ats666
huviline
Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 3,0 TDI Q
|
|
Kogemus Audihoolduses
Avaldaks oma arvamust kohast nimega Audihooldus. Viisin oma Audi A8 eelnimetatud remonditöökotta esimeste amortide vahetusse. Foorumist leidsin
positiivset reklaami kohale Audihooldus. Helistasin ning sain aja kohe järgmiseks päevaks. Mõne tunnipärast teatati , et amordid mis ma olin
allapanemiseks toonud ei sobi. Lahenduseks pakkuti auto kokkupanemist vanade amortidega või ostan nende poolt pakkutavad. Poest kust amordid sai
ostetud väideti , et tegemist on kõigete amortidega. Läksin isiklikult kohale rem.töökotta ja näitasin sealsele lukkseppale kuidas amort ikkagi sobib.
Amordid pandi seejärel alla ja hinda reg. ka soodsamaks. Lukkseppa ebakompetentsuse tõttu oleks ma saanud endale lisaks ühe paari Audi A8
esiamortte Ei saa väita, et kõik sealsed lukksepad on saamatud kuid
igasugune usaldus kui kvaliteetse rem. töökoja kohta on juba alges kadunud.
|
|
|
antskantoss
huviline
Registreerunud 24.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi, Niva2121
|
|
Ei tee mingit firma vastast reklaami, aga ühekorra seal käinud hinna pakkumist küsimas ning kohe sain uksest välja ka ("kirves seljas). Ja pakkumist võrreldes oleks saanud Revalis tugevalt odavamalt.
Elame vaid korra...
Elame siis mugavalt...
|
|
|
|
Maestro
huviline
Registreerunud 07.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 2,8 142kw -98
|
|
vaidleks vastu, mitmeid kordi käinud ja alati on töö olnud kvaliteetne.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
|
Minul ka siiani ainult hea kogemus,plaanin ka edaspidi hädakorral sinna pöörduda
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Pole mõtet seda teemat edasi arendada imo. "Halb" tuuakse alati esile, head ei kiida tavaliselt keegi. Antud hetkel pole tegemist ka mingi julma
tünga või teab mis asjaga, pigem võimalik arusaamatus/möödapanek ja kogu moos. Juhtub iga päev, ka paremates peredes.
Teeb nii, et kui Audihooldus heaks arvab, siis kommenteerib ja kui ei, siis paneme homme lukku, et vältida tõenäoliselt mõttetut kommenteerimist.
Ps. Ma pole kuidagi antud firmaga seotud ega kunagi kasutanud ka nende teenuseid.
|
|
|
|
skyaudi
huviline
Registreerunud 23.05.07
Asukoht: eesti
Kasutaja on eemal
|
|
"Halb" tulebki alati välja tuua, et saaks teha paremini, ainult, et selle kriitikaga oleks pidanud pöörduma otse Audihooldusesse, mitte siia.
|
|
|
rulamees
huviline
Registreerunud 13.10.03
Asukoht: Lõuna Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi B4 2.0 automaat ABK, CBT
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: skyaudi
"Halb" tulebki alati välja tuua, et saaks teha paremini, ainult, et selle kriitikaga oleks pidanud pöörduma otse Audihooldusesse, mitte siia.
|
Sinna ta pöördus ju nii või naa. Asja juures ka positiivne külg - tunnistati eksimust ( mis on nagu esmatähtis) ja tänu sellele tehti ka hinnale omad
korrektuurid.
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ats666
Avaldaks oma arvamust kohast nimega Audihooldus. Viisin oma Audi A8 eelnimetatud remonditöökotta esimeste amortide vahetusse. Foorumist leidsin
positiivset reklaami kohale Audihooldus. Helistasin ning sain aja kohe järgmiseks päevaks. Mõne tunnipärast teatati , et amordid mis ma olin
allapanemiseks toonud ei sobi. Lahenduseks pakkuti auto kokkupanemist vanade amortidega või ostan nende poolt pakkutavad. Poest kust amordid sai
ostetud väideti , et tegemist on kõigete amortidega. Läksin isiklikult kohale rem.töökotta ja näitasin sealsele lukkseppale kuidas amort ikkagi sobib.
Amordid pandi seejärel alla ja hinda reg. ka soodsamaks. Lukkseppa ebakompetentsuse tõttu oleks ma saanud endale lisaks ühe paari Audi A8
esiamortte Ei saa väita, et kõik sealsed lukksepad on saamatud kuid
igasugune usaldus kui kvaliteetse rem. töökoja kohta on juba alges kadunud. |
Niih, nagu mina asja korra kuulsin oli tegemist nö "legoamortidega", mis tuleb ise kokku panna ja nagu aru sain siis oli lihtsalt üks vidin
pakendisse jäänud ning seepärast arvatigi, et ei sobi. Jah, see on 100% meie viga! Meie poolt müüdavatel amortidel on juba kõik küljes, lihtsalt
paigalda, kliendi toodud amorte nägi ehk töömees esimest korda ning 10'st juhust oma toodud varuosadest 7'mel juhul nad ei sobi, paaril juhul on
miskit puudu ning ainult ühel juhul on kõik olemas ja sobib.
Töömees leidis nüüd, et amordid ei sobi nii nagu nad peaks ning andis sellest teada (väga õige), mitte ei pannud autot kokku kahtlusega, et asjad ei
ole nii nagu nad peaks! Või oleks pidanud!?
Toome nüüd näite, et olekski valed asjad olnud ning need oleks alla vägistanud ja kui amort oleks sealt pudenenud (või miski muu värk toimunud) ning
selle tagajärjel oleks sõiduk deformeerunud või avarii teinud, kas see oleks parem olnud!?
Kui varuosa paigaldamisel või mis iganes küsimustel pöördume alati tarnija poole, et saada täpsed juhised kuidas asi käib, et vältida hilisemaid
probleeme. Antud juhul oli varuosa tarnija klient ning tema poole pöörtutigi.
Mina isiklikult ei leia mingit möödalaskmist töömehe ja kontori poolelt, kui ainult see, et esimisel juhul ei osatud amorti kokku panna. Kogu see asi
toimus VAID sellepärast, et olla kindel, et tehtud töö saaks kvaliteetselt tehtud.
Leiti, et asi ei sobi, tehti kiiresti uus pakkumine, et töö saaks ikka tehtud ning eeldati kah, et "mittesobivad" amordid saab poodi tagasi viia.
Oma varuosi tuues on enamusel töökojal kallim tunnihind, sama ka meil, seda ei rakendatud ning tehti veel allhindlus. Tööajaks jäi isegi vähem kui
tegelikult ette nähtud.
Töö kvaliteeti sellega kindlasti võrrelda ei saa sest töö sai tehtud korralikult, probleem oli olnud vaid amordi komplekteerimisega (mida meie
igapäevaselt ei tee) ning seal tekkis ebakindlusi millele ka koheselt reageeriti.
Ainult selle pärast töömees saamatuks nimetada on kah nagu veitsa nadi, ainukene viga oli selles, et üks vidin jäi pakendisse ja seda ei leitud,
inimene ise käitus tegelikult väga õigesti kui nägi ebakõla uuel varuosal. Tegemist oli sellise inimesega kes võtab selle 4,2 mootori täiesti
pulkadeks ning paneb kokku tagasi, samuti iga Audi mootori, ehk siis tegemist on väga oskusliku inimesega!
Arvatavasti on juba ainult VAG Grupi autodel üle miljardi erineva varuosa, probleemi jne, neid kõike lihtsalt ei suuda keegi endale selgeks teha ja
meelde jätta, samuti on erinevate tootjate varuosad erinevalt komplekteeritud.
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: antskantoss
Ei tee mingit firma vastast reklaami, aga ühekorra seal käinud hinna pakkumist küsimas ning kohe sain uksest välja ka ("kirves seljas). Ja pakkumist võrreldes oleks saanud Revalis tugevalt odavamalt.
|
Seda kindlasti!
Paljudel juhtudel võib meie pakkumine olla kallim kui muudes kohtades aga tihtilugu ei tee inimesed endale selgeks mida pakkumine sisaldab.
Näiteks kui klient soovib hinda hammasrihma vahetuseks siis öeldakse talle hind koos KÕIKIDE RIHMADE JA RULLIKUTEGA, mida paljudes kohtades ei tehta
ning seega tundubki meie pakkumine kallis ja sedasi paljude asjadega.
Kas tõesti arvate, et meil visatakse räma kirves vahele, kas nii saaks asja pikalt ajada!? Enamus juhtudel lihtsalt ei teadustata mis tegelikult antud
summa sees on ning mis selle eest tehtid.
Jah, vahest võib ka kalukulatsiooniga mööda panna, eriti telefoni teel ja suuliselt küsitutega ning vahest ka e-posti teel tehtutega, sest variante,
hindu jne on nii palju ja kõike lihtsalt ei tea ja ei mäleta.
Ma isiklikult olen selle remondi kokku puutunud ning tean ka kuidas ja mis parem oleks ning sealt ka põhjused miks me teema osasid asju teistmoodi kui
teised, kui on suurem arve siis on ka rohkem tööd tehtud ja varuosi kasutatud.
Näiteks:
Võtame kurikuulsa V6 2,5TDI mootori, kui seal nüüd geneka rihmasid ja rullikuid ei vaheta ning vajadusel ka muid asju siis läheb rihmavahetus maksma
tunduvalt vähem. Kui rihmavahetusel ei pandaks spetstööristu paika ning ei fikseeritaks vänta ja nukkasid ning pumpa õieti ära saaks selle tööga suht
kiiresti hakkama, kuid hiljem hakkaks kindlasti ka probleemid ilmnema mis siis tuleb teha üle ning see on sama mahukas töö kui koheselt õigesti rihma
vahetada.
Kui jätta gen rihmad ja asja vahetamata siis ma garanteerin, et need ei kesta 240 000km'i läbimist ning lagunevad, paremal juhul on ka mootoriplokist
tükid välja tõmmanud. Gen rihma ei saa ka niisama kontrollida sest see asub katete all, rääkimata rullikutest.
Kumb nüüd on siis mõtekam, kas alguses kohe teha natsa kallimalt ja korralikult või siis natukene säästa ja mõne aja pärast hakata uut mootorit ostma,
rääkimata ka rihmadest sest nüüdseks hetkeks on juba kõik rihmad taaskord puruks.
Isiklikult eelistan esimest varianti sest kliendile on lihtsam selgeks teha, et tuleb korralikult teha ning kõik asjad vahetada kui hiljem öelda, et
ise Sa ju tahtsid ainult hammasrihma vahetada...
Loomulikult tuleme ka kliendi soovidele vastu ning vahetame ainult need osad mida klient soovib aga selleisel juhul nõuan kleindi kirjalikku
allkirjastatud kinnitust oma soovidele, kui seda ei tule siis meie seda tööd ei tee.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
Ma usun, et Juksi vastusega võib asja lõppenuks lugeda. Tundub vähemalt mulle, kes ma analoogse asjaga iga päev tegelen, igati loogiline ja mõistlik.
|
|
|
|
|