Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: jama kõrgsurvepumbas (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2978)
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 13.05.08 10:36 Tsiteeri
jama kõrgsurvepumbas



jama siis selline ,et kui kõrgsurve pump läheb kuumaks, siis hakkab mootoril jõud ära kaduma, kas on kellegil sellist jama olnud? Mõned arvasid, et viga on süütenurgas, aga ise kahtlen selles., filtrid vahetatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tants
huviline



Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td

postitati 14.05.08 08:06 Tsiteeri


mismõttes kõrgsurvepump läheb kuumaks?
pigem ta siuke leige kuid kuum ta nüüd kül ei tohiks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 09:00 Tsiteeri


kusjuures huvitav on see, et stendi paned pumba, siis üle 40 kraadi hakkavad küttekogused vähenema millegipärast, kuigi see ei ole loogiline. mingi 45 kraadi läheb stendi kütusel temp, siis juba 3-4 cm3 vähem. Aga kuumaks, nii et kätt külge ei saa panna?:o Võibolla peaks uurima tõesti, et miks kuumaks läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 14.05.08 13:03 Tsiteeri


nu mul kütab pump ikka nii kuumaks, et saad kätt ca 2-3 sekundit vastas hoida ja kõik. See on jah huvitav miks ta kuumaks läheb. See et küttekogus väheneb temperatuuri tõustes on täiesti loogiline, sest kütte soojenemisel küte tihedus väheneb ja küte läheb vedelamaks, aga miks läheb pump ikkagi kuumaks? Osad tuttavad arvasid, et kui mul autol jõud ära kaob on kõrgsurvepumba viga mitte selle, et mul süüde vale oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 13:20 Tsiteeri


võibolla pumbas mingi kala jah. Eeldan, et pöörispump ikka, mitte rivipump? kui pöörispump, siis peaks saama seiskaja koos pealmise kaanega maha võtta, nii, et mingid seaded paigast ei läheks - kui seiskaja mähis on rauapuru kogunud siis on selge et pump õhtal. samas kui on el.juhitav pump, siis ma ei oska midagi öelda lahti võtmise kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 14.05.08 15:06 Tsiteeri


hea küsimus et kumb ta on, karta on, et pööris, sest pumbal on taga üks vidin, mida nimetatakse peaks ja sealt jooksevad 4 raud toru välja, igaüks eri pihustisse.
Täpsemalt kus see mähis on ja mis on selle ülesanne?
Võibolla mõtled sa seiskaja mähise all magnet klappi?

El juhitav pump kohe kindlasti ei ole, sest kõrgsurvepumpa jookseb ainult üks juhe, ja seegi on magnetklapi oma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 16:09 Tsiteeri


see üks juhe peaks olema plussklemm, massi saab mootorist ja kui keerad süüte sisse, siis elektriline seiskaja tuleb maha ja vedru tõmbab hoovaga kütte peale käivitamiseks. aga kuna seiskaja ümber tekib magnetväli, siis rauapuru koguneb ilusti sinna üles, seda siis vaid juhul kui miski kuskilt kõvasti "hööveldab"ning siis, kui on rauapuru, peaks olema igal ajal probleeme(nii käivitamisel, soojana ja külmana).
Aga see, et kuumana piisavalt kütet ei anna ongi see iseärasus, pead vast välja uurima, miks nii kuumaks läheb, viga ei pruugi pumbas olla. Pealegi need seiskaja kaane kruvid on niikuinii auguga torx-iga keeratavad ja targem oleks ehk mõnele spetsialistile näidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 14.05.08 16:32 Tsiteeri


torxiga ehk siis millega, seleta mulle palun.
ja külmast peast käivitamisel ei ole mingit probleemi ei pea isegi gaasi andma ja sutsti kohe käib, niiet ei usu et on magnetklapi viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 16:42 Tsiteeri


Kuikäivitamisel miskit viga pole, siis sa sealt midagi ei leia ka tõenäoliselt. Teenindusse kuhugi, ei oska muud soovitada, ise võib midagi ära kh rikkuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 14.05.08 17:10 Tsiteeri


Sisemise surve klapp kinni jänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.08 07:03 Tsiteeri


Siserõhku peaks ju saama isegi pumpa maha võtmata mõõta, et kindel oleks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 16.05.08 13:10 Tsiteeri


kas see siserõhu klapp muudab kuidagi pumba töötemperatuuri?
Kuidas oleks võimalik seda kontrollida ja mis on ohud selle kontrollimisel. Kuidas ja millega mõõta?
Üldiselt on nii et kui on õues kuni 10 kraadi sooja, siis pump väga tuliseks ei lähe ja jõudu jääb natukene vähemaks, aga kui on õues umbes 15 ja üle soojakraade siis läheb pump tuliseks ja
jõud on kui pühitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.05.08 16:35 Tsiteeri


siserõhu mõõtmiseks pead tegema vastava stutsi ja hankima manomeetri ja selle mõõtmisest ikkagi midagi kasu ei ole, kui pumba kaarti pole, kus on kirjas mitme pöörde juures kui suur rõhk peab olema, ühesõnaga tuleb minna selle juurde kellel on kogemus ja vahendid, õues maja ees suht raske midagi mõõta...veel vähem saame läbi foorumi aidata kahjuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 19.05.08 13:37 Tsiteeri


ühest kohast arvati veel, et on pumba tagasijooks kinni.
Võib see ka mõjutada pumba soojenemist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 02.06.08 15:24 Tsiteeri


asi nüüd nii kaugel, et sai soetataud teine samasugune audi, selle kõrgsurvepump läheb samamoodi kuumaks, kuid jõud ära ei kao. Võibolla on mul siiski viga vales süütes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.08 16:37 Tsiteeri


Kõigepealt pane ikka auto mark kirja. Kui kõrgsurvepumbaga auto siis võib pumba jaotuspea võib olla kulund. Aru saad nii aja mootor ja pump sooja ilmaga korralikult soojaks ja kui siis soe mootor ei käivitu lase vee voolikust pumbale umbes 3-5 min külma vett peale. Peale seda käivita kui siis käima läheb on pumba jäutuspea kulunud.


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.06.08 07:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Diislikeskus
Kõigepealt pane ikka auto mark kirja. Kui kõrgsurvepumbaga auto siis võib pumba jaotuspea võib olla kulund. Aru saad nii aja mootor ja pump sooja ilmaga korralikult soojaks ja kui siis soe mootor ei käivitu lase vee voolikust pumbale umbes 3-5 min külma vett peale. Peale seda käivita kui siis käima läheb on pumba jäutuspea kulunud.


Selle külma veega tasuks ettevaatlik olla Kui jaotuspea ei ole kulunud ja temperatuurid pumba sees ei jõua ühtlustuda võid pump kinni joosta.Kuna hammasrihm annab järele siis on lisaks pumbale ka mootor vanaraud.
Sellel põhjusel ei tohi pesta ka töötavat mootorit.
Pesemise tulemustega isiklikult tuttav(diiseltõstuk)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ccayser
huviline

Avatar


Registreerunud 27.02.08
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 1.6 TD

postitati 14.06.08 22:49 Tsiteeri


asi nüüd nii palju edasi liikunud, et käisin männiku teel TEST REM diislite remondis, ja nad viskasid pilgu peale. Mina kontrollisin tagasivoolu filtrist paaki, kõrgsurvepumbast filtrisse järsin mina va loll loomulikult kontrollimata, võtsid nemad siis stutsi lahti, puhusid läbi ja paremaks ta läks, pump kuumaks ei lähe aja enam niimoodi auto ei lollita, aga täit elksust muidugi ei ole. Samas on see, et eelmine omanik on teinud pihustite remondi ja plokikaane remondi, ja ma ei tea mida ta mõtleb nende all. igastahes neljas pihusti laseb mul natukene ploki ja pihusti vahelt õhku välja(seda näha siis kui midagi vedelat peale valada) ja teine asi on see et tahab teine liiga palju õli võtta, 12K km minul läbi sõidetud kuue kuuga ja sisse olen valanud u 5 l õli. Võibolla oleks mõtekas ise plokk maha kiskuda, vahetada ära õlirõngad ja kui hästi läheb , siis ka uued esimese remondi kolvid panna. Hästi ei usu et turbo läbi on, sest siis läheks õli veel rohkem, aga suitsu tuleb natukene sinist aga mitte musta, niiet ka süütenurk võib natukene vale olla. üheks mureks on veel see et kütte pealetulekus on õhk sees. Kuidas seda kõige paremini välja saada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]