Tsitaat: | Eks see ole selline väga hädapärane väljapääs, kui tõesti tee peale jääd, pikalt niimoodi sõita ei soovita... Kas ikka kujutate
ette, mida võib purunenud pooltelje ots auto all liikudes põhjustada? Kui ei, siis andke minna |
Mul endal paraku selline kogemus olemas ühe poolikuveolise VAGi masinaga, pooltelg oli mingi aeg vahetatud eelmise omaniku poolt, aga oli defektiga
asi ja läks puru ilma igasuguse ettehoiatamiseta (ei mingit kolinat ega raginat ega loksu ega vibrat). Eks ta jah natuke lõhku seal kapoti all
ühtteist, aga see selleks. Kui kavatsed sõita nii kaua, kuni katki läheb, hoia kaasas pigem lõiketangid ja traat - laiali laguneb nii, et separaator
jääb võlli külge ja sinna ümber saab panna traadist (või teeäärsest okastraadist) aasa, teine ots kusagile kere külge, paned käigu sisse ja lased
kerida selle traadi ümber veovõlli kuni on pingul ja siis saad ettevaatlikult sõita ka ilma difrilukku kasutamata. Kiiresti sõita ei soovita
sellegipoolest, kui just difriõli ülekuumutada ei taha (veoliigendi vahetus on lihtsam ja odavam kui difri vahetus)
|