Forsaza Battery Drag Meeting, 1/8 mile drag, Bikernieki
Sai siis pühapäeval, 20.04, käidud Riias, Bikernieki ringrajal.
Toimus üritus nimega Forsaza Battery Drag Meeting, 1/8 mile drag.
Kell 06.30 äratas vastiku pirina saatel telefon, mis tavaliselt nii vara pühapäeva hommikul tukub veel mõnusalt offline's.
Korjasin siis tacco ja veedleri peale ning tuli kolvle. Kohapeal ootas meid ees üks Riia omanikke, hr. tmac, kes pidi orkunnima sisse-väljapääsud, hea
äraolemise ja muud privileegid
Bikernieki väikese ringraja olid vallutanud valdavalt BMW'd, enamus kusjuures uuemad mudelid. Ju siis omanikud ise arvasid, et nende ülemakstud auto
on ka sobilik kiirendamiseks. Sinna-tänna oli ka kogunenud japsi toodangut. Kohal oli ka 1 bike, meie enda Eikki Mägi, kes kahjuks võistlema ei
pääsenud. Üleüldse oli veel Igaunjast võistlemas Levo oma Viperiga ja üks Ford F-150, mille omanikku ma isiklikult ei tundnud. Kristjan Salmre aka
sallu täristas ka oma BMW 540ga, mille käigukast lõpuks enam peale sees oleva 4.käigu muid alternatiive ei tundnud. Game over tema jaoks.
Umbes kella ühe paiku lasti võistlejad rajale testsõite tegema. Levo nägi oma peruhobusega ikka ulme vaeva, et rehvisuits ei lämmataks pealtvatajaid
ja et sõiduriist ikka rajal seisaks. Ajaks 8.1, mis ei ole just selle auto vääriline. Hiljem aga suutis ta leida imerohu oma kariku taltsutamiseks -
vähem gaasi Kuna sealne võistluse korraldus oli niivõrd "tasemel", siis mingeid timeslippe ei näinud meist keegi. Samuti puudusid 60" andurid ja
lõppkiirus on vist ka sealsele seltskonnale vähetähtis. Läbi tutvuste said oma aja teada. Vinge.
Muidugi omaette vaatepilt oli Leedukate seltskord - kaks vanemat Audi 90t, 10V mootoritega. Ilus vaatepilt ja ajad tilkusid seal stabiilselt 7.3
tuuris. Kohalikule ässale ja ka meie võistlusi külastanud Ilmars Sauzajevsile oli tuldud kõva lahingut andma.
Sealne reeglistik või mis iganes, on meieomast ikka väga-väga palju aastaid maas:
Võistlema lubati rallikrossi ( arvatavasti ) sõitev porsche, millel puudus esiklaas.
Stage joone ületamisel tagurdati ilusti tagasi, loomulikult otse andurite piirkonda. Üks BMW startis olusti R käis sees tagurpidi.
Burnout ala oli ca 30m tagapool kui ta võiks olla. Rehvid said enne starti jälle prahiga kokku.
Raja keskel ilutsesid koonused, mis jäid küll puutumata. Finiis seisis raja keskel betoonjalal "FINI" märk.
Ulme!
Pidime kella 19 paiku lahkuma, selleks hetkeks oli Levo suutnud ennast oma klassis 3. kohale sõita!
Leedukad suutsid ka omas klassis kaksikvõidu võtta, Ilmarsi auto lagunes ära.
Eks kui aegu peaks netti lekkima, panen siia kirja.
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|