Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: K:Kas viga bensiini pumbas(korras) (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1743)
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 08.04.08 14:35 Tsiteeri
K:Kas viga bensiini pumbas(korras)



Auto käivitumine tahab pikka käiiamist.Muidu bensu rõhk paigas.Sõites ja ka turbo rõhu tõustes tõuseb ka bensu rõhk.Aga auto seisma jättes koheslt rõhk nullis ja uuesti käima pannes kuida kunagi rõhu uuesti üles löömiseks kulub pikk aeg.Vahel ei õnnestu esimesel korral.Kas see tuleb bensu pumba väsima hakkamisest või milles veel võib asi olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 08.04.08 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
Auto käivitumine tahab pikka käiiamist.Muidu bensu rõhk paigas.Sõites ja ka turbo rõhu tõustes tõuseb ka bensu rõhk.Aga auto seisma jättes koheslt rõhk nullis ja uuesti käima pannes kuida kunagi rõhu uuesti üles löömiseks kulub pikk aeg.Vahel ei õnnestu esimesel korral.Kas see tuleb bensu pumba väsima hakkamisest või milles veel võib asi olla.


Rõhu laseb maha väsinud pumba tagasivoolu klapp või rõhuregulaator.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 08.04.08 17:50 Tsiteeri


aga kui röhu regulaator oleks,kas siis ülejäänud ajal ei teki probleeme.Ja kus on see bumba tagasivooluklapp


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 08.04.08 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
Ja kus on see bumba tagasivooluklapp


pumba sees


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 09.04.08 13:04 Tsiteeri


Täna sai pump vahetatud.Proovimiseks üks vana riiulil seisnud pump pandud.Ei muutund midagi.Aga selline asi veel et kas audi 200-l ongi süsteem selline et alles starterit andes hakkab pump lööma.Või peaks süüte sisse keerates pump rõhu üles lööma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.08 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Veuks
Täna sai pump vahetatud.Proovimiseks üks vana riiulil seisnud pump pandud.Ei muutund midagi.Aga selline asi veel et kas audi 200-l ongi süsteem selline et alles starterit andes hakkab pump lööma.Või peaks süüte sisse keerates pump rõhu üles lööma.


täpsustaks, et see klapp ei asu pumba sees, vaid pumba peal.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 09.04.08 16:11 Tsiteeri


my bad .... sellel on peal jah. mis puutub süütega pumba löömisesse, siis s6/4 igatahes ei löö - tuleb alles starteriga.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 09.04.08 18:19 Tsiteeri


Minu mäletamist mööda ei löö ka 3b-l pump enne, kui hooratas liigub. V6-l aga lööb.
Kuidas sa tead, et bensurõhk nulli kukub?
Kas bensiinirõhuregulaator on originaal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 09.04.08 18:49 Tsiteeri


Regulaator pole originaal ja et rõhk nulli kukub näen kellalt.
Nüüd tean ka et originaal pumbal see tagasivoolu klapp pumba peal see mis hetkel sees originaal.Enne oli Pierburgi pump,ei kirjutanud nr.üles aga Forssist öeldi et sobib ja sell pumbal küll väljaspool klappi polnud.
Mingi aeg üritan ka regulaatorit kuidagi kontrollida/puhastada.Polnud pikka aega puutunud pühap. sai rõhku veidi juurde keeratud peale toda jamad ka hakkasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Veuks
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80 20vt ja jeep

postitati 10.04.08 11:19 Tsiteeri


Tänud kõigile.Kasutajal äss oli siiski õgus.Viga oli rõhu regulaatoris.Klapi vahel oli kummipuru.Mis sinna võis tulla "ajutisest" voolikust bensulati ja rõhu regulaatori vahel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 35.8% - SQL: 64.2%]