Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A4 2.6 V6 - 1996 - marx187 (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 3924)
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.08 17:40 Tsiteeri
Audi A4 2.6 V6 - 1996 - marx187



Oma esimeseks autoks ostsin endale A4-ja. See juhtus eelmise aasta 1. novembril. Alguses kahtlesin tükk aega, et kas S4 või A4. Eriti meeldis mulle selle auto värv. Praegusel hetkel olen autoga täiesti rahul.
Auto on pärit Saksast ja olen sellel teine omanik. Peale ostmist vahetasin välja hammasrihma, rullikud, veepumba ja termostaadi. Hiljem esisilla õõtshoovad, rooli otsad ja tagumised amordid. Enne suve sai ka klaasid ära toonitud ja valukad alla pandud.

Autost:
Aasta: 1996
Mootor: 2.6 V6 (110 kW)
Kütus: Bensiin
Vedav sild: Esivedu
Käigukast: Automaat
Värv: Tumeoran˛ metallik
Stereo: Originaal stereo (BOSE)

Pildid

-e- teemasse ei lase pilte postitada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
skyaudi
huviline



Registreerunud 23.05.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.08 21:30 Tsiteeri


Hmm, polegi enne Audi all m6-e replicaid näinud.Igatahes väga meenutavad m6-e velge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 26.06.08 22:05 Tsiteeri


neid müüakse siin ju teemas
STIILSED VELJED


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.08 10:20 Tsiteeri


just sealt nad pärit ongi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
deepsky
huviline



Registreerunud 06.12.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,5TDI quattro 2001a

postitati 27.06.08 13:41 Tsiteeri


-40mm madalus ka alla ja siis igati OK :) praegu originaalvedrustus suht jeep.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.08 14:52 Tsiteeri


madalamaks ma kindlasti ei tee. hiljuti sai karter puru sõidetud ja hea, et auto nii kõrgegi oli, mudu oleks käigukastilt ka mahlad välja löönud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reino
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: RR Vogue & E30 cabrio

postitati 27.06.08 15:39 Tsiteeri


Küljekarbid tahaks ka värskendamist saada, kasvõi ülevärvimise näol, siis jääks parem.
Mis profiiliga rehvid sul on? Tunduvad jube kõrged?
Madaldus sobib väga, ise pead olema hoolsam lihtsalt ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 27.06.08 16:23 Tsiteeri


rehvid olid vist 205/55


-e- ja küljekarbid olid lihsalt s*tased :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cigaro
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16

postitati 28.06.08 16:48 Tsiteeri


Küljekarbid kerega ühte värvi + kerge madaldus, siis oleks väga hea!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 13:06 Tsiteeri


Külje karbid kerevärvi + väike kõrgendus (7-14 cm).... Omanikul on soov saada sõita mitte roomata autoga ja mainis, et madaldust ei soovi. Ise enda universaali ehitasin 7 cm maast kõrgemaks kui originaalis ja väga rahul;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 14:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: riio
Külje karbid kerevärvi + väike kõrgendus (7-14 cm).... Omanikul on soov saada sõita mitte roomata autoga ja mainis, et madaldust ei soovi. Ise enda universaali ehitasin 7 cm maast kõrgemaks kui originaalis ja väga rahul;)


sõita, mitte roomata----just nii peabki, kuna oma elukoha tõttu pean sõitma palju mööda kruusateid.
kuidas täpsemalt ise kõrgemaks ehitasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 16:20 Tsiteeri


Võimalusi mittmeid kuidas kõrgemaks ajad. Sõltub rahakottist...ala paarsada krooni (kummi puksid) annavad juurde sirka 5 cm aga parim lahendus on kõrgemad vedrud ja amordid. Ise tõstsin Passatit aga vahet seal pole. Külasta mõnda Off roadi foorumit ja uuri elu. Nippe ja kasulikke asju mitmeid. Enda omaga olen peale kõrguse tõstmist väga rahul, sest tallinna tänavatel pehmem ja õõtsuvad ja mul see auto rohkem kauba vedamiseks jne;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.08 16:33 Tsiteeri


selge. tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 29.06.08 20:17 Tsiteeri


mul selline küsimus kohe.kui hakata asja körgemaks upitama siis vöib küll roomamisest unistada,kuid kas mitte siis ei kannata jälle söiduki juhitavus..
teame ju köik kuidas maasturid öötsuvad,tehakse ju autod madalamaks teadupärast siiski juhitavuse ja teel püsivuse pärast.(ei pea silmas ringraja kulgureid)aga kui jah mötlema hakata siis ka wrc-s ju kasutavad körgemaid seadmeid aga ikkagi.(eks palju määrab siiski rahakoti paksus)
ehk tuli kuidagi möistetav postitus.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marx187
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 12.11.07
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.08 14:53 Tsiteeri


ma usun et kõik oleneb sellest palju autot tõsta. hetkel ei ole juhitavusega probleeme isegi lubatust palju suurematel kiirustel.

-e- uued pildid sai klõpsitud.
Uued pildid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ado
huviline

Avatar


Registreerunud 17.07.04
Kasutaja on eemal


postitati 04.07.08 20:43 Tsiteeri


las rate tuuning jäägu avatari modimise tarbeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ever
huviline

Avatar


Registreerunud 03.08.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 S-Line 2.0 TDI

postitati 09.07.08 17:12 Tsiteeri


Ilma blurita oleks kenam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
seganelugu
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.08
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal


postitati 27.03.09 16:30 Tsiteeri


ilus/kena värk jah,ainuke asi mis häirib on need rehvid aga eks alati ole midagi mis härib!Järsku ütled mis nimetuse alla need toonkiled lähevad? st kuda nende tehase nimi vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 28.03.09 06:50 Tsiteeri


Pildid on jah ilusad - aga siia teemasse sobiks ikkagi modimatta pildid, saaks parema üevaate auto tegelikust olemusest.
Kuid värv on väga ilus, olen sind vist isegi linnapeal kohanud(ei usu et seda värvi A4 palju on) samuti valukoha pealt 5pluss, aga ära madalamat rehvi küll alla topi, peaks ikka kannatama kruusa peal ka sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.5% - SQL: 43.5%]