tnx
huviline
Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 05.05.08 17:51
|
|
|
Sellel mehel läks õnneks. Ei jõudnud väravast välja või... jõudis just kohale. Aga oma silmaga olen näinud samadel asjaoludel õnnelikku õnnetust kus üks teist marki auto oli ninapidi teepeenral, pepu õhus ja käru risti tee
peal. Lauad, mis kärul koormaks, olid ooiii kui piiiiiikad käruga võrreldes.
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 05.05.08 20:10
|
|
|
Tegelt selliseks idioodiks peab ikka sündima, kui mingit tunnetust ei teki mittemillegi suhtes.
Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 05.05.08 22:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: püstolett
Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli |
Niisama pull läks tegelasele juba käru kinnituse (diisli) maksma
Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei
tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu
tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti
alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 06.05.08 05:41
|
|
|
mis te jamate mehed - kuupäeva järgi võis ju olla see päev millal tuli talvekad alt saada ja suvekad alla. küsimus muidugi järgmine - kuidas esimesele
otsale veljevahetust tehti
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
altz
huviline
Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.05.08 19:00
|
|
|
Tsitaat: | Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga
suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör
pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas
pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv |
See lugu juhtus u. 15 a tagasi, olid päris õnnetud autode pärast.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 06.05.08 19:09
|
|
|
Ilmselt on sellel autol taga treiler ja sõidetakse mingi raske asjaga (bobcat või mini eksavaator) peale või maha parajasti. Kuigi jah, kõige
tervislikum see tegevus ei ole.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 06.05.08 20:45
|
|
|
Alles aasta tagasi või sinnakanti oli üks jeep külili maas, seoses liiga pikkade prussidega ja sõidukiirusega..
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 07.05.08 14:37
|
|
|
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale
Kivitare
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 07.05.08 15:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale
Kivitare |
ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral
vedada....nagu igatepidi over the limit
aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain,
siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.
aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 07.05.08 17:14
|
|
|
olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)
|
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 07.05.08 19:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)
|
See ongi õige ju. Asi peab tasakaalus olema ikka. Ükskõik, kui suur koorem sul on peal, pead saama tasasel pinnal rahulikul käru tagant võtta ja
tagasi. Ise vedasin vanarauda ja pealelaadimisel alati kontrollisin aeg-ajalt, kas on ikka balansis
|
|
|
killerq
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.02.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.05.08 14:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Tsitaat: | Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale
Kivitare |
ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral
vedada....nagu igatepidi over the limit
aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain,
siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.
aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne. |
suvel sai ka sihuke nali järgi proovitud sai kaheteljelise käruga 2 alust kive veetud umbkaudne kaal 1700kg, auto oli k avastav millega vedada Suzuki
Jimnyga pöördeid tuli kõrgel hoida muidu lihtsalt suri ära kui mingi pisike küngas vastu tuli
Ei soovita sihukest asja teha nädala pärast andis masinal käigukast otsad
|
|
|