margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.03 12:09
|
|
|
Quattro???
Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA
silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju
kallimad olema. Veel midagi?
Max
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 17.01.03 13:16
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Lugu siis järgmine, et pidevalt räägitakse quattrotest, et see difri värk neil kuidagi kahtlane ja siis siit ja sealt vaja uurida jne jne.
Küsimus aga kõlab siis nii, et kas need quattrod on tõesti siis nõrgakesed või on see lihtsalt nende puhul normaalne ja tuleb neil asjadel HOOLEGA
silma peal hoida? Hetkel küll tahaks neljaveolist, kuid kardan neid just nn. hirmutavate juttude pärast. Ja muidugi pidid ka veel varuosad palju
kallimad olema. Veel midagi?
Max |
Pole seal suurt kahtlast midagi ja juppide hind käib aint tagasilla kohta.diffritest niipalju et need lülitushoovad mingi aeg lihtsalt kinni võivad
jääda
ja kui kuival asfaldil lukkudega mingeid trikke ei tee siis ei oska midagi karta.
Samas kui ostad pilli millle läbisõit on juba mingi 300 000+kilomeetrit,siis seal ei saa ju kõik 100% korras olla.midagi tuleb ikka teha.
Ja uurid sa ju igat autot enne müüki (või siis mitte)
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.03 16:06
|
|
|
Ega ilma uurimata autot nüüd ostma küll ei hakka, kuid just see 4wd on minu jaoks üks suur mõistatud, et mida uurida ja millele erilist tähelepanu
pöörata...
Lihtsalt on olnud paar pakkumist ja oleks soov viia end rohkem nende quattrotega kurssi.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 17.01.03 16:53
|
|
|
Lihtsaim kontrollimismeetod::
pargi auto tasasele maale,käik sisse ja 2-3 mehega püüdke autot lükata edasi-tagasi,kui mingi kolks kuskil esineb,siis see üle vaadata.
Kui autot on kasutatud niisama st. mitte otstarbekohaselt,siis 300tkm pole probleem. Kui aga lumes,mudas,kiirendustel kõvasti siputatud,siis ei tea
keegi täpselt,mis seal sees toimub.
Lohutuseks aga teadmine,et PEAAEGU kõiki diffreid ja käigukaste on võimalik omavahel asendada.
/me@teab nendest üht koma teist
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
alf
huviline
Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.01.03 18:20
|
|
|
Töökindlus sõltub eelmisest omanikust. Ise omasin quattrot 6kuud, kõik muud jubinad lagunesid ja streikisid aga 4wd töötas korralikult. Aga muidugi
sõidumõnu on max...
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 22.01.03 18:38
|
|
|
Asi väga lihtne. Tavaliselt quattrod suht hea mootoriga, kui nüüd hea tee peal klots põhja vajutada, siis mis juhtub - ega ratast ringi ei võta ju.
Lõpuks hakkavad asjad ikka sellele tohutule jõule järgi andma - samas kui head omanikud, siis probleeme pole.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 31.01.03 19:26
|
|
|
Ei nurise
ei ole jõuülekandele mingit pretensiooni - kardaanis oli juba mõnda aega väike kõlks sees, aga hullemaks pole asi muutunud - lõtk on imeväike, aga
lärmi teeb rohkem kui arvata oskaks.
Nüüd 300 tuhandese näiduni jõudes hakkab tasapisi hoomama, et tagasild on hakanud linnakiirustel rahulikult kruisates vähekese häält tegema - no nii
veits üle/alla 60...
Õli on tagasillas normis ja midagi kuskilt ei leki - ennem immitseb ehk käigukasti poolelt - siis eesmiste poolasside suunalt...
Käigukast näitab jah väikseid kulumise märke, aga see on sama lugu ka esiveolisel - sünkronisaatorirõngad jms värk.
Üldiselt seisab koos üle ootuste hästi!
|
|
|