Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima ja mis siis kui see ei tööta (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 4146)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.01.03 20:02 Tsiteeri
Kliima ja mis siis kui see ei tööta



Nimelt tegu 86 a A5000S-ga, millel kont ei tööta, seega puhub vaid klaasidele, õigemini esiklaasile. Kas see peabki nii olema või saab kuidagi nii ka teha, et katkise kondi korral saab õhku ikka üles alla ja keskele suunata.. Tegelikult ei kujuta ette, kuidas see kondigagi käib seal miskine 4 nuppu, off, auto, bilevel, aken.. vist ega hetkel täpselt ei mäleta.. Kui ilma ei saa, tuleb kont korda lasta teha.. teab keegi asjalikku kohta ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.01.03 21:48 Tsiteeri


sooja õhu puhumist see kondipump nüüd küll ei sega.Mul vanamehel on samuti kont õhtal,kuid soe õhk liigub täpselt nii nagu vaja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mms
huviline



Registreerunud 13.10.02
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: S6 V8T

postitati 16.01.03 06:52 Tsiteeri


Seal on terve posu igasuguseid elektri-imesid, mis selle ~20 aasta kasutamise järel kipuvad tõrkuma hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.03 08:04 Tsiteeri


mul on endal kondiga seotud asjad kõik maha võetud, kondi sees on väike plokk, mis juhib nii sooja kui külma õhu puhumist. Esialgu kui kõik maha kiskusin, ei puhund üldse midagi, siis sai juhtmed kokku viidud ja nüüd puhub nii nagu ilma kondita auto kunagi.
Sinu probleem seisneb tegelt selles, et läbi on sul vaakumeid juhtiv plokk, asub kõrvalistuja jalge juures, kindalaeka juures, seal olev karbike peaks tõmbama vajalikke "nööre", et mingi klapp siis sulguks, avaneks või muudaks oma asendit. Kõige lihtsam on sul ise see klapp, mis takistab õhu kõrvale või alla jooksu, lahti teha ja siis vastavalt soovile kas kõrval/keskel/taga olevad luugid kinni keerata või lahti keerata, sellega reguleeriksid siis aknale mineva õhu kogust, samas saaksid õhku ka igalepoole mujale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.01.03 12:38 Tsiteeri


Nojah, aga küsimusi tekkis veel rohkem. Nimelt on hetkel nii, et õhku puhub ainult eisklaasile ning õhuvoolu tugevust (nõme sõna, aga ei oska seda paremini kirjeldada) reguleerivatel nuppudel (hi; lo või oli + - ei mäleta) on hetkel vaid 2 asendit, kui vajutan hi peale, puhub palju, lo peal vähe.. muud varianti nagu pole.. kas peabki nii olema ... ? oma vaimusilmas kujutan ette, et seda nagu sujuvamalt peaks ikka saama muuta.. ? Järgmiseks.. hetkel temp. nuppe näppides muutuvad küll numbrid tablool ( LO, 18,19,20...kuni HI-ni välja) aga aknale puhub ikka vaid kuuma õhku.. ühesõnaga pane LO või HI, aga midagi ei muutu... Jalgadele ei oska ikka kuidagimoodi seda suunata.. Kas üldse saabki ? Üks tuttav teadis rääkida, et tema kunagisel mersul puhus esimestest puhuritest (need mis siis armatuuril on) tuli alati vaid külma õhku.. seda kus siis sooja tuli, ei taibanud küsida... Igatahes olen suht hämmingus, kuna vanal A100-l käis asi lihtsalt, lükkasid kangi sisse, puhus vastavalt siis üles,alla keskele... Seega, kes midagi tarka oskab kommenteerida, siis palun...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.01.03 21:36 Tsiteeri


Kaks kiirust on sel asjal küll(seda saab järeldada juba nendest kolmest juhtmest mis mootorisse suunduvad)ja sujuvalt reguleerida neid ei saa.See et ta sul aint sooja puhub võib olla tingitud sellest et soojendus kraan on kinni jäänud(asub põhimõtteliselt ahjusuunduva vooliku vahel mootori tagaosas)Ja need mis niiöelda näkku puhuvad on ka ikkagi sooja õhuga seotud.Sul on kuskil vaakumis või juhtplokis tõsine kala sees ja selle otsimine on üsna keeruline(tean kuna ise tegelen asjaga hetkel ja pole veel valmis saand):(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 17.01.03 06:36 Tsiteeri


Mersust, W124-l on jah mingil mõistetamatul põhjusel niisugune featuur, et keskkonnsoolil olevatest avadest puhub ainult külma õhku, st. need tuleb talvel kinni hoida. Sooja õhku tuleb äärmistest avadest ning jalaruumi ja tuuleklaasi avadest + siis esiistmete all olevatest aukudest...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
janek
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.11.02
Asukoht: Tartu-Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: kuubik + "kaubik" + A3

postitati 17.01.03 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Mersust, W124-l on jah mingil mõistetamatul põhjusel niisugune featuur, et keskkonnsoolil olevatest avadest puhub ainult külma õhku, st. need tuleb talvel kinni hoida. Sooja õhku tuleb äärmistest avadest ning jalaruumi ja tuuleklaasi avadest + siis esiistmete all olevatest aukudest...


Sama asi ka vanematel audidel. Keskkonsoolist tuleb ainult kylma ja see õhk otse väljast tuleb.


.............
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.1% - SQL: 37.9%]