Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: väga raske koorem :) (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 9124)
tnx
huviline

Avatar


Registreerunud 03.10.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro

postitati 05.05.08 17:13 Tsiteeri
väga raske koorem :)



http://pilt.delfi.ee/picture/3043213/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 05.05.08 17:51 Tsiteeri


Sellel mehel läks õnneks. Ei jõudnud väravast välja või... jõudis just kohale:). Aga oma silmaga olen näinud samadel asjaoludel õnnelikku õnnetust kus üks teist marki auto oli ninapidi teepeenral, pepu õhus ja käru risti tee peal. Lauad, mis kärul koormaks, olid ooiii kui piiiiiikad käruga võrreldes.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 05.05.08 20:10 Tsiteeri


Tegelt selliseks idioodiks peab ikka sündima, kui mingit tunnetust ei teki mittemillegi suhtes.

Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 05.05.08 22:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Ei ütle, et konkreetne autoomanik, sest ei tea asjaolusid, vb teeb niisama pulli :P

Niisama pull läks tegelasele juba käru kinnituse (diisli) maksma ;)

Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 06.05.08 05:41 Tsiteeri


mis te jamate mehed - kuupäeva järgi võis ju olla see päev millal tuli talvekad alt saada ja suvekad alla. küsimus muidugi järgmine - kuidas esimesele otsale veljevahetust tehti :)


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 06.05.08 05:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeuz
mis te jamate mehed - kuupäeva järgi võis ju olla see päev millal tuli talvekad alt saada ja suvekad alla. küsimus muidugi järgmine - kuidas esimesele otsale veljevahetust tehti :)

Vastus lihtne - lükati raskus käru ette otsa. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz
huviline



Registreerunud 12.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.05.08 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:


See lugu juhtus u. 15 a tagasi, olid päris õnnetud autode pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 06.05.08 19:09 Tsiteeri


Ilmselt on sellel autol taga treiler ja sõidetakse mingi raske asjaga (bobcat või mini eksavaator) peale või maha parajasti. Kuigi jah, kõige tervislikum see tegevus ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 06.05.08 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: altz
Oma silmaga näinud, kuidas vennikesed sidusid mersu kärukonksu pidi suurele soojaõhu pallikesele taha, et vennikesed palliga suvalises kaares jee ei tõmbaks. Ilmselt tehti väike valearvestus ja liialdati õhku tõustes pisut soojaga, igal juhul vaatepilt oli ilus, kuidas nöör pingule tõmmati, mersu tagaotsapidi peaaegu maast lahti rebiti ja mersu kõrval seisvale buumerile selga lohistati, ning siis auto mass peatas pallikese jõu ja hakkas uuesti alla vajuma ilusti mööda buumeri külgepidi :D:( Ei osanud nagu nutta ega naerda, aga vaatepilt oli ülimalt meeldejääv :cool:


See lugu juhtus u. 15 a tagasi, olid päris õnnetud autode pärast.

Tundub, et maailm on jube väike... :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 06.05.08 20:45 Tsiteeri


Alles aasta tagasi või sinnakanti oli üks jeep külili maas, seoses liiga pikkade prussidega ja sõidukiirusega..


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 07.05.08 14:37 Tsiteeri


Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Töötan @ Rolevents digiturundus Oma autole ostan rehvid Baltyre'st!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 07.05.08 15:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare


ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral vedada....nagu igatepidi over the limit ;)

aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain, siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.

aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 07.05.08 17:14 Tsiteeri


olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini:o
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 07.05.08 19:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
olen näinud autodel,millel veokonks,kleebist kus konksule lubatud max koormus vöib olla 50kuni 80 kilogrammini:o
(kleebis ja veokonks arvatavasti ikka tehasepoolne ja enda eelmisel autol oli see kleebis samuti,kus max koormus konksule oli 60 kg)

See ongi õige ju. Asi peab tasakaalus olema ikka. Ükskõik, kui suur koorem sul on peal, pead saama tasasel pinnal rahulikul käru tagant võtta ja tagasi. Ise vedasin vanarauda ja pealelaadimisel alati kontrollisin aeg-ajalt, kas on ikka balansis;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
killerq
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.07
Kasutaja on eemal


postitati 15.05.08 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ega see hästi ei lõpe jah...kui lahmid lubatust hulka suurema koorma peale:(:D:D:D


Kivitare


ma ühekorra vedasin käru millel oli lubatust 2x rohkem kaalu peal, kui samal ajal mu auto ei oleks tohtinud seda käru ka tema max lubatud massi korral vedada....nagu igatepidi over the limit ;)

aga mulje oli ehmatav: mootor käis nii raskelt pöördesse, et mõtlesin, et pärast seda sõitu lekivad vist kõik tihendid ning kui kuidagi hoo üles sain, siis seisma jäämisega oli tõsine tegu, pidurid justkui nagu ei pidurdanud.
õnneks läks kõik hästi mul.

aga ei soovita sellist pulli teha.
natuke peab ikka mõtlema enne. :cool:

suvel sai ka sihuke nali järgi proovitud sai kaheteljelise käruga 2 alust kive veetud umbkaudne kaal 1700kg, auto oli k avastav millega vedada Suzuki Jimnyga pöördeid tuli kõrgel hoida muidu lihtsalt suri ära kui mingi pisike küngas vastu tuli
Ei soovita sihukest asja teha nädala pärast andis masinal käigukast otsad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.6% - SQL: 54.4%]