Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Järsult keeramine (Vastuseid: 39 | Vaatamisi: 5136)
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 30.06.08 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid, pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.

Mina sõitsin niimoodi oma vana passatiga (mis iseenesest on väga sarnane AUDI B2ga ning silla ehitus ei ole ulmeliselt erinev AUDI B3ga) 7 aastat. Kui kuskil oli võimalus linnas 1. v 2. käiguga kiirendades kumm vilisema saada, siis seda võimalust ka päris tihti kasutasin. Niisama. Tekkis kuidagi parem tunne. Nii moodi sõites ei olnud mul selle aja jooksul rohkem probleeme kui ühe korra rannaliival tagurpidi käigu ja kässari abil 360kraadi pööret tehes sattus üks ratas auku - siis murdus pooltelje välimine liigend. Aga uue pooltelje alla panekuks kulus ehk 40 minutit. JA sõit jätkus.
Ja jäytkub samade pooltelgedega siiani sellel autol.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 30.06.08 15:37 Tsiteeri


Ma ei lase ketsi:D Mulle meeldib selline agressiivsem sõidustiil, aga rehvi pole vaja mul ringi lasta. Vb ei julge, tehnika poole pealt. Tossab sinist ka kui pöördeid anda ja suht mark oleks seetõttu:D
Sain igatahes oma küsimustele vastused:cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Priit85
huviline



Registreerunud 22.04.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 30.06.08 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
saan teie juttudest hästi aru,kuid kogu selle teema kohta küsimus üks ja ainus-milleks?
milleks vaja autot löhkuda ja siis hiljen hädaldada,et vat see läks nii katki ja teine naa.
olgem liikluses ikka dolerantsed ja rakendaks oma oskusi/mitte oskusi kusagil körvalises kohas-platse ja kohti minu teada igalpool.
aga see pelgalt minu vaade asjale,seega pole vaja kohe taguma hakata:D


mina sain aru, et teemaalgataja ei soovi autot lõhkuda. sellest ka selline teema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaidonahkor
Bännitud



Registreerunud 17.03.08
Asukoht: Paldiski
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.08 10:35 Tsiteeri


tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Fugitive
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi

postitati 05.07.08 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaidonahkor
tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto.


tundub, et jobu oled sina:)
http://www.rate.ee/users/kaidonahkor


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Stoky78
huviline



Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: Platsipeal veel

postitati 05.07.08 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat:
Algselt postitas: kaidonahkor
tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto.


tundub, et jobu oled sina:)
http://www.rate.ee/users/kaidonahkor


Paldiski värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.07.08 14:46 Tsiteeri


kaidonahkor ütles ehk hoopis otse välja selle, mis paljudel peas mõlkus... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kas2par
huviline



Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal

Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.

postitati 05.07.08 19:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dust Rocket
Mul läheb enne pilt kotti kiirendusest, kui ratta ringi saan ja pealegi tühja kaapavad rattad ei vii autot sugugi paremini edasi kui 4 vedavat/tõukavat ratast.


Just my 2 cents

Proovitud seda S-i nii ja naa aga parema tulemuse lag-i vähendamiseks andis paigaltstart asfaldil nii kui hoida pöördeid vähemalt 3500-4000 ja siis järsult rattad kaapima. Ja sama tulemus on kruusal tava ja sportrehviga, nii ka jääl piigiga. Ainult jääl ja lumel tänavarehviga startides on vaja pöördeid alla 2000. Selline juba see S2 on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AudiMihkel
huviline

Avatar


Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal

Auto: Mitte audi

postitati 06.07.08 01:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat:
Algselt postitas: kaidonahkor
tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto.


tundub, et jobu oled sina:)
http://www.rate.ee/users/kaidonahkor

Kas siis see kui inimesel on rate teeb ta kohe jobuks?:o
PS: Ei õigusta teda:P


Loogika & Taktika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 06.07.08 09:58 Tsiteeri


Aga mina arvan nii hoopiski, et kui on nõrk mootor autol, ehk siis lahjem, siis ei ole mõtet seda agressiivset sõidustiili harrastada, mingit head tunnet sellest ei saagi ju, edasi niikuinii ei lähe.

Ja seda kah, et kui olla mingi rahuliku sõidustiiliga vend, siis ei ole ju vaja endale ka essi osta. Ega nad uimamiseks ei ole tehtud ja naljapärast nullist sajani 6s ja alla ei kiirenda.

Ja kui on tavaline auto siis lähebki kiiremini katki, kui sportauto, mis ehitatud agressiivse sõidustiili jaoks.

Mina arvan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
McAadu
huviline



Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal

Auto: Berlingo van

postitati 06.07.08 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Aga mina arvan nii hoopiski, et kui on nõrk mootor autol, ehk siis lahjem, siis ei ole mõtet seda agressiivset sõidustiili harrastada, mingit head tunnet sellest ei saagi ju, edasi niikuinii ei lähe.


Ainus, mis ma küsisin, oli see, kas mu auto läheb kohe laiali kui ma rehvivilega pööran 50km/h kiiruse pealt. Ausalt, see oligi kõik!:D Ma ei küsinud, et kuidas ma saan kõige tõhusamalt kummi põletada:o
Eks te arutage edasi, lähete küll juba teemast väga võssa ära...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.08 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett

Ja kui on tavaline auto siis lähebki kiiremini katki, kui sportauto, mis ehitatud agressiivse sõidustiili jaoks.

Kaheldav, eriti kui võtta Audi mudelivalikust nii sport(likum) kui tavaauto. Kuna tavaauto järgi on käigukast,kere jne optimeeritud siis sportlikuma variandi jaoks muudetakse võimalikult vähe detaile. + jäigem vedrustus, suuremad kiirused
:P suurem moment et agressivsema sõidugi korral peaks täiesti stokk auto kauem kestma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 07.07.08 15:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Kuna tavaauto järgi on käigukast,kere jne optimeeritud siis sportlikuma variandi jaoks muudetakse võimalikult vähe detaile. + jäigem vedrustus, suuremad kiirused



BS.
Võrdle näiteks A4 vs S4.
Ei saaks öelda et erinevusi on minimaalselt...
RS4-st pole vist mõtet rääkima hakatagi :D


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.08 16:30 Tsiteeri


Ei ole kursis kui palju ja kuidas s del ja rs idel kere on jäigemaks tehtud.
Samas ise hakkasin mõtlema kumb lõhub rohkem stokk autot: 5 sajakilost sõitjat + pagass manti täis + 750 kg käru ning sellega sõita niimoodi TLNa Nõmme Männiku jne kandis konarlikumatel teedel 50 nega paak tühjaks või sõita ühe sõitjaga Tabasalu kardirajal paak tühjaks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.08 20:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Ei ole kursis kui palju ja kuidas s del ja rs idel kere on jäigemaks tehtud.
Samas ise hakkasin mõtlema kumb lõhub rohkem stokk autot: 5 sajakilost sõitjat + pagass manti täis + 750 kg käru ning sellega sõita niimoodi TLNa Nõmme Männiku jne kandis konarlikumatel teedel 50 nega paak tühjaks või sõita ühe sõitjaga Tabasalu kardirajal paak tühjaks?


minu auto kandevõime on juba 460kg
seega viis sajakilost matsi pluss pagass tsementikotte täis laduda on juba räige ülemass ja tõenäosus, et auto läheb "katki" on vist üsna suur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]