kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 06.03.04 09:18
|
|
|
kolin mootoris (kuskil jagaja kandis)
Tervist!
Otsisin foorumist, aga selliste sümptomite järgi nagu mul on, on väga raske midagi leida.
Probleem: Peale geneka mahavõtmist ja laagrite vahetamist (ei tea kas seotud, sest hääl tundub tulevat tagantpoolt jagaja kandist), on tekkinud vali
kõrin (selline hääl nagu mingi kõristi teeb, või nagu krediitkaart teeks kui see ventilaatori vastu toppida), mis avaldub teatud pööretel (miski 2-3
tuhande kandis tavaliselt), aga mitte alati (ei tundu sõltuvat motori temeperatuurist).
Mootoriks siis 2,3.
Olen päris mures kuna teeb ikka väga kõva lärmi (mitte et ma lärmi pärast muretseksin).
Kas kellelgi on aimu milles asi võiks olla?
Või äkki viitsib keegi Tallinna inimene ise kuulata? Ma libiseks läbi.
Tnx!
|
|
|
cretzky
huviline
Registreerunud 05.02.04
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A8 / A3 sportback 1,6
|
postitati 09.03.04 06:22
|
|
|
Ma loodan et viga pole saaledes
Kui tühikäigul on siis mootor töötab norm häälega. Kui rakendada veidi pöördeid nii 2000rpm siis tavaliselt kulunud saaled hakavad veidi peksma, kui
väga väsinud on siis kuuled klõbinat ka blokkikaane pealt. Kui gaasi annad oane käsi blokikaanele siis tunned kas klabin käib sealt. Kui jah siis
mõtle mootori remondile, mis pole odav eriti. Saaled ise on mingi 5-700 aga töö oi oi oi
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 09.03.04 15:17
|
|
|
Tnx.
Sinu kirjeldus kõlab küll väga sarnaselt minu probleemi sümptomitele...
terv,
kelder
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 09.03.04 18:50
|
|
|
Samas, kas saaled ei peaks pidevalt häält tegema.
Mul nagu seda häält pole kui mootor päris külm või juba normaalselt soe. Hääl ilmneb just soenemise ajal, siis kui mootor poolsoe. Soojalt on ka, aga
mitte pidevalt ja kui on, siis on vaiksem.
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 09.03.04 20:24
|
|
|
paljudel 2,3 on probleemiks vaakumpump mis koliseb.
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 10.03.04 07:41
|
|
|
Endal jäi ka selline mulje foorumites ringi kolades, et võib olla vaakumpump vms.
Tuleb mingi eksperdi juurde minna. Eks ma annan teada mis oli, kui korda saab.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 10.03.04 08:51
|
|
|
võta vaakumpump pl.kaane küljest ära- seal sees on tõukur, viska see välja ja pane pump tagasi ning vaata mis siis teeb.
|
|
|
kelder66
huviline
Registreerunud 09.10.03
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,3 typ 89
|
postitati 12.03.04 06:21
|
|
|
Tere jälle! samrul ja lynx'il oli õigus. Kuna ma ise ei uskunud, et pumbas asi, siis läksin igaks juhuks Speedsterisse. Seal oli miski konkreetne
papi, kes ilma pikemalt mõtlemata selle tõukuri sealt välja rebis ja mu minema saatis. Sellest ajast saati on kolin tõesti kadunud.
Speedsteri papi mainis veel, et seda pumpa vaja polegi kui kõva rallimees just pole nii et siit ka küsimused:
1.Mis on selle pumba otstarve?
2.Kas tasub ilma töötava pumbata sõita?
3.Kuidas seda remontida (mingist "naha" vahetamisest oli juttu) ja palju see "nahk" maksta võiks...
Tänud kõigile.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 12.03.04 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kelder66
Tere jälle! samrul ja lynx'il oli õigus. Kuna ma ise ei uskunud, et pumbas asi, siis läksin igaks juhuks Speedsterisse. Seal oli miski konkreetne
papi, kes ilma pikemalt mõtlemata selle tõukuri sealt välja rebis ja mu minema saatis. Sellest ajast saati on kolin tõesti kadunud.
Speedsteri papi mainis veel, et seda pumpa vaja polegi kui kõva rallimees just pole nii et siit ka küsimused:
1.Mis on selle pumba otstarve?
2.Kas tasub ilma töötava pumbata sõita?
3.Kuidas seda remontida (mingist "naha" vahetamisest oli juttu) ja palju see "nahk" maksta võiks...
Tänud kõigile. |
selle pumba otstarve on küsitav, me oleme sellisel viisil neid kümneid remontinud, kuna tegemist on kolbpumbaga, siis mingit nahka seal sees ei ole.
Kui midagi targemat teha ei ole, siis võid selle pumba lahti võtta ja korralikult ära puhastada - mõneks ajaks jääb vaikseks.
|
|
|