Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Milline A3 osta? (2003 - 2006) (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 1928)
agrish
huviline



Registreerunud 06.06.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.08 06:45 Tsiteeri
Milline A3 osta? (2003 - 2006)



Tere Foorumlased!
On plaanis lähiajal soetada omale Audi A3 aastast 2003 - 2006, viimased 2 aaastat olen omanud A3-me aastast 1996 ja olen sellega väga rahul olnud. Uuem keremudel on aga silma jäänud ja väga meeldima hakanud..

Valikusse on siis järgmised autod:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/631/auto_php-id=501631-www_auto24_ee.html
ehk siis tavaline 1,6 bensiinimootoriga auto. Ostetud uuena Eestist ja seega peaks ajalugu jälgitav olema? Läbisõit on mõistlik ja ka lisavarustus.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=488256&cache_missing=1
Põhimõtteliselt sama mis eelmine, ainult et kuulutuses on infot oluliselt vähem..

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/582/auto_php-id=437582-www_auto24_ee.html
FSI mootoriga auto, olen kuulnud et see on küll ökonoomsem ja kiirem, kuid tundlik bensiini kvaliteedi suhtes. Teadupärast on see meie maal kõikuva kvaliteediga..

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/781/auto_php-id=437781-www_auto24_ee.html
2,0 diiselmootoriga auto, toodud Itaaliast ja väidetavalt on viimasel hooldusel mootoririhmad jne vahetatud. Kas väiteid saab päris tõepäehe võtta ja läbisõitu reaalseks pidada, ma ei tea..
Diisliga on suhteliselt väheseid kokkupuuteid ja siiani olen eelistanud bensiinimootorit. Samas paneb kütusehindade meeletu tõus mõtlema säästlikule autole. Kas diisel oleks mõtekas, kui põhisõidud on mul linnas ja lühikesed otsad? Aastane läbisõit pole ka eriti suur.

Millise Teie neist valiksite ja miks? Nõuanded väga teretulnud, tegemist on arvestatava väljaminekuga ja auto ostan vähemalt järgmiseks neljaks aastaks.

Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 06.06.08 07:44 Tsiteeri


Endale tundub nendest siis kas see FSI või TDI atraktiivsena, FSI on väga hea minekuga samas TDI on samamoodi tundlik kütusele, see trend, et diiselkütus hetkel kallim on, peaks siiski olema ajutine nähtus. Diisli dünaamika meeldib mulle isiklikult väga ja toorest jõudu peaks jätkuma (ka 6 käiku on öko seisukohalt hea). Alcantara sisu on muidugi omast klassist- teistel pole ka käetuge.
Kindlasti peab kontrollima ka kõike mida räägitakse kuna see jutt, et "just vahetatud" ei pruugi alati tõsi olla ja hammasrihma purunedes öeldakse: "ei tea miks ei vahetatud".


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 06.06.08 07:50 Tsiteeri


Vot kui sind minu subjektiivne arvamus huvitab, siis mina valiksin neist 1. Ehk siis ajaloo kontrollimise võimalus on minujaoks üsna oluline. Samamoodi on ka läbisõit väike. TDI oleks kindlasti mõnus aga kuna garantii on läbi, siis kodumaise kütusekvaliteediga suht maitse asi. Ja kindlasti pole diisel linnavahel lühikeste otste jaoks sobivaim ma arvan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 06.06.08 07:51 Tsiteeri


Ise vaataksin samuti viimast. Veidi aega tagasi sai piilutud Tartus, Tehaseautos ühte A3, millel diisel mootor ja nelivedu. Korralik varustus jne..Kuid nagu ikka- oma tanki ei suutnud nii kiirelt maha müüa.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 06.06.08 08:18 Tsiteeri


See diisli mõtekus linnas ja tasuvus jms on subjektiivne arvamus tegelikult, eks loomulikult annab diisel oma suure eelise pikki otsi põristades aga siiski uute diislite dünaamika on asi mida enne proovimist ei saa teada (väändemoment on väga hea), ning linnas talda andes rüüpab samapalju kui bensukaski.
Muidugi võiks teised diisliomanikud kirjutada kuidas nende mootorite soojaksminemisvõime talvel on, kui sama nagu 1,9 tdi-delgi siis tasuks mõelda webasto peale.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.06.08 09:36 Tsiteeri


Mina valiksin ka sellest reast viimase, diisliga auto. Nagu juba ülalpool välja toodud, siis teistest parem sisu ja momendirikas, kuid ökonoomne mootor. Mul endal pole väikemate Audi diislitega kogemusi olnud, kuid sõber sõidab juba ligi aasta suht raske 2003 BMW 320d touringuga (ligi 1600 kg) ja saab keskmiseks linnakuluks 7L, maanteel kuskil 4.5L. Ma ei imestaks, kui A3 mõistliku sõidustiili korral kuni liitri võrra vähem võtaks. Kütus võta lihtsalt alati ühest kindlast tanklaketist, hoia tsekid alles ja märgi pärast tankimist hetke SN tsekile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
agrish
huviline



Registreerunud 06.06.08
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.08 10:01 Tsiteeri


Tänud nõuandjatele.

Hinna poolest vaatasin ma seda kõige esimest linki, millel on ka Eestis hooldusajalugu olemas.. Siin üks kommenteerija märkis ka, et see oluline pluss auto ostmise juures.

Diisel on juba jupp maad kallim, see pakutav ainuke alla 200 tuhande, teised kõik juba kõvasti üle..

Kas Tallinnas mõni hea ja soodne koht on soovitada, kus saaks auto enne ostmist lasta üle vaadata ja kus on asjalikud töömehed?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 06.06.08 11:13 Tsiteeri


Ise viiks esindusse kus teostatakse 50 punktiline ülevaatus, et hiljem oleks ka pretsensiooni esitamise võimalus kui mingi eriline pläkk ikka maha pannakse ja esindusest saab ka hooldusajalugu vaadata, kui esinduses käinud (väidab ju nii).


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
JanariA4
huviline



Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia RS III

postitati 06.06.08 11:35 Tsiteeri


Ma soovitaksin võimalusel ikkagi mõelda ka sellele, mis saab sellest autost 3-4-5 aasta pärast? Vali mõttega ja mõtle ka tulevikule. Kas 4 aasta pärast ainult konditsioneerist ja 2 turvapadjast piisab, et "võrgutada" ostjat? Ise ma kaalun pikalt -pikalt kõiki auto oste ja siiani- ptüi-ptüi-ptüi olen ma kõikide ostudega väga rahule jäänud ja olen "heas hinnas" püsinud. Hea hind siis tähendab seda, et olen müünud auto sama hinnaga 2-3 aasta pärast maha. Kaotad sa kõikide autodega, aga kui palju, selles on küsimus.
Tahtsin jõuda sinnani, et mõtle,kas kõige soodsam ost on ka 3 aasta pärast soodne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bazarre
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia

postitati 06.06.08 11:59 Tsiteeri


Selle 2.0 FSI oleks äärepealt ise ära ostnud, aga ajalugu kontrollides tuli välja, et ta on avariiline ja palju osasid vahetatud või korda tehtud, siis nagu kadus isu ära. Tulevikus võib pauk tunda anda ja siis hakka aga järjest lappima. Kliima ka hetkel ei võtnud konti järele.
Muidugi mootor avaldas küll muljet:) väänet oli rohkem kui C5 2.8-l oli :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Konrad
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider

postitati 06.06.08 12:19 Tsiteeri


Kuigi ma suur diislisõber pole ja seda sinu pakutud FSId ka vaatamas olen käinud (bazarre on lähemalt uurind nagu näha), siis selle TDI varustus on suuremat sorti pluss.

Disla kehvast kvaliteedist on juttu küll, aga mulle tundub, et see läbiläinud pumpade ja pihustite jutt sarnaneb lennukiõnnetuste kajastamisele - ehk ikka juhtub aga võrreldes läbitud summaarseid kilomeetreid on tegemist imeväikese tõenäosusega.

Kui Revalist rohelise tule saad siis on väga mõnus linnaputukas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]