Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 21.05.08 06:22
|
|
|
Autol vaja CO-d reguleerida (VAG-COM)
Kuna olen autol sissevõttu ümber teinud (gaasisiiber, teine MAF, torustik), siis tean, et CO paigast ära... soov oleks leida inimene (ideaalne kui
Tallinnast), kellel oleks VAG-COM, et saaks selle abil oma CO paika keerata... autoks Coupe 2,8-e mootoriga... ja diagnostika jaoks on kaks pistikud
(mitte üks suur)...
Kahjuks aega eriti ei ole, sest laupäeval ju kiirendus, millest vaja osa võtta... igasugused ettepanekud on teretulnud...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 21.05.08 06:27
|
|
|
Mis moodi sa CO paika keerad läbi diagnostipistiku? Ega tava Motronic, mis Audidel kasutusel, ei ole programmeeritav
Kütuserõhk on märksõna siinjuures, millega saad ehk mängida + lairibalambda ,et õige näit saada.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 21.05.08 08:14
|
|
|
Asi on tõesti keerulisem, kui kirjutasin, sest arvasin, et pole vaja pikalt seletada... originaalis on mul MAF nelja klemmiga, millest neljas on "CO
potentiometer"-i signaali oma... uus MAF kolme klemmiga... kasutades oma auto juhtmeid, on vaja sinna neljanda klemmi otsa mingi näit saada, mida
auto soovib... selleks lastakse sinna 12V läbi takistuste peale... ja seda takistust ma tahangi reguleerida... teooria põhineb inimestel, kes on seda
ise teinud sama mootoriga... VAG-COM-s peaks olema "measuring block 08"-s selleks oma näit... ja näit peaks olema 128...
loodan, et sai arusaadav jutt... kui sul näiteks VAG-COM käepärast, siis äkki saad vaadata, kas seal (measuring block 08) on selline võimalus...
|
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 30.05.08 17:30
|
|
|
Sai siis enne kiirendust sedasi tehtud, et viskasin vana õhulugeja peale ja vaatasin palju volte sealt neljandast klemmist tühikäigul tuleb... siis
viskasin uue õhulugeja peale ja muutsin takistuse selliseks, et sain sama näidu... tulemus... asi liigub... isegi kiiremini kui varem (kiirendusel uus
isiklik)... kuid... kuid kaldun arvama, et sedasi seadistamine ei ole kõige täpsem ja et asi on ikka veel paigast ära... kui aega saab, siis laseb
kusagil juhtmed külge panna... arvan, et kuna autol on selline võimalus CO paika saada, siis see äkki täpsem kui otse summutist mõõta... kuid eks seda
näe...
|
|
|
|