A4 aku tühjeneb kiirelt
Autoks A4, 2.0, 2002.a
Probleem siis järgmine.
Aku jookseb tühjaks, sai testriga mõõdetud ja voolutarve oli 1 ampri ringis (seda ka 30 min pärast), kuigi miskit silmaganähtavat sees polnud. Genekas
ja starter olid vahelt ära, nii et nemad peaks süüst puhtad olema. Sai kaitsmeid ühekaupa väljakistud, ükski kaitse ei alandanud tarbimist üle 0.5A ja
ka kõige suuremad röövlid koos ei tõmmanud tarbimist alla 0.3 ampri, kõige rohkem alandasid järgmised kaitsmed: 1.Lenksäulenmodul ja 2.kombigerät,
navigation. Samas on ka probleem sellega, et näitab armatuuris aegajalt, et juhiuks on lahti. Kuigi ma kaldun arvama, et see on siiski lukus oleva
lüliti-anduri(või kuidas iganes seda kutsutakse) viga. Sellest vist ka see viga, et juhiuks ei lähe alati puldist kinni. Olen juba selllega harjunud
ja tean et kui nupule vajutades kostab pikk heli, siis ei läind kinni ja keeran võtmega ukse kinni ja vajutan siis uuesti signa peale. Ja kinni ei
lähe ainult juhiuks, teised lähevad. Ilmselgelt on vaja remonti viia, aga toon siin igaksjuhuks oma probleemi välja, et äkki kellegil samasugune jama
old.
Äkki hoopis signalisatsioon (GT 804 CB) jamab.
Kas tavaline diagnostika võib äranäidata vigase relee või muu vooluröövli? Või vaja siiski autoelektrik ülesotsida...
|