tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 23.04.08 22:20
|
|
|
1,9tdi kõrgsurvepump asendada 1,9td pumbaga
tere tegu kül vw golf3`mega kuid ega see mootor audi omast ei erine ni et äkki on kellegil kogemusi.
säärane teema kül ka vw klubi foorumis mul püstitatud kuid küsiks siis audi meeste käest ka nõu.
probleem nimelt selles et oma 1,9td 55kw`sel isendil plokikaan õhtal kuid oli mõte asendada tdi (66kw) omaga kuid uurimisel selgus et plokikaaned
erinevad ning ümber oleks vaja vahetada aind tegelikult kolvid kuid mul td`l juba esimene remont sees kuid tdi`l originaalid.tuligi mõte siis kogu
mootor (tdi oma) tõsta omale kerele kuid tdi mootoril kõrgsurvepump erineb sellega et tal pole trossiga ajam pedaalilt vaid sammmootoriga ning pedaali
all reostaat.mõte oli et aendaks tdi kõrgsurvepump td omaga kuid pole kursis et kas peab midagi pumbas ümber seadistama või monteerima ning et kas tdi
pihustid (kuna pihustid ka plokikaanes erinevad) töötavad sama survega mis td omad.
on äkki kellegil tegemist olnud säärase probleemiga või siis oskab nõu anda et kas pihusti surved ning pumba surved samad.
masinateks siis hetkel olev mootor 1,9td 55kw 91. aasta
ning peale monteeritav mootor 1,9tdi 66kw 94. aasta
|
|
|
miku33
huviline
Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal
Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d
|
postitati 25.04.08 06:31
|
|
|
pihusti surved on erinevad, tdil 190-210 vist midagi ja td l oli 130 midagi selles suhtes otse ei saa td pumpa tdil kasutada aga kahest saab ühe kokku
teha.Td pumbale tuleb tdi pumba pea ja nukkplaat panna koos süüte regullimis süsteemiga ja stendis paika häälestada.
Ise teinud ei ole veel aga plaan on teha tulevikus üks m-tdi
rohkem infi leiad-http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=6427
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 25.04.08 08:38
|
|
|
pole veel jõudnud pumpasi laiali lammutama hakata kuid äkki tead meest kes siukse asjaga hakkama võiks saada...kardan et kui ma oma näpud külge panen
teen asja veel hullemaks...küsisin diislikeskusest nii tartust kui ka tallinnast kuid kõik nad ütlesid et säärane asi võimatu.
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 25.04.08 10:42
|
|
|
Kas praegusele autole ei saa panna seda pedaali alust reostaati? Kas juhtmestiku poolest on valmidus olemas? Tdi paigaldamisel pead nagunii ju teise
juhtmestiku panema.
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 25.04.08 14:57
|
|
|
reostaadi paigaldus on kah muidugi võimalus kuid tahaks ikka mehhaanilist asja...mida vähem elektroonikat seda vähem peavalu, mitte et mul selle
kamarajura vastu otseselt midagi on kuid pole selle elektroonilise poolega eriti "sina" peal.
miks peaks ma uue juhtmestiku vedama?...ma ju tõstan mootori peale kuid kui kõrgsurvepump ka mehhaanilise juhtimisega oleks siis poleks mul midagi
vaja ümber muuta...ühendaks samamoodi nagu vanal mootoril...pumpa kütuse pealeandmist ehk siis seiskamis klapp, eelsüüte küünlad, temperatuuri
andurid...ja ega tal rohkem midagi keerulist polegi.
tean et tdi`l muidugi ette nähtud igasugused vänvõlli asendiandur ning õhulugeja ning muu ning need kõrvale heites ei saa ma kindlasti nii efektiivset
tulemust kuid usun et ega ta ka halb olema ei saa.
|
|
|
miku33
huviline
Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal
Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d
|
postitati 26.04.08 17:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tants
pole veel jõudnud pumpasi laiali lammutama hakata kuid äkki tead meest kes siukse asjaga hakkama võiks saada...kardan et kui ma oma näpud külge panen
teen asja veel hullemaks...küsisin diislikeskusest nii tartust kui ka tallinnast kuid kõik nad ütlesid et säärane asi võimatu. |
Kahjuks ei tea sellist meest aga endal on plaan ise ringi tõsta ja siis stendis kuskil paika timmida.Varjant on ka sobitada fiat croma tdi pump peale
too manuaalne ja otsepritse mootorile
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 26.04.08 17:46
|
|
|
kui tegema hakkad võiksid kui viitsimist teha eraldi teema ning mõned pildid ka sekka selle m-tdi pumba tegemise kohta...arvan et eestis neid huvilisi
oleks veel kuid kogu materjal mis netis saadaval on ingliskeelne.
siuke teema sobiks hästi DIY teemade hulka nt.
aga loodetavasti saan ise ka sellise asjaga hakkama kuid arvatavasti esindan siis vw klubi.
igatahes edu ning jõudu.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.04.08 20:06
|
|
|
Miks peaks pumpasid peeneks võima.Need põhimõtteliselt ühesugused.Ainult juhtimise vahe.Küllap jõuab td pump ka 200 survet arendada.
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 27.04.08 07:59
|
|
|
neil on juhtimise vahe ja ka see et tdi pump arendab üle 200 surve kuid td pump kuskil 160...jah on tehtud kül td pumpasid ümber (tuunitud) tdi surve
peale kuid see ei pidanud siiski see kõigeõigem olema.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.08 14:17
|
|
|
Axial-piston distributor pumps for engines
with indirect injection (IDI) generate pressures of as much as 350 bar (35 MPa) at the nozzle
|
|
|
miku33
huviline
Registreerunud 18.12.05
Asukoht: Tõravere
Kasutaja on eemal
Auto: 2.0 16vT d ja 1.8T d
|
postitati 27.04.08 15:44
|
|
|
põhimõtteliselt on jah võimalik aga td pumpa kasutada aga td pumbal on erinev plunseri tõusu profiil ja selle tõstetud survega läheb dünaamiline süüte
regull ka paigast ära
selleks ongi tdi pumbast vaja õigeid asju td pumbale
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 27.04.08 18:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miku33
põhimõtteliselt on jah võimalik aga td pumpa kasutada aga td pumbal on erinev plunseri tõusu profiil ja selle tõstetud survega läheb dünaamiline süüte
regull ka paigast ära
selleks ongi tdi pumbast vaja õigeid asju td pumbale |
aga oled sa iseenesest täitsa kursis et see tdi pumba sisu istub td pumbale ja kas selle sisu vahetamisega saab isegi minusugune sosssepp hakkama?
pärast tuleb muidugi pump stendis parlanksi viia.
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 29.04.08 19:25
|
|
|
täna korjasin siis kahest pumbast ühe terviku.vaja viia stendis lasta kontrollida ja kui kõik õnneks läks siis saab varsti pillile hääled sisse
lüüa.kuigi tööd veel ikka natu on.
|
|
|
tants
huviline
Registreerunud 23.04.08
Asukoht: setumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi b4 2,6 v6, vw golf3 1,9td
|
postitati 04.05.08 21:11
|
|
|
ei hakanud uue küsimusega uut teemat tegema kuna tegu sama mootoriga.
küsimus siis selline et milleks sellel tdi mootori turbol see ülerõhuklapp mis on ühenduses sisselaske kollektoriga et kui sisselaske kollektoris
surve teatud hetkel mingi piirini jõudnud siis laseb surve välja.kas siis siuke väike turbo arendab sellist survet?
pole ju tavalise turbodiislil siukest asja vahel ning turbod neil ju samad põhimõtteliselt.
|
|
|