Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2,3 NG kütte jama (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 1293)
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 05.06.08 20:04 Tsiteeri
2,3 NG kütte jama



Niisis, ei suutnud leida otsingust oma probleemiga vastavat teemat, seega palun abi järgneva mure lahendamiseks. Murelapseks on Coupe 90 2,3NG 100kW

1) küttepump (või mingi muu jupp mis on kütusepaagi küljes) teeb väga kahtlast valju pininat. See on hästi ära tuntav, kui keerata süüte sisse mootorit käivitamata, siis tuleb tagant pakiruumi põhjast selline vali pinin umbes 1 sekundi jooksul, siis jääb vait. Käivitades mootori jääb see pinin tööle. Olen kindel, et see tuleb sealt, sest võtsin eest kõik matid, polstrid ja katted ning võtsin küttepaagi küljes olevast ümmargusest valgest junnist (sry, ei tea selle nime, aiman et tegu on ikka pumbaga) klemmi maha ja andsin süüdet - vaikus.

2) Kui sõita natuke pikemaid otsi, näiteks maanteel (linnas on vähe kuid juhul kui olen kuskilt mujalt tulnud, siis on kah) siis täiesti lambikal hetkel kaob autol vedu ära ja pöörded hakkavad vaikselt kukkuma, kui gaasi anda siis auto hakib jõhkralt ning pöörded ikka langevad. välja küll kohe ei sure, töötab ikka edasi. väga nigela jõuga üritab hoida hoogu. Samas pole proovinud lõpuni pöördeid kukkuda lasta. Kui sidur alla lüüa ja anda gaasi, siis pöörded tõusevad, kuid mootor köhib korralikult. peale selle kõige, hakkab see eelpoolnimetatud valge ümmargune junn paagi küljes lausa lõugam ja plärisema. Maanteel müraga aru ei saa kuid olen paar korda linnas sellist asja täheldanud.

3) ainuke asi mis aitab on mootori taaskäivitus, mis hetkega annab tagasi tõmbe ja võib rahulikult maanteel mõnest aeglasest masinast mööda kiirendada, ei ole probleemi. Ja seda kuni järgmise korrani.

4)Arvan et asi on elektroonikas, kuna näiteks taaskäivitusel, kasvõi 100km/h pealt sidur all hakkab jälle tööle ja sõidab edasinormaalselt.

Kas kellelgi on olnud sarnase või samasuguse mootoriga samasuguseid probleeme, sest kui ma täna tallinnast tartusse tulin läks asi vahepeal päris hulluks. Tavaliselt peale üht viga laseb ikka 30-50 km rahulikult sõita, seekord aga vahepeal andis otsad lausa 30 - 60 sekundi tagant.

Palun teie tarka nõuannet, sest tahaks asja korda saada ise ilma mehhaanikuta (kui see üldse võimalik on). :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 05.06.08 20:14 Tsiteeri


ma isiklikult näen tugevat seost selle pinina ja koolemise vahel. Kardan et mingi elektrooniline vidin (lambda???) lakkab töötamast vahepeal, samas normaalne sõit jätkub taaskäivitamisel.

Oeh... homme vaja ju tallinnasse tagasi ja siis veel rakverre...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 05.06.08 20:19 Tsiteeri


see "jupp" mis sul pininat teeb on bensiinipump ja vägagi tõenäoliselt on vastavalt kirjeldusele ta sul omadega läbi.
Tuleb lihtsalt uus osta. ;)


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 05.06.08 20:24 Tsiteeri


Saatusekaaslane ;)

Mul oli täpselt sama teema kogu möödunud nädalal. Eile hommikul diagnostikasse minnes töötas kõik muidugi laitmatult, aga õnneks hakkas seal garaazis jälle puterdama ja avastati, et kütusesurve on väga madal. Ehk siis kütusepump otsas. Vahetati mul pump ära, nüüd süüdet keerates mõtlen, kas vool on ikka autos sees, mitte mingit pumba häält ei kuule :P

Kehvem pool asja juures on muidugi hind, uus pump 2900kr.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 05.06.08 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ull
see "jupp" mis sul pininat teeb on bensiinipump ja vägagi tõenäoliselt on vastavalt kirjeldusele ta sul omadega läbi.
Tuleb lihtsalt uus osta. ;)

okei aga kas bensupump suudab iga kord masina käivitamisel uuesti normaalselt tööel hakata??


MUide mu auto keskmine kütusekulu on mingi 11 l/100km, ma ei tea, kas eee on normaalne või mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 05.06.08 20:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -markus-
Saatusekaaslane ;)

Mul oli täpselt sama teema kogu möödunud nädalal. Eile hommikul diagnostikasse minnes töötas kõik muidugi laitmatult, aga õnneks hakkas seal garaazis jälle puterdama ja avastati, et kütusesurve on väga madal. Ehk siis kütusepump otsas. Vahetati mul pump ära, nüüd süüdet keerates mõtlen, kas vool on ikka autos sees, mitte mingit pumba häält ei kuule :P

Kehvem pool asja juures on muidugi hind, uus pump 2900kr.


Ai....

aga tänan sind soovituse eest!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 05.06.08 20:29 Tsiteeri


Kui linnas 11 l sajale siis on ok, maantee jaoks mu arust natuke palju, oleneb kuidas sa seal vajutad ka:).

Hetkel veel suudab sul pump käima minna kui uuesti käivitad a mõne ajapärast kindlasti mitte:).......soovitan sul soojalt pump kiirelt ära vahetada, et mitte teepeale jääda:)


tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
somm
huviline



Registreerunud 14.03.05
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: passat

postitati 05.06.08 20:36 Tsiteeri


see,et pump juba valjemat häält teeb on märk sellest,et bensiinipump hakkab koolema. kui vahetuseks läheb siis tasuks kontrollida ka pumba releed.endal oli sama asi 2,3 100kw mootoriga. päras pumba vahetust kõik normaalne. midagi hullu see vahetus ei ole.matt välja pagassist,plekk ka üles tõsta,stopper maha keerata. paagist seest on vaja voolikud lahti keerata ja seejärel pump koos korpusega kätte saada.(see viimane on kõige raskem osa sellest)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 05.06.08 20:38 Tsiteeri


Tänan teid abi eest, ma tean nüüd vähemalt kindlamalt kust alusta, sest ma oleks muidu lolli peaga läind lambdat vahetama.

Ma ei saa öelda et ma oleks 100% autovõhik, kuid see oli minu jaoks uus...

Masin ise meeldib mulle nii väga, et ei taha maha müüa või ära anda, tahaks ikka korda saada...

Veelkord tänan ;):D;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
allparts
huviline



Registreerunud 16.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 99a 1,9td

postitati 11.06.08 18:19 Tsiteeri


vaheta kõigepealt bensiini filter ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maxzim
huviline



Registreerunud 08.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 coupe, 1991

postitati 15.06.08 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: allparts
vaheta kõigepealt bensiini filter ära


tegin ära, kasu oli 0. Forsis taheti pumba eest 3700.- mida tol hetkel võtta polnd.

Ma mõtlesin et äkki on mingi relee või kaitse sant. Kuhu ma vaatama peaks???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-markus-
huviline



Registreerunud 28.03.05
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 Avant

postitati 15.06.08 15:19 Tsiteeri


Pumba hinnast veel nii palju, et mulle pakuti samuti 3700 varianti 2900 kõrvale. 2900kr pidi olema pump koos korpusega ja 3700kr pidi olema pump ilma korpuseta. Ei tundu loogiline, aga küsisin üle ja nii pidi olema ikka. Ja külge sobivad mõlemad variandid, olenemata sellest, milline vana pump on. See 2900-ne pump toodi samuti Forssist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tanel63
huviline



Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW

postitati 15.06.08 18:10 Tsiteeri


palju muidu filter maksis ?


Another Useless Deutch Invention
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-ivar-
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: typ 85q & XC

postitati 16.06.08 05:35 Tsiteeri


Üks võimalus on osta uus pump.
Teine võimalus lasta renoveerida. http://www.hot.ee/bensiinipump/
Aga kas keegi teab rohkem rääkida sellest renoveerimisest?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
must_ratsu
huviline



Registreerunud 04.09.05
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal

Auto: quattro coupe

postitati 18.06.08 20:29 Tsiteeri
midagi sarnast



mul oli siin ka hiljuti sarnane jama kuid kytte pumbas viga ei olnud, hoopis oli süüdi rootor kes oli mingi ime läbi ka tiiru peale teinud või lihtsalt paigast nihkunud.võtsin jagaja kaane maha puhastasin ära ja siis kokku tagasija asi korras.
ilmnes see sellega et lihtsa sõidu järel auto lihtsalt kooles samamoodi nagu sinul.Eelnevalt sellele et uurida jagajat olin ka kindel et pump läbi.
Loo moraal -ei pruugi olla viga selles mis tundub loogiline,vaid seal kus seda kõige vähem ootad.

carcafe on abiks olnu soodsate hindadega. uuri soovitan.


don't smoke drug's,smoke tire's!!!!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vanapagan
huviline



Registreerunud 06.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Cherokee; Astro;... Ex 200turbo

postitati 19.06.08 05:20 Tsiteeri


Vahetage ja renoveerige võimalikult palju ja kindlasti kallimaid juppe ära ja kui see ei aita siis alles minge diagnostikasse ja kurtke et oi küll võetakse vea otsimise eest palju pappi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 19.06.08 05:39 Tsiteeri


Sai kunagi ammu seda renoveerimise asja ka proovitud, ei soovita, kuna selle pumba tootlikus pole ikka nii hea kui peaks olema......s.t. auto ei liigu korralikult.



Tsitaat:
Algselt postitas: -ivar-
Üks võimalus on osta uus pump.
Teine võimalus lasta renoveerida. http://www.hot.ee/bensiinipump/
Aga kas keegi teab rohkem rääkida sellest renoveerimisest?



tark ei torma
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.0% - SQL: 64.0%]