Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure, audi b4, salongi ventilatsiooniga? (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3849)
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 30.03.08 09:26 Tsiteeri
Mure, audi b4, salongi ventilatsiooniga?



Tere!
Salongi vent undab häirivalt, (kuna arvatavasti see ventika reostaat läbi ja töötab vaid 3;4aste siis häirib seda enam ei saa tasema peale ka keerata, et vältida uduseid klaase)
Salongi filter on puhastatud, kunagi sai sealt suht suur lehehunnik avastatud, sellessuhtes kardangi et süsteemis võib ka kuskil mõni leht sees olla seda häält põhjustada.
Siit ka küsimus, kas keegi on kunagi mingitmoodi puhastanud neid nn. sahte, kustkaudu paremini ligi pääseb.
Ja üleültse kuidas olete rahul oma audi 80-ne ventilatsiooni süsteemiga?
edit: konditsioneer on ka peal


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jk.
huviline

Avatar


Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 1990 Audi 80 B3 66kW

postitati 04.04.08 11:09 Tsiteeri


Kõige lihtsam vent välja vahetada. Ise otsisin kasutatud ventilaatori teise Audi pealt ja vahetasin ära. Nüüd töötab väga hästi. Vahetus ise lihtne: Kindalaegas eest ära, võtad ventilaatori alt kinni, keerad tugevalt kas vasakule või paremale 10-20 kraadi, et hambad ääre tagant aukudesse jõuaks ja eemalda ventilaator alla poole tõmmates. Ventilaatoriga küsi kaasa ka reostaat, mis on kohe ventilaatori kohal väikese plastik karbi sees.

Proovimise asi, aga edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 04.04.08 15:14 Tsiteeri


Täna plaanisingi uurida seda asja, kuid kindalaeka saab kätte vist vaid padrunvõtmega. Nii et sinnapaika see uurimine jäigi, kuna padrunikomplekt tööjuures. Ükskord tuleb see reostaat ära vahetada, olengi pikalt juba edasi lükanud ja rahul olnud 3;4-da kiirusastme puhumisega.
Usun et venti iseenesest vahetada mul mõtetu, kuna sealt seda häirivat häält ei tule. Ikka vast on mingid lehed sahtis. eks kui lammutab siis pääseb ka mujale ligi ja saab need ehk kätte.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 04.04.08 15:15 Tsiteeri


Reostaat iseenesest uuena ei maksa ka vägapalju? kui vana käes, eks siis saan sellega poodi minna.
Tänud jk.-le


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 04.04.08 15:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk.
Vahetus ise lihtne: Kindalaegas eest ära, võtad ventilaatori alt kinni, keerad tugevalt kas vasakule või paremale 10-20 kraadi, et hambad ääre tagant aukudesse jõuaks ja eemalda ventilaator alla poole tõmmates.

See kõik kehtib kliimata mudeli korral. Kliima või kondikaga B4 puhul on ventikas mitte alt üles vaid "külili" ja kinni kolme kruviga.
Kättesaamiseks tuleb samamoodi kindalaegas ära võtta, kuid sealt ta välja niisama ei mahu - õhukanalid jäävad täpselt ette.
Küljepealt tuleb lahti lasta kaks armatuuri kinni hoidvat polti (plastikust katete all) ning siis armatuuri veidi tahapoole sikutada, et ventikas välja mahuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 04.04.08 16:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Reostaat iseenesest uuena ei maksa ka vägapalju?
Alla 300.- peaks see ikka jääma :) Mäletan, et nö tavavariant oli veidi kallim kondiga/kliima variandist.
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 04.04.08 16:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
See kõik kehtib kliimata mudeli korral. Kliima või kondikaga B4 puhul on ventikas mitte alt üles vaid "kulili" ja kinni kolme kruviga.
Kättesaamiseks tuleb samamoodi kindalaegas ära võtta, kuid sealt ta välja niisama ei mahu - õhukanalid jäävad täpselt ette.
Küljepealt tuleb lahti lasta kaks armatuuri kinni hoidvat polti (plastikust katete all) ning siis armatuuri veidi tahapoole sikutada, et ventikas välja mahuks.


Mul on kont ka peal, nii et suured tänud sulle, muidu oleksin peale kindalaeka eemaldust üllatusmoment olnud:)
Aga kuidas selle reostaadi kättesaamine peaks ette nägema.
Sorry kui kedagi häirib äkki, et ma siin ennem asja uurin, kuigi ise pole kindalaegastki veel eest võtnud. Tahan lihtsalt võimalikult tark olla ennem kui laiali kisun ja poodi ruttan.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 04.04.08 19:17 Tsiteeri


Seda 3 4 astme töötamist võib põhjustada ka lüliti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 11.04.08 18:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Seda 3 4 astme töötamist võib põhjustada ka lüliti.

Omast kogemusest on 2 juhul kahest siiski reostaat süüdi olnud! Aga ennem võib ju reostaadi töökindlust testeriga kontrollida - et kas ikka tuleb vool kõigist ühendustest läbi.
Kannatust ja edu proovimisel!:D


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 19.04.08 21:42 Tsiteeri


Nii täna sai siis mure lahendatud. Kiskusin kindalaeka eest ja järgisin klubilise wookie näpunäiteid. Vahetasin ühtlasi ära ka reostaadi. Maksis see forssis 171 krooni (kondiga varjandi puhul) ja peale seda töötavad kõik neli astet korralikult.
Nüüd tükimaad vaiksem sõita, ennem uras pidevalt 3-da astmepeal vent.
Ventika mootoril endal tegelikult midagi viga polnudki, polnud seal ka lehti sahtis, nagu alkselt arvasin, suurt müra ta teebki kui kõrge astme peal, selle sahina lõi sisse lihtsalt ventika labadest.
Tehtud lammutuse käigus tegin ka endajaoks uue avastuse, et sellel autol on olemas ka kindalaeka valgusti, vahetasin katkise pirni terve vastu.
Nii et igati kordaläinud ettevõtmine, mis aga kogus hoogu 2aastat:)


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 19.04.08 22:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Omast kogemusest on 2 juhul kahest siiski reostaat süüdi olnud!

Kusjuures, mul on just vastupidi juhtunud - lüliti on nöökinud, ventika mootor on otsad andnud aga reostaat töötab (või noh, mis reostaat see ka on - 3 tugevvoolu takistit lihtsalt).

Lüliti nöökimine avaldus peale 20km kruusateed sõitmist selliselt, et ta lihtsalt 2 asendist allapoole enam ei liikunud. No keera kuidas tahad, jõuga või jõuta, ei lähe ja kõik... tugevamaks, palun... vähemaks mitte.

Paar päeva kannatasin, siis hakkasin seda jama otsast lammutama.
Tuli välja, et ühendus pole väga hea olnud ning metallist klemmid on kuumaks läinud ja sulatanud mõnusa lohukese selle plastmassist tilulla sisse, mida keerates vastavalt üha vähema takistusega takisti vooluahelasse ühendatakse. Istuski lüliti kontaktklemm rõõmsalt selles lohukeses ja ei lasknud lülitit tagasi pöörata.

Noh, natuke mässamist viili ja näpitsatega ning võib öelda, mure lahenes. Aga eks ta paras nikerdamine ja nuputamine oli, kuna kuidagi ei tahtnud (loe: ei viitsinud) tervet keskkonsooli laiali lammutada, ent sai ligi küll. Eest ära tuli võtta makk koos metallist sahtliga ning juhi jalge kohal olev paneel. Makk seetõttu, et midagigi näha oleks, jalge kohal olev paneel aga selleks, et sealtkaudu sellele kuramuse lülitile günekoloogiliselt läheneda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]