Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: küsimus quattro kohta!!! (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 5141)
audi112
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 20:03 Tsiteeri


aa ok ainult tule lüliti aga mingi pull on ikka ei et mul ei lükka välja diffrit 30km pealt . jah ainult edasi tagasi jõnksutades . aga mis tuli see kollane kolmnurk diffri lüliti peal on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
real1
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal

Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6

postitati 08.05.08 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi112
aa ok ainult tule lüliti aga mingi pull on ikka ei et mul ei lükka välja diffrit 30km pealt . jah ainult edasi tagasi jõnksutades . aga mis tuli see kollane kolmnurk diffri lüliti peal on?

See näitab, et sul on ta sisse lülitatud ehk sa oled nuppu vajutanud. Difriluku tegelikku olekut näitab ümmargune tuluke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi112
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 01.08.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.05.08 20:21 Tsiteeri


mul põleb see kollane kolmnurk koguaeg diffrlukku vajutades süttib see roheline tuli ja kiri diff.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 08.05.08 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Eks see ole selline väga hädapärane väljapääs, kui tõesti tee peale jääd, pikalt niimoodi sõita ei soovita... Kas ikka kujutate ette, mida võib purunenud pooltelje ots auto all liikudes põhjustada? Kui ei, siis andke minna :D

Mul endal paraku selline kogemus olemas ühe poolikuveolise VAGi masinaga, pooltelg oli mingi aeg vahetatud eelmise omaniku poolt, aga oli defektiga asi ja läks puru ilma igasuguse ettehoiatamiseta (ei mingit kolinat ega raginat ega loksu ega vibrat). Eks ta jah natuke lõhku seal kapoti all ühtteist, aga see selleks. Kui kavatsed sõita nii kaua, kuni katki läheb, hoia kaasas pigem lõiketangid ja traat - laiali laguneb nii, et separaator jääb võlli külge ja sinna ümber saab panna traadist (või teeäärsest okastraadist) aasa, teine ots kusagile kere külge, paned käigu sisse ja lased kerida selle traadi ümber veovõlli kuni on pingul ja siis saad ettevaatlikult sõita ka ilma difrilukku kasutamata. Kiiresti sõita ei soovita sellegipoolest, kui just difriõli ülekuumutada ei taha (veoliigendi vahetus on lihtsam ja odavam kui difri vahetus)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
furvios
huviline

Avatar


Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 4-Motion

postitati 09.05.08 03:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi112
mul põleb see kollane kolmnurk koguaeg diffrlukku vajutades süttib see roheline tuli ja kiri diff.


Kui ma ei eksi siis see kolmnurk peabki põlema, või eksin?... Ja kui see sind häirib siis võta pirn välja:D


Auto algab ju A tähega.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]