tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 19.05.08 14:28
|
|
|
90 b3 el antenn
sain sis teada et mu autol on el antenn..hetkel ta küll ei toimi päris hästi...põhimõtteliselt kui kõik juhtmed ära ühendada ning viimasena mass panna
hakkab seal sees tõõle elektrimootor...ning seisma ta enam ei jää enne kui massi lahti ühendan..kas ta üldse ilma originaalstereota hakkab tõõle nii
nagu peab
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 20.05.08 13:49
|
|
|
tänan teie tormilise abi eest armsad foorumikaaslased
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
uunox
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD
|
postitati 21.05.08 13:46
|
|
|
rahu nüüd 
see, et ta mootori tööle paneb, näitab, et ta proovib teda liigutada, kuid kas on hambad maas või lõpulülitid katki (ta ei tea antenni asendit enam).
eeldusel muidugi, et juhtmed on õigesti küljes (teoreetiliselt peaks olema siis toide, mass ja juhtvool, mis tuleb läbi maki)
originaalmakk ei tohiks siin õnneks vist asjasse puutuda.
niiet soovitus oleks, kui ligi pääsed, see antenn maha võtta, üle kontrollida voolud ja kui need on ok, siis sisse piiluda, mis reduktori juurest
vastu vaatab.
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 21.05.08 15:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunox
rahu nüüd 
see, et ta mootori tööle paneb, näitab, et ta proovib teda liigutada, kuid kas on hambad maas või lõpulülitid katki (ta ei tea antenni asendit enam).
eeldusel muidugi, et juhtmed on õigesti küljes (teoreetiliselt peaks olema siis toide, mass ja juhtvool, mis tuleb läbi maki)
originaalmakk ei tohiks siin õnneks vist asjasse puutuda.
niiet soovitus oleks, kui ligi pääsed, see antenn maha võtta, üle kontrollida voolud ja kui need on ok, siis sisse piiluda, mis reduktori juurest
vastu vaatab. |
no kakkusin mootori lahti küll..üks plastmasshammasrattas on kulunud küll..aga see selleks..tahaks teada miks ta seisma ei jää kui on natuke ära
tõõtanud(ühesõnaga antenni välja lasknud)..natuke indikaatoriga uurides sain teada et sinna tuleb pidev vool peale...ja üks must pistik on ka
ühendamata ning ei leia ühtegi vaba auku tema jaoks
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
r32
huviline
Registreerunud 08.11.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.05.08 08:41
|
|
|
No siis on äkki relee omadega õhtal. Relee peaks saama 12V maki tagant senikaua, kui makk on sees. Ja sellega ta annabki mootorile senikaua voolu, kui
antenn on väljas. Aga kui relee on läbi annabki ta koguaeg voolu peale.
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 22.05.08 10:52
|
|
|
muidu soe on küll relee aga katsetan siis mingit teist ..aga kas neid releesid müüakse nagu margi järgi või on universaalsed
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 22.05.08 13:31
|
|
|
relee on terve..uurisin natu indikaatori ja aku peal
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|
tanel63
huviline
Registreerunud 06.03.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 90 2.3 R5 100kW
|
postitati 28.08.08 16:34
|
|
|
kus need lõpulülitid asuma peaksid sees või millised nad on
Another Useless Deutch Invention
|
|
|
|