Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kahtlane loks b4 roolis... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1643)
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 29.03.08 20:25 Tsiteeri
Kahtlane loks b4 roolis...



Njah, auto b4 2.8 quattro,
kui sõita näiteks ringteepeal vasakut kurvi, siis lööb rooli kolksu ja nagu ka loksu.
Otse sõites pole midagi tunda ja paremkurvides on ka täiesti normaalne. On kellelgi midagi sarnast ette tulnud?
Kolks on suht selline lõgisev, mis paneb nagu rooli käes kusagil 1-2cm loksuma, nagu vanal vene autol. puksiring jne on korras.
Palun mitte soovitada sillakontrolli, esialgu seal käidud ja üteldi, et oled loll ja ää siia tagasi tule.
ahjaa, see tundub esinevat ka ainult siis, kui sõita üle väikeste ebatasasuste. suurema kuumaastiku puhul nagu pole mingit loksumist.
Igaljuhul tänu vastamise eest, kui kellelgi peaks mõni idee olema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
yepi
huviline

Avatar


Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW

postitati 29.03.08 20:31 Tsiteeri


Pakuks et poolteje ots õhtal...kas ta kõriseb ka keerates paremale??


Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 29.03.08 21:30 Tsiteeri


auto üles ja loksuta silla osi ja peaksid vastuse saama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 30.03.08 08:37 Tsiteeri


Vat ise nagu oleks arvanud kah, et poolassi ots vms aga kui näiteks lume peal siledas kohas rool põhja ja tuuri, sis ei kolise ega naksu miskit. Hea näide kolksust, oli eile õhtul õismäe ringi peal, tulin kakumäelt ja sõitsin linnapoole, seal on niimoodi auklikuks sõidetud, et parem ratas sileda peal ja vasak aukudes ja täiega hakkas nagu rool naksuma ja laperdama. näiteks kui lati viga on siis peaks ju hoopis keskasendis olema see kõige suurem loks või kolks.
mida ma hakkasin aga mõtlema, et äkki sisemine rooliots, mida v6 moto puhul üldse näha ei ole.
ja paremkurvides on kõik täitsa vaikne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 30.03.08 14:19 Tsiteeri


aga kas oleks mõnda soovitust, et kuidas kindlaks teha näiteks lati probleemi, või siis selle assi probleemi?
Kui assi ots lännu sis kõige tõenäolisemalt vast välimine ots?
samas, täna sõitsin ja siuke tunne, et kui sõita otse ja vasaku rattaga mingist ebatasasusest üle, siis lööb ka ikka kergelt mingi loksu, et ei pea alati rattad pööratud olema.
vb sis pigem koormuse jagunemises asi, et kui auto kaldub parema külje peale, sis vasak saab vabamalt logiseda?
nii väsitav on sellistele probleemidele lahenduse otsimine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 09.04.08 09:00 Tsiteeri


nonii
tugilaagrid vahetatud ja asi absull ei paranend,
tugilaagrid olid ka läbi omadega nagu läti raha.
käisin mart pere juures, tema ütles, et muud moodi assi probleemist aru ei saagi, kui et keerad rooli välja ja kuulad kas ragiseb.
no krt ei ragise sileda maapeal ja vaikselt sõites.
võtab ringteepeal sõites rooli loksuma ja tõmblema ja ainult siis kui vasakule keerad.
Pärast mõningast vestlust veel tolle härrasmehega arvas, et on siis vasak sisemine ots. aga kuidas ma seda kindlaks teen?
jummala mõttetu on vahetada tonna eest juppi, mis terve tegelt ja krt raske vahetada kah.
kuda seda sunnikut kindlaks teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 11.04.08 18:25 Tsiteeri


Mina soovitaks sul minna tehnoülevaatus punkti maksad mingi 100kr. ja vaadatakse üle mis sul seal logiseb. seal ju silla logistamis pink olemas. Enamus kohti pakuvad sellist teenust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 11.04.08 18:43 Tsiteeri


sild on korras,
see on midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.4% - SQL: 66.6%]