Geo
mis oli sulamise põhjuseks ja mille pärast segu lahja ühes silindris? kas kiirendamisel ei olnud kuulda midagi?


Kuna tegu pole minu autoga siis ei oska nii täpset vastust anda, et kuidassõiduajal käitus enne kui silinder ära kadus! Aga see kes autot parandab ütles et see alumine õli kanal oli kinni mis kolbi õlitab et see põhjustas!!!! :o:o Ei oska ise ka öelda pole varem sellise asjaga kokku puutunud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 10.07.08 18:12 Tsiteeri


Küsiks lisaks ?
Milline plokikaane tihend oli (ei huvita materjal)
vaid küsiks mitme millimeetrised vee kanali augud olid tihendil väljalaske klappide poolel ?
1-varjant ~3,5mm
2-varjant ~8mm
3-varjant esimesel kolmel peened ja 4+5 ~8mm ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 10.07.08 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Küsiks lisaks ?
Milline plokikaane tihend oli (ei huvita materjal)
vaid küsiks mitme millimeetrised vee kanali augud olid tihendil väljalaske klappide poolel ?
1-varjant ~3,5mm
2-varjant ~8mm
3-varjant esimesel kolmel peened ja 4+5 ~8mm ?

Ei oska praegu vastata! Uurin kas tihend alles siis ehk saan öelda! Aga miks see huvitab? mis siis sellest oleneb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 11.07.08 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Miks on punane vedelik parem?
Sinine pidavat ajapikku ka alumiiniumit söövitama?(olen kusagilt seda kuulnud)vöi käisid jutud tosooli kohta?
Teemast natuke mööda aga ei saa kordamata jätta.

Kui oled audi omanik UNUSTA TOSOOL :mad:
see on sula millel on ainult üks omadus ta ei külmu.
Ja ära usu vene ärimehi kes kirjutavad nahaalselt tosooli plännu peale lisaks teise nime (?? jahutus vedelik???)

Kas sa ostad tanklast kanistriga autole kütet kuhu on peale valetatud bensiin ja diisel ???:D
Kapitalistlikud ärikad müüvad maha kõik.(pole minu mure see)

Kui sul on S audi (neli klappi) siis osta ainult punane jahutus vedelik.sest sellel on kolm omadust.
1- ta ei külmu
2- ta jahutab (tosool suudab seda ~60%)
3- ta ei lähe keema talub kuni 140*C (S audi lubab kuni ~110)
lisatud on ka 4 oluline omadus (korrosion/söövitus) ja pikk eluiga.

kui keegi peab vajalikuks võib selle jahutus teemasse tõsta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 11.07.08 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Miks on punane vedelik parem?
Sinine pidavat ajapikku ka alumiiniumit söövitama?(olen kusagilt seda kuulnud)vöi käisid jutud tosooli kohta?
Teemast natuke mööda aga ei saa kordamata jätta.

Kui oled audi omanik UNUSTA TOSOOL :mad:
see on sula millel on ainult üks omadus ta ei külmu.
Ja ära usu vene ärimehi kes kirjutavad nahaalselt tosooli plännu peale lisaks teise nime (?? jahutus vedelik???)

Kas sa ostad tanklast kanistriga autole kütet kuhu on peale valetatud bensiin ja diisel ???:D
Kapitalistlikud ärikad müüvad maha kõik.(pole minu mure see)

Kui sul on S audi (neli klappi) siis osta ainult punane jahutus vedelik.sest sellel on kolm omadust.
1- ta ei külmu
2- ta jahutab (tosool suudab seda ~60%)
3- ta ei lähe keema talub kuni 140*C (S audi lubab kuni ~110)
lisatud on ka 4 oluline omadus (korrosion/söövitus) ja pikk eluiga.

kui keegi peab vajalikuks võib selle jahutus teemasse tõsta.


ei ole mina küsinud,et miks punane parem.
tean seda isegi,et"tosool"möeldud zillidele ja sigullidele:D
isegi oma kunagistel opel rekorditel vahetasin nn."jahutusvedeliku" kohe peale ostu punase longlife polari jahutusvedeliku vastu.vahe oli märgatav,eriti linnaliikluse ummikutes,kus tosooli vt vedelikuga kippus temp.näit koledasti körgele töusma ent polari punasega seda ei juhtunud.
väljaarvatud ükskord,kui termostaat saba andis ja lödvikud pilbasteks lennutas.
igasugu jama ma ikka autole juurde ei lisa.
aga pöörduks nüüd teemasse tagasi.:P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 15.07.08 19:01 Tsiteeri


no asi nüüd nii kaugel et masin käib ja sõidab! Nüüd siis punase jahutusvedelikuga:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 30.7% - SQL: 69.3%]