Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kas oleks ehk aeg hakata erinevatel klubidel koonduma ja ühiselt vastu ülekohtule ? (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1929)
poleoluline
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q

postitati 14.05.08 11:24
Kas oleks ehk aeg hakata erinevatel klubidel koonduma ja ühiselt vastu ülekohtule ?



http://www.postimees.ee/120508/esileht/arvamus/329773.php

Jah väga õige ! Kui "Hr.-del" on pappi vaja... tuleb se lihtinimesekäest kasvõi vägistades välja nõuda.
Muidu veel sindrid saavad ennast mõnel korral kuus mugavas sõiduvahendis inimesena tunda !
Ja kundlasti pange trahvimiseasemel püsi vägistamisemaks meestele... kuna neil on statsionaarsed vägistamise vahendid mitte ainult et olemas... vaid lausa igapäevaselt kaasas ja seda hullem et ka isegi rahvarohketes kohtades !!!
Ning naised võib sama mudelit kasutades maksustada prostitutsiooni eest !
Kokkuvõtvalt - pange kõik alaealised kolooniatesse ja täisealised vangi, siis on lihtsam - pole vaja midagi neilt nõuda... vaid lihtsalt ei annagi neile midagi.
Samas peaks ka riigikogu maksustama või vastutusele võtma kui meie ülimale võimukandiale ehk rahvale suurte moraalsete piinade tekitaja pidevate stressi tekitavate eelnõude ja otsuste väljutamisega,
mis omakorda võib nõrgemaid lausa suitsiidini viia!


Sõida... aga ära mölise....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 14.05.08 11:44


selle vahva põhikoolipoisi tasemel avaliku mõtiskelu peale ei oska ma küll midagi muud teha kui sind ennast tsiteerida.

"Sõida... aga ära mölise...."


võibolla enda arvamus kah siis antud teema kohta.

see, et kehtestatakse kõikidele 140+ kw autodele mingisigune lisamaks, on utoopia. sotsid suudavad päris tihti oma lauslollustega lehte saada, ei tasu sellest siis kohe suurt asja teha.

üldiselt ei sega sellised asjad inimesi kes näevad enda ninast kaugemale, tasuks sellist vaatepilti harjutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 11:47


Jumal armastab lolle ja rumalaid, sealt selliste "tarkade" inimeste imelikud mõttet ja seadused välja kujunevadki. Vähe sellest, et nad oma ühistranspordi poliitikaga on linna ära rikkunud jne. Kahjuks teenivad inimsed on igapäevast leiba autodega linnas tööd tehes ja ühistranspordiga poleks see võimalik. See kw pealt maks on umbes sama jabur, et varsti hakkatakse maksustama palju sa päevas peldikus käid, et mida rohkem käid seda rohkem raiskad vett,paberit ja elektrit. Seega oled keskonna vaenlane sest kulutad liialt palju. Siis tehakse maks millega saavad paksud "targad" toompeal oma kulutusi kinni möksida. Miks nad kunagi oma rahakotti kallale ei lähe? Nemad on selle majanduse tuksi keeranud mitte meie. Üle saja poe on kinnipandud ainult vinna keelu pärast siit tuleb juba kaotus riigile. Kas siis selle keelamise pärast jäi joomist vähemaks ja inimesed paremaks " ei pigem minnakse naaber valda joomas peaga sõitma, et uus jook osta". Need sead oskavad vaid omal taskuid täita. Pole vahet keda valid kõik on ühe sugused, sest eesmärk pole rahvast teeninda vaid oma taskuid täita. ähe sellest, et maksad eestis kõige kõrgemat küttuse aksiisi kui mujal euroopas ja kindlustuski on kallimate killas tuleb veel sellist jama. Tehke teed siis vähemalt korda kui te autosid nii väga maksustate aga ei. Ehtne nõuka aeg tuleb tagasi kus olid oma auto maksud, auto ostu load ja "kuiv seadus" pole ka ima kui kommarid on pukkis.
Vabandan kui kedagi solvasin aga mina pole sellise debiilsusega nõus, et peaks hakkama lisa makse maksma ilma, et rahvas sellest kasu saaks. Riigiteenistuse masinad jääks maksust eemale, jällegi oma naha päästmine jne.
Pooldan sellel teemal vastuhakku ja oleks hea kui autoklubid ühineksid oma huve kaitsma. Nagu mõned aastad tagasi kui see kohustuslik kindlustuse asi oli ja siis uunikumide omanikud/klubid koondusi, sellest oli ka abi tollel korral.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 14.05.08 11:52


Alati, kui valitsuse kohta mingi jutt on, siis teevad kõik suud lahti. Kust riik siis raha peaks saama? ....Ja siis inimesed veel vinguvad ka, et teed on katki jne jne. Ja päris töötult riigimehed ka ei istu - nende töö on lihtsalt 100x suurema vastutusega. Las maksustavad - hoiabki vaesed wannabe'd eemale ja püssidega sõidavad tõelised mehed, nagu sina ja mina.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 12:16


Sull on õigus töötult nad tõesti ei istu vaid saavad korranädalas 1 tunniks kokku, et arutada kuidas sinu elu raskemaks teha. Kuidas see riik siiamaani siis plussis püsis ja nüüd on pankrott. Esiteks on sellised asjad põhiseadusega mitte just kõige paremas koos kõlas? Hommikul raadios mainiti Jõksi nime ja räägiti, et ükski demokraatlik riik ei saa sundida inimesi elama panna pidi väheke inimõigustest ja muust jamas kah mööda olema...küll need asjad lahti arutatakse ja rahvale seedidavaks tehakse. Mis puudutab neid tõelisi rikkaid kellel võiks olla vaid ainult püss mitte wannabe"d jne. Siis oma tööl pean kahjuks külastama neid "tõelisi" ja minu silmis pole nad jalgrattast kah väärt. Mida rohkem on sul raha, seda ebaviisakam, ülbem, ahnem ja üleolevam (mõni on aga kohe nii tehnika poole pealt ja suhtlemise kohalt nii loll, et väike imik teeb kah silmad ette) . Tõelised eesti rikkurid (ala Sõõrikud ja muud loomad) pole ju oma Mersusid, Ferrarisid nii või teisiti eestis arvele võtnud milleks siis lihtrahvast koormata. Miks maksustatakse tarbe eset....luksusel on teised tähendused ju veel. Mõnel mu kliendil on tallinna kesklinna 7 korterit´ja terve hotelli 2 korrust kuhu magamis tuppa sõidab privaat lift jne millega seoses osutan ka mina neile teenuseid. Maksustage siis selliseid mitte lihtrahvast...
Ahh suht mõtetuks juraks kujuneb nii või naa...tuleb oodata kui maha rahuneb ja leppida sellega mis saavutatakse jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lukas
huviline



Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: paar käru

postitati 14.05.08 12:25


Krt mina hääletan küll järgmistel valimistel poleolulise poolt! :)

Aga üldiselt tasub vist tasapisi omale passi kuidagi väiksemad numbrid organiseerida. Minetea, mis jaburdus sealt tuleb. Lohutus on see, et kui 101 inimest mõtlevad kuidas automaksu kehtestada, siis 1 milj mõtleb kuidas seda mitte maksta niiet...

Registreeritud üritusel selliste jaburduste vastu olen nõus osalema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 14.05.08 12:43


Ma arvan, et siin teemas tasub mth postitust lugeda kolm korda ja siis see teema kinni panna. Riigikogu oma taskute täitmine, toompea rikkad vs muud inimesed, nemad vs meie, ja kõik on per*es on nii tohutult äraleierdatud laused, et jätaks need parem ütlemata.

Mina olen suhteliselt kindel, et sellist maksu ei tule. Esiteks ei ole maksu arvestamise alus - kilovatt - kuidagi seotud luksusega ja vähe seotud keskkonnahoiuga. Uuel Euro5-kõlbulikul autol on suhteliselt palju kilovatte, aga on säästlik ja ei pruugi üldse olla luksuslik. Samas kui mõnel vanal ameeriklasel (või ka eurooplasel) pole kilovatte ollagi, aga bensu õgib ja suitseb nii mis kole. Esimese pealt tuleb maksu maksta, olgugi et ta on Su ainus igapäevaliikur, teise pealt, mis ilmselgelt on Su 2. või 3. auto (ehk siis luksus sõna otseses mõttes) ei tule midagi maksta. Selline pooliku mõttetööga eelnõu ei jõua nagunii kuhugi. Sotsialistid on sotsialistid, nende ideoloogia ongi edasijõudnutelt suurema andami koorimine. Loodame, et nad vähemalt astmelisest tulumaksust suudavad hoiduda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 14.05.08 12:43


Kogu poliitika on praegu üldise rahva heaolutaseme võrdsustamise suunas. Kellel on rohkem, sellelt võetakse ja antakse neile, kellel on vähem. Inimene, kelle autol on kordades rohkem hobuseid kui tagumiku+vajaliku tavaari liigutamiseks vaja, on ilmselgelt jõukas ja mõni kroon rohkem maksta pole talle probleem.
Teiseks doteeritakse vähem saastavat või maksustatakse rohkem saastavat tegevust. Elektrimootoriga autod saavad tasuta parkida näiteks, väikese mootoriga autod kulutavad vähem kütust - maksavad sellega vähem maksu.
Kolmandaks aitab luksuse maksustamine ära hoida sedasama majanduskrahhi, mis praegu tulemas on. Inimesed laenavad ennast juppideks, enam poest kvaliteetset liha ei jõua osta, poed hakkavad sisse ostma odavat poola liha, eesti seakasvataja jääb leksuse liisingu maksmisega hätta. Kui juba varem oleks sedasama leksust jõhkralt maksustanud, poleks ta vb liisingut võtnud. Või oleks poes ostja lihtsalt tunduvalt jõukam, sest sadat laenu turjal pole. Surnud ring, mida luskuskaupade maksustamine peaks lõhkuma hakkama.
Muidugi natuke hiljaks on kogu see värk jäänud. Vaadake USA poole, seal on sama teema, ainult juba veel rohkem rappa jooksnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 13:27


kw järgi seda maksu teha on idiootsus kuubis, see ei näita ei mootori saastamisvõimet ega küttekulu.
Näide mis endal parklast võtta:
84 aasta 2,0 b2, 85kw, keskmine kütusekulu rahuliku sõiduga ca 10, tallates saab hea tahtmisega 15
92 aasta 2,8 b4, 128kw, keskmine kütusekulu rahuliku sõiduga ca 9, tallates saab 20 kätte
92 aasta 3B mootoriga b2 coupe 2,2 162kw, keskmine kütusekulu rahuliku sõiduga 8, tallates jäärajal saab 30+ kätte.

Ülevaatuse numbreid vaadates on neist kõige paremate näitajatega 2,8 tänu kat-ile, kõige rohkem igasugust sodi ajab tagant välja 2,0 :D

Vaatame linnapeal igasuguseid sirjeraarisid või transiite, nende taga sõites tuleb ka päiksepaistelise ilmaga kasutada kojamehi, lootuses et äkki leevendab seda saastapilve, aga näed, kilovatte pole, seega ökonoomne ja loodussõbralik.

Maksuidee summa on muidugi debiilsuse tipp, mujal euroopas on sama summa aasta peale ja näiteks iirimaal kasutatakse maksumäära arvutamiseks konkreetsele autole igaaastase ülevaatuse gaasianalüsaatori andmeid, mitte paberil olevaid hobuseid.

Kui siiski mingil minu jaoks arusaamatul põhjusel see pingukoloonia seal mäeotsas selle jama ka vastu võtab, siis kavatsen mina nõuda dünostendi. Kui lähtutakse paberitest, siis võiks ju kõigile igapäevaselt saata trahviotsuseid kiiruseületamise kohta, kuna su auto on paberil võimeline sõitma kiiremini kui eestis lubatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 14.05.08 13:37


Kõikide foorumite teema, väldime siin seda.
Kõik asjalik on juba öeldud ning kui infost puudus või soov suu puhtaks rääkida, siis siin on teemaarendaja blogi


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]