Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.04 14:14
|
|
|
Relee plõksub?
Aeg-ajalt on selline värk, et sõites autoga kostab kõrvalistuja jalge juurest releele iseloomulikku "Klikksumist".
Vaatasin SJM lehelt, mis asjad seal üldse asuvad, jutt ja pildid siin: http://www.sjmautotechnik.com/ecuf20v.html#ecubrk
Sealt selgub, et kõrvalistuja jalge juures asub vaid kaks releed, milledest üks (324 numbriga) on järeljahutus pumba ja ventika lülitamiseks (see küll
ei tohiks ju sõidu ajal seal klikkida?) ja teise (206) relee kohta ei ole seal mingit juttu.
Lisaks on seal ECU peal ja ka nende releede juures kokku 4 junni mida nimetatakse inglise keeles "circuit breaker"???
Mis krdi asjad need "circuit breaker"-id on?
Kas tegemist on mingi automaatkaitsmega?
Kas ka need võivad seda klikkivat häält põhjustada?
Ning mis krdi relee on see numbriga 206, mida ta teeb või tegema peaks?
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 01.03.04 16:15
|
|
|
Minul täpselt sama jama, aga plõksumine kostub hoopis juhi jalge eest. Pole veel viitsind lahti kiskuda, kuna asi esinend ainult kaks korda.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 01.03.04 18:00
|
|
|
Võimalik et see relee on "autopiloodi" relee, olen täheldand enda autol, et püsikiiruse hoidja siiselülitamisel kostub sealt kõrvalistuja
jalge eest relee klõpsatus.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 01.03.04 22:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
Aeg-ajalt on selline värk, et sõites autoga kostab kõrvalistuja jalge juurest releele iseloomulikku "Klikksumist".
Vaatasin SJM lehelt, mis asjad seal üldse asuvad, jutt ja pildid siin: http://www.sjmautotechnik.com/ecuf20v.html#ecubrk
Sealt selgub, et kõrvalistuja jalge juures asub vaid kaks releed, milledest üks (324 numbriga) on järeljahutus pumba ja ventika lülitamiseks (see küll
ei tohiks ju sõidu ajal seal klikkida?) ja teise (206) relee kohta ei ole seal mingit juttu.
Lisaks on seal ECU peal ja ka nende releede juures kokku 4 junni mida nimetatakse inglise keeles "circuit breaker"???
Mis krdi asjad need "circuit breaker"-id on?
Kas tegemist on mingi automaatkaitsmega?
Kas ka need võivad seda klikkivat häält põhjustada?
Ning mis krdi relee on see numbriga 206, mida ta teeb või tegema peaks? |
Circuit breaker-id peaks bi-metall kaitsmed olema. Isetagastuvad. Julgen arvata, et need seal el. akendele kuuluvad...
Kui süüte sisse keerad (ei käivita) ja kliimaseadme välja lülitad, kas neid helisid jääb vähemaks?
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.04 07:23
|
|
|
El. akende relee asub juhi jalge juures.
Need 4 circuit breaker-it kuuluvad järgmistele asjadele:
1) +12V to the Ignition Coils
2) +12V to the O2 sensor heating element.
3) +12v for the Idle air, Evaporative Canister, and Waste Gate Solenoids
4) +12V to the Fuel Injectors
Ja ega ta kogu aeg ei klikka mul seal, pigem nagu kord nädalas paari sekundi jooksul.
Kas see bi-metall kaitse võib kah sellist häält teha?
|
|
|
kopamees
klubiliige
Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Honda Civic Tourer
|
postitati 02.03.04 07:30
|
|
|
Olen ka ise täheldanud releele omast plõksumist armatuuri all pärast ca 15-20 minutit autosõitu. Kestab see ainult sekund ja siis on kõik.
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 02.03.04 07:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
El. akende relee asub juhi jalge juures.
Kas see bi-metall kaitse võib kah sellist häält teha? |
200-l on nii, et kui aken külmunud, siis ca 30 sekundi pärast juhi jalgade juurest klikkab tugevasti ja aken toimib jälle. Aga jah, vist ainult üks
kaitse on kogu süsteemi jaoks, mitte igale eraldi.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.04 08:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja kopamees
Olen ka ise täheldanud releele omast plõksumist armatuuri all pärast ca 15-20 minutit autosõitu. Kestab see ainult sekund ja siis on kõik.
|
Ok, võib olla ongi normaalne siis, et plõksub...
|
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 02.03.04 12:28
|
|
|
see tähendab seda, et auto on liiga kaua sinu käes olnud.
varsti hakkvad häirima kummide sahin, uksepostide nagisemine jnejne
höhöhööö
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.03.04 12:35
|
|
|
See kõik juba ammu häirib...
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 02.03.04 15:34
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Võimalik et see relee on "autopiloodi" relee, olen täheldand enda autol, et püsikiiruse hoidja siiselülitamisel kostub sealt kõrvalistuja
jalge eest relee klõpsatus. |
Vabalt võib olla kiirusehoidja relee - mul klõpsib samamoodi kõrvalistuja jalge juures kui käigukangi N ja D vahel liigutada. See on ju tegelikult
kiirusehoidjale vajalik inf, et mitte pöördeid piirajasse lajatada kui käik välja lükatakse...
|
|
|
|