Lehekülgi: 1 2 |
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 30.06.08 06:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: McAadu
Võtsin julguse kokku ja tegin teema!
Mind täiesti huvitab selline asi, et mida ja kas järsk pööramine niiöelda lõhub, selline kurvis kiirendamine jne? Mingi rooliotsi, laagreid,
pooltelgi. Kustutage palun ära kui ei sobi see teema, aga kuna mu sõidustiil on kohati selline, siis tahaks teada, mida see endaga kaasa võib tuua.
|
Mina sõitsin niimoodi oma vana passatiga (mis iseenesest on väga sarnane AUDI B2ga ning silla ehitus ei ole ulmeliselt erinev AUDI B3ga) 7 aastat. Kui
kuskil oli võimalus linnas 1. v 2. käiguga kiirendades kumm vilisema saada, siis seda võimalust ka päris tihti kasutasin. Niisama. Tekkis kuidagi
parem tunne. Nii moodi sõites ei olnud mul selle aja jooksul rohkem probleeme kui ühe korra rannaliival tagurpidi käigu ja kässari abil 360kraadi
pööret tehes sattus üks ratas auku - siis murdus pooltelje välimine liigend. Aga uue pooltelje alla panekuks kulus ehk 40 minutit. JA sõit jätkus.
Ja jäytkub samade pooltelgedega siiani sellel autol.
|
|
|
McAadu
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Berlingo van
|
postitati 30.06.08 15:37
|
|
|
Ma ei lase ketsi Mulle meeldib selline agressiivsem sõidustiil, aga rehvi
pole vaja mul ringi lasta. Vb ei julge, tehnika poole pealt. Tossab sinist ka kui pöördeid anda ja suht mark oleks seetõttu
Sain igatahes oma küsimustele vastused
|
|
|
Priit85
huviline
Registreerunud 22.04.08
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.08 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
saan teie juttudest hästi aru,kuid kogu selle teema kohta küsimus üks ja ainus-milleks?
milleks vaja autot löhkuda ja siis hiljen hädaldada,et vat see läks nii katki ja teine naa.
olgem liikluses ikka dolerantsed ja rakendaks oma oskusi/mitte oskusi kusagil körvalises kohas-platse ja kohti minu teada igalpool.
aga see pelgalt minu vaade asjale,seega pole vaja kohe taguma hakata
|
mina sain aru, et teemaalgataja ei soovi autot lõhkuda. sellest ka selline teema
|
|
|
kaidonahkor
Bännitud
Registreerunud 17.03.08
Asukoht: Paldiski
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.08 10:35
|
|
|
tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
Stoky78
huviline
Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Platsipeal veel
|
postitati 05.07.08 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Tsitaat: | Algselt postitas: kaidonahkor
tra,jobu osta normaalne tagaratta veoline auto. |
tundub, et jobu oled sina
http://www.rate.ee/users/kaidonahkor |
Paldiski värk.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 05.07.08 14:46
|
|
|
kaidonahkor ütles ehk hoopis otse välja selle, mis paljudel peas mõlkus...
|
|
|
|
kas2par
huviline
Registreerunud 25.07.05
Kasutaja on eemal
Auto: S4 Avant 2.7BiT 2000a.
|
postitati 05.07.08 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Dust Rocket
Mul läheb enne pilt kotti kiirendusest, kui ratta ringi saan ja pealegi tühja kaapavad rattad ei vii autot sugugi paremini edasi kui 4
vedavat/tõukavat ratast.
Just my 2 cents |
Proovitud seda S-i nii ja naa aga parema tulemuse lag-i vähendamiseks andis paigaltstart asfaldil nii kui hoida pöördeid vähemalt 3500-4000 ja siis
järsult rattad kaapima. Ja sama tulemus on kruusal tava ja sportrehviga, nii ka jääl piigiga. Ainult jääl ja lumel tänavarehviga startides on vaja
pöördeid alla 2000. Selline juba see S2 on
|
|
|
AudiMihkel
huviline
Registreerunud 12.12.07
Asukoht: Tallinn-Lehtse
Kasutaja on eemal
Auto: Mitte audi
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 06.07.08 09:58
|
|
|
Aga mina arvan nii hoopiski, et kui on nõrk mootor autol, ehk siis lahjem, siis ei ole mõtet seda agressiivset sõidustiili harrastada, mingit head
tunnet sellest ei saagi ju, edasi niikuinii ei lähe.
Ja seda kah, et kui olla mingi rahuliku sõidustiiliga vend, siis ei ole ju vaja endale ka essi osta. Ega nad uimamiseks ei ole tehtud ja naljapärast
nullist sajani 6s ja alla ei kiirenda.
Ja kui on tavaline auto siis lähebki kiiremini katki, kui sportauto, mis ehitatud agressiivse sõidustiili jaoks.
Mina arvan!
|
|
|
|
McAadu
huviline
Registreerunud 06.01.08
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: Berlingo van
|
postitati 06.07.08 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Aga mina arvan nii hoopiski, et kui on nõrk mootor autol, ehk siis lahjem, siis ei ole mõtet seda agressiivset sõidustiili harrastada, mingit head
tunnet sellest ei saagi ju, edasi niikuinii ei lähe.
|
Ainus, mis ma küsisin, oli see, kas mu auto läheb kohe laiali kui ma rehvivilega pööran 50km/h kiiruse pealt. Ausalt, see oligi
kõik! Ma ei küsinud, et kuidas ma saan kõige tõhusamalt kummi
põletada
Eks te arutage edasi, lähete küll juba teemast väga võssa ära...
|
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.08 15:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Ja kui on tavaline auto siis lähebki kiiremini katki, kui sportauto, mis ehitatud agressiivse sõidustiili jaoks.
|
Kaheldav, eriti kui võtta Audi mudelivalikust nii sport(likum) kui tavaauto. Kuna tavaauto järgi on käigukast,kere jne optimeeritud siis sportlikuma
variandi jaoks muudetakse võimalikult vähe detaile. + jäigem vedrustus, suuremad kiirused
suurem moment et agressivsema sõidugi korral peaks täiesti stokk auto
kauem kestma.
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Tegelane5
huviline
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.08 16:30
|
|
|
Ei ole kursis kui palju ja kuidas s del ja rs idel kere on jäigemaks tehtud.
Samas ise hakkasin mõtlema kumb lõhub rohkem stokk autot: 5 sajakilost sõitjat + pagass manti täis + 750 kg käru ning sellega sõita niimoodi TLNa
Nõmme Männiku jne kandis konarlikumatel teedel 50 nega paak tühjaks või sõita ühe sõitjaga Tabasalu kardirajal paak tühjaks?
|
|
|
|
ado
huviline
Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.07.08 20:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tegelane5
Ei ole kursis kui palju ja kuidas s del ja rs idel kere on jäigemaks tehtud.
Samas ise hakkasin mõtlema kumb lõhub rohkem stokk autot: 5 sajakilost sõitjat + pagass manti täis + 750 kg käru ning sellega sõita niimoodi TLNa
Nõmme Männiku jne kandis konarlikumatel teedel 50 nega paak tühjaks või sõita ühe sõitjaga Tabasalu kardirajal paak tühjaks? |
minu auto kandevõime on juba 460kg
seega viis sajakilost matsi pluss pagass tsementikotte täis laduda on juba räige ülemass ja tõenäosus, et auto läheb "katki" on vist üsna suur?
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |