Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: B4 1,9 TDi pöörded (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2484)
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 29.02.04 09:42 Tsiteeri
B4 1,9 TDi pöörded



oskab keegi öelda kui palju peab 1,9TDI mootor pöördeid andma kui pedal pöhja vajutada?

küsimus tekkis lihtsalt sellest et 4800p/min tundub kuidagi vähevõitu

mul tahhomeeter punase ala peale nagu ei lähegi

on see normaalne?
kui ei siis mis võib viga olla?

mis pöördeid nõutakse tehnoülevaatusel (seal vist ka mingid normid neile pööretele)

ette tänades


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 29.02.04 10:42 Tsiteeri


piiraja reeglina ei lasegi punaseni,

mul on piiraja 6200rpm ja 6300 hakkab punane kuni ~8000

disla puhul on 5000 juba suht lagi vist


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 29.02.04 11:17 Tsiteeri


sierral(1.8TD) on 4000 siis hakkab autost kahju juba sest see möla mis tuleb on ihtsalt jube


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
komtuur
huviline



Registreerunud 18.08.03
Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 29.02.04 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
mis pöördeid nõutakse tehnoülevaatusel (seal vist ka mingid normid neile pööretele)


suvest mäletan, et ülevaatusel raamatu järgi vaadatakse, peab 5200 olema, selleni üritab pöördeid kätte saada ka seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 29.02.04 21:14 Tsiteeri


ühel tuttaval on 1,9 TD B4 ja isal mul audi 100 2,4D neil läksid ka pöördeid üle 5000-e see pärast tekkiski kahtlus, et milles probla kas asi õige või minu autol pööretega mingi jama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 29.02.04 23:57 Tsiteeri


Kapoti alt otse pumba hoovast keerates ka muutust ei toimu? Võibolla on tross välja veninud või reguleerimata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 01.03.04 16:16 Tsiteeri


võib-olla tõesti, et äkki seal viga!

peab vaatama!

tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 01.03.04 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Driver
võib-olla tõesti, et äkki seal viga!

peab vaatama!

tänud!


Vaata ainult, et Sa ennast haigeks ei otsi, sest 1Z konel Sa trossi ei leiagi. Asi nimelt selles, et pump ju elektrooniline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yokker
huviline

Avatar


Registreerunud 12.04.04
Asukoht: teisel pool merd
Kasutaja on eemal

Auto: 2x1.9tdi 66&96kw+suzuki sv1000s

postitati 17.04.04 07:49 Tsiteeri


Mul oli gaasi pedaali all mingi 1cm kummist piiraja :o .Eemaldasin selle ja asi läks tunduvalt paremaks :D aga enne ülevaatusele minekut kindlasti tagasi :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
taritz
huviline

Avatar


Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Tallinn, Kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 2.0 S-Line 2005

postitati 17.04.04 20:28 Tsiteeri


Veel nihuke värk,et kas bensuka ja disla tahokas on üks ?sest kuskilt kuulnud,et dislal pidavat vähem pügalaid olema ja kui panna pensuka oma siis ju valetab või miss ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jottess
huviline

Avatar


Registreerunud 28.07.03
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 (B4) 1,9 TDI; Audi A4 Avant (B6) 2,5 TDI; Audi A4 Avant (B9) 2.0 TDI

postitati 17.04.04 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja taritz
Veel nihuke värk,et kas bensuka ja disla tahokas on üks ?sest kuskilt kuulnud,et dislal pidavat vähem pügalaid olema ja kui panna pensuka oma siis ju valetab või miss ?


Õigesti oletad. Dislal nimelt algab redline 5000+, bensukal seevastu aga 6000+. Ja näiteks kui bensukatel on 4000 rpm kella 12 kohal, siis dislal on 12 kohal 3500 rpm. Siit siis see erinevus. Aga muidu täitsa toimib jah. Tühikäigul näitas bensuka tahho minu disla peal ~800 rpm, tegelikkuses aga 861 rpm


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 19.04.04 20:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja yokker
Mul oli gaasi pedaali all mingi 1cm kummist piiraja :o .Eemaldasin selle ja asi läks tunduvalt paremaks :D aga enne ülevaatusele minekut kindlasti tagasi :P



kui palju ta siis pöörde läks kui selle piiraja eemaldasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]