Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Quattro??? (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3179)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.03 12:09 Tsiteeri
Quattro???



Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju kallimad olema. Veel midagi?

Max


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 17.01.03 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju kallimad olema. Veel midagi?

Max

Pole seal suurt kahtlast midagi ja juppide hind käib aint tagasilla kohta.diffritest niipalju et need lülitushoovad mingi aeg lihtsalt kinni võivad jääda
ja kui kuival asfaldil lukkudega mingeid trikke ei tee siis ei oska midagi karta.
Samas kui ostad pilli millle läbisõit on juba mingi 300 000+kilomeetrit,siis seal ei saa ju kõik 100% korras olla.midagi tuleb ikka teha.
Ja uurid sa ju igat autot enne müüki (või siis mitte)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.03 16:06 Tsiteeri


Ega ilma uurimata autot nüüd ostma küll ei hakka, kuid just see 4wd on minu jaoks üks suur mõistatud, et mida uurida ja millele erilist tähelepanu pöörata...
Lihtsalt on olnud paar pakkumist ja oleks soov viia end rohkem nende quattrotega kurssi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 17.01.03 16:53 Tsiteeri


Lihtsaim kontrollimismeetod::

pargi auto tasasele maale,käik sisse ja 2-3 mehega püüdke autot lükata edasi-tagasi,kui mingi kolks kuskil esineb,siis see üle vaadata.

Kui autot on kasutatud niisama st. mitte otstarbekohaselt,siis 300tkm pole probleem. Kui aga lumes,mudas,kiirendustel kõvasti siputatud,siis ei tea keegi täpselt,mis seal sees toimub.
Lohutuseks aga teadmine,et PEAAEGU kõiki diffreid ja käigukaste on võimalik omavahel asendada.

/me@teab nendest üht koma teist :D


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alf
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.01.03 18:20 Tsiteeri


Töökindlus sõltub eelmisest omanikust. Ise omasin quattrot 6kuud, kõik muud jubinad lagunesid ja streikisid aga 4wd töötas korralikult. Aga muidugi sõidumõnu on max...
:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rixa
huviline



Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 330XD

postitati 22.01.03 18:38 Tsiteeri


Asi väga lihtne. Tavaliselt quattrod suht hea mootoriga, kui nüüd hea tee peal klots põhja vajutada, siis mis juhtub - ega ratast ringi ei võta ju. Lõpuks hakkavad asjad ikka sellele tohutule jõule järgi andma - samas kui head omanikud, siis probleeme pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 31.01.03 19:26 Tsiteeri
Ei nurise



ei ole jõuülekandele mingit pretensiooni - kardaanis oli juba mõnda aega väike kõlks sees, aga hullemaks pole asi muutunud - lõtk on imeväike, aga lärmi teeb rohkem kui arvata oskaks.

Nüüd 300 tuhandese näiduni jõudes hakkab tasapisi hoomama, et tagasild on hakanud linnakiirustel rahulikult kruisates vähekese häält tegema - no nii veits üle/alla 60...

Õli on tagasillas normis ja midagi kuskilt ei leki - ennem immitseb ehk käigukasti poolelt - siis eesmiste poolasside suunalt...

Käigukast näitab jah väikseid kulumise märke, aga see on sama lugu ka esiveolisel - sünkronisaatorirõngad jms värk.

Üldiselt seisab koos üle ootuste hästi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]