Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5tdi V6 jõuetu. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3593)
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 15.06.08 11:23 Tsiteeri
2.5tdi V6 jõuetu.



mure 2.5 v6-ga,tiptronic.kohapeal pööre üle 4000 ei lähe ,4000 peal ajab tagant sinist suitsu,vahest rohkem,vahest vähem,kui õhulugeja järelt ära võtta on kõik sama,kuni 4000rpm,aga sinist tunduvalt rohkem ja mootor läheb natuke paremini pöördesse.tõmmet ei ole absoluutselt.nullist sajani läheb vist pool minutit.nukad+muu juurdekuuluvaga vahetatud,sisselaske mingi andur vahetatud,turbo vaakumklapp on uus,süüde reguleeritud,dignostika näitas sisseimetava õhukoguse viga,katki see oli mingi voolik,mis oli karterituulutuse oma ja läks turbolõdvikusse-see sai ka vahetatud.Õlikõrgi mahavõtmisel töötava mootoriga käib "pssst".
Ei tea enam mida teha.On kellegil sarnaseid jamasi olund??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 16.06.08 16:50 Tsiteeri


võib seda tekitada"karterituulutusfiltri" ummistumine??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 25.06.08 15:11 Tsiteeri


see filter vahetatud,kuid ikka tulemusteta...auto üle 70 ei sõida.Eelsüütemärgutuli vilgub ka terve aja sõites.(hakkas peale süüte reguleerimist),käigukast on koguaeg avariire˛iimis,mootor kohapeal üle 3000pöörde ei lähe.
see viga on süvenenud pikapeale.
Kas sellel autol on mingi väntvõllipöördeandur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.06.08 15:21 Tsiteeri


Diagnostika tehti arvutiga või silma järgi? Tasuks ehk koode lugeda, kui seda veel tehtud pole.

Väntvõlli pöörete andur on pea igal moodsal autol. Selle näitu kajastatakse pahatihti lausa juhi silmade all tahhomeetril. Üsna kindlasti juhindub ka aju oma tegemistes väntvõlli pööretest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalm
huviline



Registreerunud 30.07.06
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 S-line

postitati 25.06.08 23:35 Tsiteeri


diagnost tehti flamekos,arvutiga ikka.(samuti süüte regull.turboklapi vahetus ja veel nipetnäpet.)
leidsin selle anduri,homme võtan ära ja puhastan,tuttaval oli diiselmootoriga(küll mitte audi) sama jama,see väntvõlliandur oli metallipuru täis ,puhastas ära ja auto töötas nagu peab.Kuid kui see ei aita,ma tõesti ei tea enam mida teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.06.08 07:25 Tsiteeri


Too ta meile siis tagasi, uurime asja põhjalikumalt, see et korra juhe taga käis ei tähenda veel seda, et viga üles ei leia.

Eks seal peab hakkama ükshaaval asja läbi käima/vaatama ning siis näeb ka mis viga on.

Samuti võib olla tegemist ka kõrgsurve pumba mehaanilise veaga, ehk tootlikus on nõrk ja autol pole jõudu aga enne välistaks ikka väiksemad vead.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 21.12.08 19:16 Tsiteeri


Mul 2,5 TDI r5 hakkas eelsüüteküünla tuli vilkuma ja jõud läinud. Küttefiltril andurit pole. Kui tuluke lõpetab vilkumise ühel suvalisel hetkel, tuleb natukese aja pärast jõud tagasi. Kui mootor jõuetu ja gaasi tallata ning kui järgi anda, siis järgi andmise hetkel läheb korra kergemalt edasi. On keegi leidnud mingi lahenduse ka? Otsingus leiab vaid, et mitmel selline viga aga lahendusest pole keegi midagi teada and. Oleks väga tänulik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 22.12.08 04:32 Tsiteeri


tasub kontrollida ka seda, ega nukad uuesti seletamatul põhjusel kulunud pole ja osasid nookureid vahelt välja visanud;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.12.08 18:26 Tsiteeri


R5-l pole nukkadega probleeme, see rohkem v6 pärusmaa. Ei tahtnud uut teemat teha ja panin v6 alla oma sarnase probleemi.
Veakoodide lugemine andis tulemuseks:
00542
01117
00552
Peale veakoodide kustutamist tuli tagasi vaid 00542
IDEID?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.12.08 20:20 Tsiteeri


sorades klubis ringi, leidsin et põhjuseks võib olla juhtpihusti, vigane juhe, õhk süsteemis, küttetase madal.
Mul autol ta siis nii, et külmalt kõik korras, soojalt kui tuluke vilkumahakkab on jõud läind, natuke vilgutab ja kustub. Mingil hetkel tuleb jõud tagasi. Tühikäigul jääbki vilkuma, sõites on hooti. Kas kohe pihustit vahetama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 27.12.08 10:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
sorades klubis ringi, leidsin et põhjuseks võib olla juhtpihusti, vigane juhe, õhk süsteemis, küttetase madal.
Mul autol ta siis nii, et külmalt kõik korras, soojalt kui tuluke vilkumahakkab on jõud läind, natuke vilgutab ja kustub. Mingil hetkel tuleb jõud tagasi. Tühikäigul jääbki vilkuma, sõites on hooti. Kas kohe pihustit vahetama?
ei no juhtpihusti ei tee seal muud kui regullib süüdet, mul näitas juhtpihusti veakoodiks minumeelest g80 needle lift sensor.... ja sellega kulges edasi küll mu püss ilma problata, niiet lampi ei soovitaks küll uut ostma hakata, suht kallis lõbu:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sidruniklapp
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi80

postitati 14.01.09 13:17 Tsiteeri


sõbral audi 2001 a, a6 on ka v6 ja 2,5 ja jäi ka jõuetuks järjest ja sellel oli 1 klapp oli kõver ja nukvõill oli ära kulutanud nii et klappid ei avanend nii palju kui vaja remont peaaegu kp remont läks maksma 50.oookr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]