Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Alarmi ühenduste tegemine (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 1484)
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 04.06.08 20:27 Tsiteeri
Alarmi ühenduste tegemine



Mure,
auto audi a4 1996a universaal
oleks vaja siis alarmi paigaldamiseks vajalikke otste värve seal juhi jalgade juures.
või on äkki kusagilt linkida wire diagrammi?
otsind mitu tundi netist ja mitte ei leia midagi kasulikku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 04.06.08 20:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Snowhite
või on äkki kusagilt linkida wire diagrammi?

Aga kas need ei sobi?
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1996/A4/SYSTEM WIRING DIAGRAMS/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 04.06.08 21:14 Tsiteeri


tänud viiekordselt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 04.06.08 21:28 Tsiteeri


INSTALLATION POSITION
Modular: under the dashboard on the driver's side, above the connector support.
Compact: engine compartment, alongside the battery.

POWER SUPPLY
Positive: connect up in the fuse box with the fitting (+30) with eyelet Ø 6.
Negative: connect up with the manufacturer's fitting to the left of the fuse box, and relay support.

ENGINE IMMOBILISATION
Fuel pump: behind the footrest on the driver's side, on the light-blue 6-way connector, disconnect the green/yellow lead slot 3.
Starter motor: under the dashboard on the relay support, red/black lead slot 1, in a brown 2-pin connector.
Injection: under the dashboard on the relay support, red/dark blue lead slot 5, in a brown 6-pin connector.
Turbo diesel: disconnect the dark-blue/red lead (0.5 mm2) of the injection relay that can be identified under the dashboard on the dashboard on the driver's side in a dark-blue connector on the last relay on the right.

KEY POSITIVE (+15)
Connect up in the fuse box, under the dashboard on the driver's side with the fitting (+15) with eyelet Ø 6.

CENTRAL LOCKING
Negative-type controls. Identify the leads under the dashboard on the driver's side on the relay support in a purple 6-pin
connector. Grey/white lead, slot 1, for unlocking.
Dark-blue/red lead, slot 2, for locking.
For locking only, follow the connections given in enclosure 3.15.1.

TURNING INDICATORS
Connect up with the black/white and black/green leads in the group of leads coming down from the steering column.

DOOR PROTECTION
Behind the footrest on the driver's side on the connector support, identify a pale 6-pin connector, connect up with the brown/white
lead Ø 0.5 slot 2.

HORN
Positive electrical control on the black/yellow lead slot 5, under the dashboard on the relay support, in a yellow 6-pin connector.

BONNET AND BOOT PROTECTION
Bonnet: install a twin-contact push-button because the crosspiece is not earthed, since it is plastic.
Boot: connect up with the grey/yellow lead of the standard courtesy light, using a relay to swap over the polarity.

ei garanteeri, et 100% tõsi, sest kõik oleneb aastast, varustusest jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 05.06.08 06:36 Tsiteeri


Kust see tekst võetud on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 05.06.08 21:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: real1
Kust see tekst võetud on?

internetist. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 05.06.08 22:04 Tsiteeri


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
selline mure tekkis,
pärast alarmi paigaldust laseb autot käivitada alles mingi paari minuti möödudes alarmi maha võttes....
milles võib probleem olla?
on keegi varem sellist asja näinud???
teed uksed nupust lahti, kõik sisetuli läheb põlema ja kui süüdet keerad siis isegi katkestusahela relee tõmbab kui näppu peal hoida, on tunda aga käima ei lase lihtsalt panna. siis ootad, mingi mõttetu või seosetu aja
ja siis läheb lihtsalt plaks käima.
täiesti utooopiline probleem
alarmi kõik muud funktsioonid toimivad ka korralikult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 06.06.08 04:39 Tsiteeri


niiiiii
asi lahenes.
krt niii juhtub, kui kell 0200 öösel asjaga jänni jääd.
ei ole miskit,
tõstsin relee taga 87 ja 87a kohad ringi.
nüüd kõik okkkk


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 14.06.08 12:40 Tsiteeri


nii, kaevan vana teema ülesse!

Ehk selgitad rumalale, mille releed on 87 ja 87a ?

Nimelt ostsin audi, millel kesklukk töötab aga alarm ei hakka röökima ja andurid üldse ei reageeri ja noh juhtmed on ka kuidagi "visatud" sinna, paluks abi korrastamisel :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 14.06.08 15:34 Tsiteeri


ee,
hetkel ei mõistnud sind,
87 ja 87a on ühe ja sama relee all olevad erinevad otsad.
sinu mure tundub olevat selline, et kas on miskit jäetud ühendamata, või on lahti lõigatud, sest auto kippus kogu aeg röökima.
ise ma sain lõpuks 4 erinevat paprit vaadates selle asja endal kokku. + veel helistasin kogu aeg tuttava "infoliinile", kes alarme paigaldab. lihtsaim moodus on selliste porride korda tegemiseks välja rookida ja korralikult uuesti panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 14.06.08 18:09 Tsiteeri


ok, mõistsin seda ümbertõstmist nüüd :)

nii, räägin pikalt, et endast targem mulje jääks :cool:

ostsin auto talvel [audi 100, C4 2.4D 1994 avant] esialgu tundus, et kõik nagu töötaks: alarm, keskulukk. Alarmi peale pannes piuksus, esitiibadele tagudes või uksi seestpoolt avades hakkas röökima - nagu peakski :) natuke hiljem enam ei piuksunud ja uksi avades ka ei hakka lärmama kah, ainult suunatuled hakkavad vilkuma ja salongis asuvad andurid ei ole üldsegi ühendatud.

Huh jube segane aga palun püüa mõista ja abi anda :) aitäh


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 14.06.08 18:16 Tsiteeri


tundub, et pasun on tagast ära?
ja siseandurid??
kas on infra andurid?
või kasutab mingit auto enda lahendust?
või siis veel mõtled seda, et kui uksi avad, siis ei hakka karjuma. kui seda viimast sis on miskit selle va sisevalgustuse kontrolliga vast viltu?
kui ise elektrik ei ole, ja kohe murest jagu ei saa, siis soovitaks tegelt kuhugi paigaldusse pöörduda. las uurivad.
mina endal enam ette ei võta seda va alarmi paigaldust.
maksan selle papi ja las väänavad ja käänavad.
mitte et tulemusel midagi viga oleks, ise jääks väga rahule sellise paigaldusega, mis mul lõpuks välja kukkus, aga no seda seljaväänamist ja sobitamist ja kontrollimist ja lollimängimist liiga palju selleks. sest vt kui on toodud auto,
sis võib kindel olla, et eelmine omanik oli debiilne ja keeras niipalju sitta kui vähegi võimalik. mul juba 5. audi peres ja kõigil on sedasi see olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 14.06.08 18:31 Tsiteeri


nii pasunast jookseb üks juhe kuskile salongi ja teine ripub niisama :( - kuhu see ühendada + või - ?

sees peaks olema infraandurid - nagu pisikesed kaamerad ja nad on ühendamata, aga kuhu nad peaksid minema?

on mõtet ise üritada või loobuks ja kasutaks teenust...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 14.06.08 19:00 Tsiteeri


ikka mahuandurid(mikrid) või mikrolaineandur(nagu suitsupakk aint õhem).

kui 1 juhe on pasuna juures lühike lahtine, siis pakuks et see on algselt sinna samasse kruvi alla massi keeratud.


signa toimivust kontrollides tuleks enne vehkimist või luukide kangutamist oodata ca 1min või seni kaua, et LED hakkab rahulikult vilkuma, enne ei pruugi kõik andurid olla töösse rakendunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 14.06.08 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: spcvnd
kui 1 juhe on pasuna juures lühike lahtine, siis pakuks et see on algselt sinna samasse kruvi alla massi keeratud.



osadel on see ka antenn (cobra nt.), mida massi väga ei ole mõtet panna.

Üldiselt on valveseadmete ja immodega ikka mõtekam pöörduda kuhugi kus teatakse mida teha - see ise aretamine võib kalliks maksma minna.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 14.06.08 20:37 Tsiteeri


nagu ikka mikker :D

oi aitäh lahke info eest! proovin ta massi ühendada - tegemist mingi "Mystery" alarmiga...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 16.06.08 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: äss
osadel on see ka antenn (cobra nt.), mida massi väga ei ole mõtet panna.

cobra compactil suurelt peal kiri COBRA ja on ka sellel "lahtisel" juhtmel punane ANT kiri peal ja otsas liimijunn. pealegi tuleb see õige paigalduse korral küljepealt välja mitte koos teiste juhtmetega. :)

aga selles suhtes on sul õigus, et selliste asjadega tuleks pöörduda viisakasse kohta, mitte päris suva urkasse hilisemate jamade vältimiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Riho88
huviline



Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 100 avant 2.4D '94

postitati 19.06.08 18:13 Tsiteeri


võtsin valjuka juurest juhtmed lahti ja puhastasin, alarm ruigab küll, kuid hirmus vaikselt, nagu teisest küla otsast, kus võiks olla volüümi nupuke? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
spcvnd
huviline



Registreerunud 30.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6Q

postitati 20.06.08 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Riho88
võtsin valjuka juurest juhtmed lahti ja puhastasin, alarm ruigab küll, kuid hirmus vaikselt, nagu teisest küla otsast, kus võiks olla volüümi nupuke? ;)

pasun hakkab surema ilmselt, pane uus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]