Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: nõks käiguvahetusel (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 5322)
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.08 20:40 Tsiteeri
nõks käiguvahetusel



Tervitus!

selline mure on autoga, et kui kiirendades käiku vahetada, siis käib jube järsk nõks läbi. samuti lööb kogu see nõksatus kerest läbi.. äkki see on tingitud mingisugusest puksist vms?

abi teretulnud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 13.04.08 20:41 Tsiteeri


Võib olla vahepukist või ka mõnest puksist/padjast (mootoripadi, käigukastipadi, tagasilla puksid, diffri tugipadi jne), aga paha ei teeks kui sa märgiks ära mis autost üldse jutt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.04.08 20:43 Tsiteeri


ahjaa, vabandused :P

autoks audi 80 2,6 quattro manuaal kastiga.
aasta 1993, kui see vajalik :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 14.04.08 20:44 Tsiteeri


ei oska siis keegi targem midagi asjast arvata?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tonx
huviline



Registreerunud 08.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: G31 540; Tucson AWD

postitati 15.04.08 05:52 Tsiteeri


Mu arvatas sa said juba vastuse ervin7 käest. Mine kontrolli need padjakesed kõik üle:cool:. Alusta käigukasti ja diffri patjadest, hea oleks kui sillad oleks juba enne seda korras muidugi. Kasuta ka otsingut difri tugipadja kohta. Ega seal eriti mingit muud asja olla ei saa - lõtk on sees mingis osas ja see kolksubki.


Köis kaasas. Helista:D
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
Xippy
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 15.04.08 18:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: uunp
ahjaa, vabandused :P

autoks audi 80 2,6 quattro manuaal kastiga.
aasta 1993, kui see vajalik :)


Endal Audi 80 2,8
ning sarnane värk käib läbi, aga ma arvan et see on üsna loomulik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.04.08 20:32 Tsiteeri


krt, ei taha uskuda, et nii kõva litakas peaks käima...pigem mingi puks on läbi...panen audihooldusse aja kinni ja lasen seal kõik vead ära tuvastada. :)

tean, et samurail oli vahekasti puks läbi, siis lõi ka ikka mõnuga kerest läbi aga palju tugevamalt kui praegu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Xippy
huviline

Avatar


Registreerunud 29.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100

postitati 15.04.08 21:24 Tsiteeri


Oleneb vb tõesti litakast. Kui rahulikult sõita on isegi tunda (sidurit mitte väga libistades) kuidas tagasild järgi tuleb. Ning kiirendades peaks ka tunda olema. Kui kohapeal olles(1käik sees) anda 5000 pööret ja siis äkki sidur lahti lasta tuleb ikka mõnus kolks, mida peaks ka seljaga tunda olema :P ning 2 käiku sisse pannes (kiirendusel) tuleb ju sama olukord, ainult natuke nõrgem.
Loodan, et said mu jutust aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.04.08 06:19 Tsiteeri


ei seda ma olen küll tundnud, kuidas järsul kiirendusel tagasild järgi tuleb. käib küll nõks korralik..
aga mul see mingi puks ka arvatavasti õhtal, kuna see käib ikka liiga tugevalt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.08 20:47 Tsiteeri


ma mõtlesin, et kas see nõks ei või ka sellest tulla, kui tagumine reduktor läbi omadega?:o
või kui äkki sidur läbi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 21.04.08 20:53 Tsiteeri


Nii palju ei tasu mõelda, tuleb kindlaks teha v. kindlaks lasta teha, milles on probleem :D


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.08 07:32 Tsiteeri


selline asi selgus hoolduses käies, et mingisugune puks läbi pole, et kolakat teeb. ise arvasin, et asi vb. diffris.
ega keegi ei tea, palju see maksta võib?:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 02.05.08 07:34 Tsiteeri


Mingisugune puks võib maksta 100 - 5000 kr olenevalt puksist, tootjast, müüjast, paigaldajast.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.05.08 08:36 Tsiteeri


minu mõte seisnes selles, et kontrolli käigus ei avastatud veermikus vigu, ehk et viga peab olema kusagil seespool. nt. differ.

äkki annab seda üldse parandada, mitte kasutatud osta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 15.05.08 18:58 Tsiteeri


juba 2 aastat käib see kolks mul läbi kiirendades aga pole nagu hullemaks läinud ja paremaks ammugi mitte. Kahtlustasin kardaani tugi puksi. Kuna seda eraldi müügil pole siis katse eksitus meetodiks lasin selle kummist randi osa ermeetikut täis et kui see oleks kolksu teinud oleks pidanud vait jääma aga sama ikka siis tirisin uuesti vahelt ära selle kuna kardaan läks balantsist välja niimodi. Ainuke võimalus on difri vaba loks kardaani keerates käik väljas on see nii umbes et kui üks pööre nagu kella tabloo 12 jagada siis umbes 1,5-2. On mulje jäänud jah et vist peabki kolksuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 02.06.08 21:23 Tsiteeri
lahendus



nii, veermik tehtud ilusti ja peale remonti juhtus selline asi, et sisemine veovõll andis otsad! egas midagi, tagasi töökotta ja vahetusse. pärast kätte saades oli kohe palju vaiksem. väike nõks jäi ikka sisse mis pidi täiesti normaalne quattro puhul olema, kuna reduktor ja vahekast vaadati üle, need olid korralikud. samuti öeldi, et seda veovõlli nõksu ei pruugi koguaeg tunda olla. Kui edaspidi või tagurpidi teeb aegajalt imeliku nõksaka, siis soovitan kontrollida, kuna kui see otsad annab, siis sõitu enam kusagile pole. Aga jupp oli originaal mis all veel oli(1993a. auto):o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 03.06.08 09:42 Tsiteeri


Kui ette ja taha panna võimalikult võrdselt kulunud kummid, jäävad kah nõksud väiksemaks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uunp
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.08 13:17 Tsiteeri


rehvid on mul täpselt sama mustriga;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tanelr4
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 03.06.08 15:37 Tsiteeri


ise nii teinud, et kanali peale ajanud ja käigu sisse pand ja siis lasknud sõbral autot edasi-tagasi trügida, siis ka hästi näha kuidas on difri padja olukord jms.
ja minumeelest kui pardaanipukk on kulunud, siis peaks kiirendamisel väristama ja urisema hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dimka70
huviline



Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.11.09 21:39 Tsiteeri


Jätkaks siis teemat: probleem sama, mis teema autoril. Auto: 2003a. A6 2,5tdi, esiv. Käisin täna korralisel hooldusel ja mainisin probleemist. Vaadati üle visuaalselt ja vastuseks, et asi korras. Siis aga küsisin lukksepalt, et kas on võimalik selline variant, et (hüdraulilise)mootoripadja magnetklapp ei saa teatud (alates 1100) pöörete juures toidet ja jääb "pehmeks"? See peale pani testri (VAG-com?) külge ja veel kiitis, et "elektri osas vigasid pole" (ptüi-ptüi) - kuid minu jaoks asi ikka lahendamata. Oskab keegi miskit asjaliku öelda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mrburns
huviline

Avatar


Registreerunud 03.12.10
Kasutaja on eemal


postitati 19.12.10 21:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pilsner777
juba 2 aastat käib see kolks mul läbi kiirendades aga pole nagu hullemaks läinud ja paremaks ammugi mitte. Kahtlustasin kardaani tugi puksi. Kuna seda eraldi müügil pole siis katse eksitus meetodiks lasin selle kummist randi osa ermeetikut täis et kui see oleks kolksu teinud oleks pidanud vait jääma aga sama ikka siis tirisin uuesti vahelt ära selle kuna kardaan läks balantsist välja niimodi. Ainuke võimalus on difri vaba loks kardaani keerates käik väljas on see nii umbes et kui üks pööre nagu kella tabloo 12 jagada siis umbes 1,5-2. On mulje jäänud jah et vist peabki kolksuma.



Minul siis 89a quattro B3 ..
Ja sama asi et korralik kolks ikka läbi igalt poolt, aga seda kardaani tugipuksi annab liikutada. Kas keegi teab kus seda võib saada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]