Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Forsaza Battery Drag Meeting, 1/8 mile drag, Bikernieki (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2290)
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 21.04.08 06:23 Tsiteeri
Forsaza Battery Drag Meeting, 1/8 mile drag, Bikernieki



Sai siis pühapäeval, 20.04, käidud Riias, Bikernieki ringrajal.

Toimus üritus nimega Forsaza Battery Drag Meeting, 1/8 mile drag.

Kell 06.30 äratas vastiku pirina saatel telefon, mis tavaliselt nii vara pühapäeva hommikul tukub veel mõnusalt offline's.
Korjasin siis tacco ja veedleri peale ning tuli kolvle. Kohapeal ootas meid ees üks Riia omanikke, hr. tmac, kes pidi orkunnima sisse-väljapääsud, hea äraolemise ja muud privileegid

Bikernieki väikese ringraja olid vallutanud valdavalt BMW'd, enamus kusjuures uuemad mudelid. Ju siis omanikud ise arvasid, et nende ülemakstud auto on ka sobilik kiirendamiseks. Sinna-tänna oli ka kogunenud japsi toodangut. Kohal oli ka 1 bike, meie enda Eikki Mägi, kes kahjuks võistlema ei pääsenud. Üleüldse oli veel Igaunjast võistlemas Levo oma Viperiga ja üks Ford F-150, mille omanikku ma isiklikult ei tundnud. Kristjan Salmre aka sallu täristas ka oma BMW 540ga, mille käigukast lõpuks enam peale sees oleva 4.käigu muid alternatiive ei tundnud. Game over tema jaoks.

Umbes kella ühe paiku lasti võistlejad rajale testsõite tegema. Levo nägi oma peruhobusega ikka ulme vaeva, et rehvisuits ei lämmataks pealtvatajaid ja et sõiduriist ikka rajal seisaks. Ajaks 8.1, mis ei ole just selle auto vääriline. Hiljem aga suutis ta leida imerohu oma kariku taltsutamiseks - vähem gaasi Kuna sealne võistluse korraldus oli niivõrd "tasemel", siis mingeid timeslippe ei näinud meist keegi. Samuti puudusid 60" andurid ja lõppkiirus on vist ka sealsele seltskonnale vähetähtis. Läbi tutvuste said oma aja teada. Vinge.

Muidugi omaette vaatepilt oli Leedukate seltskord - kaks vanemat Audi 90t, 10V mootoritega. Ilus vaatepilt ja ajad tilkusid seal stabiilselt 7.3 tuuris. Kohalikule ässale ja ka meie võistlusi külastanud Ilmars Sauzajevsile oli tuldud kõva lahingut andma.

Sealne reeglistik või mis iganes, on meieomast ikka väga-väga palju aastaid maas:

Võistlema lubati rallikrossi ( arvatavasti ) sõitev porsche, millel puudus esiklaas.
Stage joone ületamisel tagurdati ilusti tagasi, loomulikult otse andurite piirkonda. Üks BMW startis olusti R käis sees tagurpidi.
Burnout ala oli ca 30m tagapool kui ta võiks olla. Rehvid said enne starti jälle prahiga kokku.
Raja keskel ilutsesid koonused, mis jäid küll puutumata. Finišis seisis raja keskel betoonjalal "FINIŠ" märk.

Ulme!


Pidime kella 19 paiku lahkuma, selleks hetkeks oli Levo suutnud ennast oma klassis 3. kohale sõita!
Leedukad suutsid ka omas klassis kaksikvõidu võtta, Ilmarsi auto lagunes ära.

Eks kui aegu peaks netti lekkima, panen siia kirja.


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.08 06:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prr

Muidugi omaette vaatepilt oli Leedukate seltskord - kaks vanemat Audi 90t, 10V mootoritega. Ilus vaatepilt ja ajad tilkusid seal stabiilselt 7.3 tuuris. Kohalikule ässale ja ka meie võistlusi külastanud Ilmars Sauzajevsile oli tuldud kõva lahingut andma.


7.3 1/8miilil on kõva 11 aeg veerandmiilil? Mis nende autode jõunumbritest teada on?

Tsitaat:
Algselt postitas: prr

Pidime kella 19 paiku lahkuma, selleks hetkeks oli Levo suutnud ennast oma klassis 3. kohale sõita!
Leedukad suutsid ka omas klassis kaksikvõidu võtta, Ilmarsi auto lagunes ära.


On ka teada, mis juhtus?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 21.04.08 07:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
7.3 1/8miilil on kõva 11 aeg veerandmiilil? Mis nende autode jõunumbritest teada on?


10V audi kohta on see tõesti täitsa ok aeg, täpsemalt ei tea kahjuks midagi. Olen sellest seltskonnast mingis foorumis lugenud, katsun ülesse leida.

Tsitaat:
On ka teada, mis juhtus?

Low-budget gaasitross :)


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tmac
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI

postitati 21.04.08 08:06 Tsiteeri


Jah uued nn. "propedaalid" andsid saba sõita on hea ja täpsem ,aga vajab veidi täiustamist see üritus. kolmapäeval peaks jõudma 265 laiad rehvid veljed ja siis 17 mai oleme juba valgevenes kus tänase päeva dragirekord on 12.24 sekundit ja 1 koha auhind 10k taala käepeale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tmac
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.9 TDI

postitati 21.04.08 18:34 Tsiteeri


See tume 90 10v on 500hp ja 650nm +nos


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]