Stoky78
huviline
Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Platsipeal veel
|
|
C20XE
huviline
Registreerunud 01.09.07
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: BMW 525TD
|
postitati 07.06.08 08:49
|
|
|
Kaua müügis võib-olla selle pärast, et 2,6 V6 mootor on mõttetu. Targem oleks siis juba võtta 2,8 V6. Küttekulud põhimõtteliselt samad, aga 2,8-l
minek parem.
Karl
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 07.06.08 09:00
|
|
|
Mina panin selle lingi järel avanenud akna automaatselt klõps kinni, kui ma esiakna väntasid silmasin. V6 mootori korral ootaks juba ka veidi lisasid.
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 07.06.08 11:06
|
|
|
Hind väheneb sellel autol ilmselt seetõttu, et niisugust masinat on väga raske müüa.
V6 ja Quattro küll, kuid need võivad peale sõidumõnu tähendada ka kohutavat peavalu ning rahalisi väljaminekuid. Lisaks kütusekulu, mis kipub
sedasorti aparaatidel üle 10l sajale olema...
Samuti varustus - vändaga aknad ning on/off tüüpi konditsioneer... Lisaks kerkib küsimus, kas see rool seal on ikka originaal ja kui ei ole, siis mis
põhjusel on seda vahetatud - ega see masin äkki väga ära ruunatud ei ole...
Vaatan seda pilti: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/752/auto_php-id=422752-view=40-www_auto24_ee.html
Tundub, et mootor töötab, samas paistab silma käsipiduri tule kohal olev kollane tuli. See võib tähendada lihtsalt seda, et pildi tegemise ajaks on
tagadiferentsiaal lukku pandud, kuid võib tähendada ka seda, et ABS'iga on probleeme.
Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei
lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära.
Teisalt, positiivse poole pealt võib välja tuua selle, et salongis pole kuskil kasutatud seda rõvedat puitimitatsiooni, mida sageli igale poole
topitakse.
Webi kaudu ei saa auto kohta öelda muud, kui seda, välimus (seest ja väljast) ning olemas olev varustus tunduvad sobivat või mitte. Auto tegelikku
korrasolekut saab tuvastada ainult autot ennast vahetult uurides.
Seega, kui see auto selle varustusega sulle meeldib, siis lase kuskil pädevas kohas üle vaadata ja kui ikka veel meeldib, osta ära. Igaks juhuks mõtle
enne siiski ka sellele, kas sul õnnestub seda masinat hiljem müüa (noh, kui autost kopp ette saab vms)...
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.06.08 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Hind väheneb sellel autol ilmselt seetõttu, et niisugust masinat on väga raske müüa.
V6 ja Quattro küll, kuid need võivad peale sõidumõnu tähendada ka kohutavat peavalu ning rahalisi väljaminekuid. Lisaks kütusekulu, mis kipub
sedasorti aparaatidel üle 10l sajale olema... |
Selline küttekulu kus? Maanteel või linnas?
2,8 v6 quattro, maanteel 7-8 kui enamvähem kiirusepiiranguid jälgida.
Mis peavalust ja rahalistest välja minekutest sa räägid? Mille võrra esivedu odavam on? okei, tagadiffri õli ei pea vahetama ja ei ole ka mõnda
lisasimmerit mis kuluda võiks, ka ei pea pukse just ülepäeviti vahetama, et nende hinnad hinge kinni tõmbaks.
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Samuti varustus - vändaga aknad ning on/off tüüpi konditsioneer... Lisaks kerkib küsimus, kas see rool seal on ikka originaal ja kui ei ole, siis mis
põhjusel on seda vahetatud - ega see masin äkki väga ära ruunatud ei ole...
|
Originaalist see rool seal kindlasti ei ole. Rooli on nagunii vahetatud sellel põhjusel, et originaalist on väga paljudel väga kole rool, selle
vahetamiseks ei pea midagi puruks sõitma.
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei
lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära. |
Väga praktilised asjad on ja lisavad kindlasti lisaväärtust - endal kindlam kui näidud korras. Arvestades auto vanust, siis laadimise jälgimise
võimalus on väga hea lisa...
|
|
|
|
VipMan
huviline
Registreerunud 01.05.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo, Audi S4 4,2 V8
|
postitati 07.06.08 11:40
|
|
|
Alati kui mingi auto kuskil portaalis on müüa, on seal alati ära mainitud ,et vigadeta naisterahva auto või siis ,et selle autoga on sõitnud vanem
inimene
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 07.06.08 12:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Selline küttekulu kus? Maanteel või linnas? |
Valdavalt pealinnas. Maanteel saab tõesti oluliselt vähemaga hakkama.
Ehk ma väljendasin end pisut valesti - V6 on hea mootor (mumeelest ka 2.6, ehkki 2.8 on ilmselgelt parem), kuid võrreldes mingi suvalise R4'ga on
selle remont kulukam. Kui aga mootor on heas korras ja ei nõua remonti, on sõita sellisega mõnus...
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Mis peavalust ja rahalistest välja minekutest sa räägid? Mille võrra esivedu odavam on?
|
Neljaveoline on esiveolisest kulukam pidada just selle sama tagasilla pärast - tagasilla detailid ei ole väga odavad. Samas, kui seal kõik korras on,
siis sõida ja naudi.
Sellise auto ostab kodanik, kes tahab Quattrot, saab omale lubada 40kEEK väljaminekut ent ei taha maksta liisingut. Niisuguseid tegelasi tundub aga
olevat maru vähe...
Ülejäänud, kes ei taha maksta liisingut, paistavad leidvat, et:
V6 - võrreldes R4'ga kulukam, Quattro - võrreldes esiveoga kulukam ja nõnda edasi - järelikult liiga kulukas.
Tulles tagasi algse küsimuse juurde, et miks see masin nii kaua müügis on olnud, siis ma leian endiselt, et kui müüja jutt tõele vastab ja auto tõesti
on heas korras, siis just seetõttu, et "seda on raske müüa"...
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 07.06.08 20:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Minu jaoks vähendavad auto väärtust tublisti veel need kolm näidikut seal keskkonsoolis - mitte mingit praktilist väärtust nad tänavasõidul autole ei
lisa, kuid väga mugava koha, kuhu telefone jms. kola panna, võtavad ära. |
telefonid mahuvad kenasti sinna tuhatoosi katte peale, vähemalt minul pole siiani sealt ükski telefon veel putku suutnud panna(tuhatoosi autos
niikuinii kasutada pole vaja)
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
Teisalt, positiivse poole pealt võib välja tuua selle, et salongis pole kuskil kasutatud seda rõvedat puitimitatsiooni, mida sageli igale poole
topitakse. | see pole imitatsioon, see puit mis tolla aja 80-tes ja 100des leidub peaks päris kindlasti ikka ehtne olema, või siis on
minu auto imelik.
see kas meeldib või mitte on puhtalt maitse asi, aga imitatsiooniks pole mõtet sellegipoolest sõimata
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Rockkk
huviline
Registreerunud 19.08.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 07.06.08 20:56
|
|
|
Mäletan, et see auto oli juba siis müügis, kui ma enda 2,6Q maha müüsin.
oooo
|
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 08.06.08 07:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zoig
see pole imitatsioon, see puit mis tolla aja 80-tes ja 100des leidub peaks päris kindlasti ikka ehtne olema, või siis on minu auto imelik.
|
Huvitav... Minu B4's on küll imitatsioon...
|
|
|
Stoky78
huviline
Registreerunud 03.11.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Platsipeal veel
|
postitati 08.06.08 13:32
|
|
|
aitäh kõigile vastajatele. tahaks ise küll väga vaatama minna. Kui auto mõneajapärast veel alles siis tallinnasse minek, ning asi ülevaadata. Siis
mõni targem mees autodesuhtes kaasavõtta ka. Niisama praegu helistada ma ka ei leia mõtet, sest ainuke tekst mida sa sealt kuuled on ka,et mega heas
korras ja ainult sõida, parem ikka kohale minna ja siis asju rääkida.
|
|
|
|