Nu
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 540
|
postitati 17.01.03 14:52
|
|
|
jahutusvedelikuga mingi jama
Lugu selline, et nii kui mootor vähe soojaks läheb, hakkab (kahe kella vahel)
olev jahutusvedeliku tuli vilkuma.
Samas temperatuur eriti üle 90°C ei ole?
Vilkumine peaks tähendama 2 asja:
1) temp liiga kõrge
2) vedeliku tase liiga madal
Paak paistab enamvähem täis olevat, nii et juurde kallata ka nagu ei tahaks.
Suvel oli mul samalaadne asi. tuli hakkas vilkuma, siis kui sooja mootoriga jätsin korra seisma ja uuesti käivitasin.
Siis aitas kui keerasin soenduse põhja ja panin täiega sooja õhku salongi puhuma.
Nüüd puhu või ära puhu tuli vilgub 
Mis teha? Manualis on kirjas:
Sofort anhalten, motor abstellen
nicht weiterfahren - fachmännische Hilfe Anspruch nehmen.
Nii ei saa ju   
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 17.01.03 15:20
|
|
|
puhuriga kustus ära siis vist ikka temp. kõrge. andur paneb lihtsalt villast
|
|
|
Nu
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 540
|
postitati 17.01.03 17:13
|
|
|
a kas pole imelik et suvel kuumaga kustus ära. a talvel külmaga ei kustu.
selline küsimus veel, et kudas ma saaksin jahutus vedeliku vahetada. äkki on vana oma omadused kaotanud.
|
|
|
kYbb
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: WRX
|
postitati 17.01.03 20:58
|
|
|
Kui näitab-ei näita, siis kontrolli esmalt anduri juurest juhtme ühendust. Seal see kummilutt, mis niiskuse sisse laseb, aga välja ei lase.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 17.01.03 21:12
|
|
|
lased radika alumisest lõdvikust vee välja kui vahetada tahad, see peaks kõige madalam koht olema vist....
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.01.03 06:45
|
|
|
Ega suurt muud kohta pole jah... alt välja ülevalt sisse. Aga võid ka proovida ega õhku sees äkki pole... lase ülemine lõdviku toru tiba lahti ja
liiguta, kas tuleb õhku või kohe tosooli.
|
|
|
|
teints
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A80 Avant 2,3
|
postitati 18.01.03 08:38
|
|
|
Arvata võib, et anduri kala vast... Mul hakkas vilkuma, valasin tosooli juurde ja kõik kombes.
|
|
|
Nu
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 540
|
postitati 18.01.03 13:02
|
|
|
radikas oli kuum küll käega katsudes,
nii et sealt täib tosool ikka läbi.
Vent aga ei töötanud?
|
|
|
vadim
huviline
Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6
|
postitati 21.01.03 08:16
|
|
|
Radika all on ventika andur sinna peaks kaks juhet sisse minema kui need kokku ühendada peaks ventikas tööle hakkama kui töötab on andur õhtal kuna ta
Sul ventikat tööle ei pannud kui temp kõrge.
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 21.01.03 10:39
|
|
|
kle kas seda andurit timmida ka saab? et varem möllama hakkaks
|
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 21.01.03 11:09
|
|
|
anduri peal on reeglina temperatuurid kirjas, mis temp sisse ja välja lülitab. nt. 96c...92c. aga madalamaks mootori tempi pole mõtet ajada, sest
küttesegu ja süüde on konkreetsele temp. peale sätitud.
|
|
|
vadim
huviline
Registreerunud 27.11.02
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1.8T, Volvo XC90, Volvo S80, Mercedes Benz 190 2,3 Mercedes Benz 190 2,6
|
postitati 21.01.03 13:09
|
|
|
Üks variant on veel et ventika mootor võib olla kahe kiirusega ja üks kiirus ei tööta, aga siis on andur kolme klemmiga.
|
|
|