Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3b hooratas ABY mootorile (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3186)
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 21.03.08 11:05 Tsiteeri
3b hooratas ABY mootorile



Tere

Autoks on Audi S2 Avant, 169 kW, 6 käiku. Probleem on selline et oleks vaja hooratas kulumise tõttu välja vahetada. Kas ja kuidas saaks sellele autole panna ilma leevendita hooratta? Kas see on üldse mõistlik mõte? Küsin seda kõike ikka raha pärast, sest Revalis maksab ABY hooratas 15614 krooni ja äkki on mingi võimalus auto veidike odavamalt korda saada. Väga oodatud on ka muud nõuanded ja soovitused.

Karel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.03.08 11:21 Tsiteeri


Ostad S2 3B hooratta, AAN sidurikorvi ja ketta ja kruvid külge, töösilindri ja survelaagri vahelist kahvlit liigutav pulk tulkeb teha pikemaks. soo iizi ;)

edit: kui eriti lowBudget teha, siis AANi kahemassiline hooratas, AANi korv ja ketas, sellisel juhul peaks isegi kaugused jääma samad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 21.03.08 11:57 Tsiteeri


Palun seletage, milleks see kahemassiline hooratas hea on


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 21.03.08 12:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HannesT
Palun seletage, milleks see kahemassiline hooratas hea on


Keegi ei ole väitnud, et 2 massiline hea on, vastupidi:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 21.03.08 14:10 Tsiteeri


Ma tänan väga poisid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 21.03.08 14:33 Tsiteeri


Tegelikult ma ei saa nüüd ühest värgist aru. Kui mu silmad mind ei petnud, näitas www.audi.ee varuosaotsing AAN hoorattahinnaks täpselt sama palju kui ABY omal. Kas kuskilt on veel võimalik ülisoodsalt saada?
Mulk, kas 3B hooratast ja AAN sidurikorvi soovitasid sellepärast, et oled omale nii teinud või sobib samamoodi ka ABY sidurikomplekt?
Palun seleta, kuidas on see lowbudget kui Sa just kasutatud juppidest ei rääkinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 21.03.08 15:13 Tsiteeri


aby hooratas on süvendiga (sidur käib hooratta sisse). AAN ja 3B on tasapinnalised, seega ABY sidurikomplekti 3B hoorattal ei saa kasutada.

minul on kasutuses ABY mootoriga 3B komplekt (fidanza hooratas ja Sachsi performance 3B korv), kasti otsa pannes tuleb panemata jätta see originaalis kasti ja ploki vaheline alumiiniumist vaheflants.


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 21.03.08 17:09 Tsiteeri


Kasutatud korralike AANi hoorattaid leidub mõistliku hinnaga iga nurga peal.
Ja AANi korv seepärast, nagu juba tarts mainis ... ja AANi korvi sisse 3B leevendiga siduriketas ei mahu.
ps. kui maksimaalne suutlikus eesmärgiks, siis ainult AAN sidurikorv (jutt on SRE korvist) on Havy Duty korv!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 22.03.08 11:57 Tsiteeri


Tänan vastamast. Nüüd ma tean, et olemas mitmeid variante, kuid jääb veel üks tähtis küsimus. Insenerid pole ju ilmaasjata leevendiga hooratast pannud. Kas veidike pikemas perspektiivis ilma leevendita hooratas käigukastile kõvasti viga ei hakka tegema või on nii, et kui just 5000 rpm sidurit lahti ei lase ja käike ka rahulikult vahetada pole väga hullu? Kardan lihtsalt, et käigukastiremont aasta või kahe pärast on veel kallim ja tülikam kui originaalhoorattapanemine. Palun lükake ümber või kinnitage mu kartusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 22.03.08 12:11 Tsiteeri


Leevendiga hooratas on peamiselt käigühtluse huvides, kaks suure massiga pöördkeha kinnitatud teineteise külge läbi kummi.
S2 3B jpt. autod on sõitnud aastaid ühemassilise hoorattaga, pisike aga on siiski asjajuures, enamasti on jäiga hooratta puhul kasutusel leevendiga siduriketas.
Mina sõidan juba ca 1.5 aastat jäiga hooratta ja jäiga kettaga, kui tühikäigul töötava mootoriga hammasrataste "loksumine" ja kiirendades teatud pööretel tekkiv väike jurin ei häiri, siis muid probleeme pole olnud.
Kindlasti ei sobi selline kombinatsioon mugavust ja "kõrvailu" soovivale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 24.03.08 18:21 Tsiteeri


Kas, kust ja kui suure summa eest on võimalik saada leevendiga siduriketas, mida ABY mootori, 6-käigulise käigukasti ja jäiga 3B hoorattaga kasutada? Kas 3B sidur on originaalina juba leevendiga? Vabandust kui natuke algajalikke küsimusi küsin, kuid mujalt ka nagu väga küsida ei oska ja selleks see koht siin ongi, et targemaks saada.
Selline küsimus ka veel, et kas leevendiga sidur teeb põhimõtteliselt sama töö ära nagu leevendiga hooratas või päris nii palju ta laksu käigukasti jaoks ei pehmenda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 24.03.08 18:31 Tsiteeri


Tee teene omale ja järgmistele autoomanikele, pane see jäik S2 3B hooratas ja 3B siduripudinatega kokku ;)
Jah, 3B ketas on leevendusvedrudega.
220V 3B - jäik hooratas, leevendiga ketas
S2 3B - jäik ratas, leevendiga ketas
ABY/ADU - kahemassiline hooratas, leevendiga ketas
AAN - kahemassiline ratas, jäik ketas

Kuna ka audi on ise kasutanud kombinatsiooni, jäik hooratas ja leevendiga ketas, usun, et on toimiv pakett ja sama on tõdenud ka paljud siin ja sealpool piiri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 24.03.08 19:41 Tsiteeri


lisaks siis veel nii palju, et ketas tuleks võtta siis S2 3B mootori, mitte 200 3B oma.
tootekood on 1862625001


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfons
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s2

postitati 24.03.08 21:13 Tsiteeri


Küsimus targematele - vanemad V8 mootorid kasutavad sama sidurikorvi mis ABY/ADU, kas hooratast ei saa kuidagi V8 oma kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 24.03.08 22:42 Tsiteeri


Ära ütle nüüd Alfons, et sul ka sama probleem on või pigem vist püüad mind aidata. Oleks lihtsam otsida küll kui mõne auto hooratas veel sobiks.
Kuulan veel päeval, mida mu mehaanikud värgist arvavad, kuid kõige soodsam lahendus tundub olevat ikka S2 3B sidurikomplekt ära osta ja hooratast otsima hakata. Muidu kui kellelgi on pakkuda S2 3B hooratast, palun võtke ühendust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 25.03.08 03:47 Tsiteeri


V8 mootori hooratas on 10 poldiga, kui R5 oma on 8 poldiga;)
S2 3B hooratas on täitsa müügiks foorumis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 25.03.08 03:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
kasti otsa pannes tuleb panemata jätta see originaalis kasti ja ploki vaheline alumiiniumist vaheflants.


Seda ei tohiks vist teha, kui ei taha kardaani ka muutma hakata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alfons
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: s2

postitati 25.03.08 07:19 Tsiteeri


Tsitaat:

Ära ütle nüüd Alfons, et sul ka sama probleem on või pigem vist püüad mind aidata.

Lihtsalt üritan kaasa mõelda kui ennast peaks sama probleem tabama, soovitaks samuti S2 3B komplekti kasutada.
Kui on kindel soov ainult originaali peale jääda, arvatavasti tänu sellele, et ostsid sidurikomplekti juba ette ära, võiksid uurida ebay`d.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.08 07:28 Tsiteeri


mul on ABY/ADU hootatas täitsa olemas, kuid mis su enda omaga üldsegi juhtus, et ta nüüd kasutuks on tunnistatud?


www.eksperthooldus.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 27.03.08 19:24 Tsiteeri


Sidur ei lahuta. Peasilinder vahetatud (uue orig. vastu), töösilinder on korras, õli kuskilt välja ei aja, ketas ja korv ei ole täitsa otsas. Kui sidurit vajutada siis hooratas paindub läbi lihtsalt ( käega katsudes on igatepidi "vedel" ).

Mis te muidu sellest arvate kui see originaal leevendiga hooratas jäigaks keevitada ? Kas keevitus peab koormusele vastu kui kogu ring täis keevitada ? Plussiks oleks see, et ei peaks kasti kaugusega mängima hakkama.

Kui vaherõngas ära võtta kas siis mitte kardan lühikeseks ei jää ja kasti võll liiga pikaks?

Kasutatud hooratta panemisel mõtet ei näe kuna keegi ei garanteeri, et sellega varsti sama töö ees ei oota. Kui jäigaks teha ei õnnestu (kas siis orig. hoorattaga või 3B hoorattaga) siis tuleks uus orig. hooratas panna ja järgnevad 10 - 15a. peaks muretu olema selle koha pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 27.03.08 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Põder
Sidur ei lahuta. Peasilinder vahetatud (uue orig. vastu), töösilinder on korras, õli kuskilt välja ei aja, ketas ja korv ei ole täitsa otsas. Kui sidurit vajutada siis hooratas paindub läbi lihtsalt ( käega katsudes on igatepidi "vedel" ).

Mis te muidu sellest arvate kui see originaal leevendiga hooratas jäigaks keevitada ? Kas keevitus peab koormusele vastu kui kogu ring täis keevitada ? Plussiks oleks see, et ei peaks kasti kaugusega mängima hakkama.

Kui vaherõngas ära võtta kas siis mitte kardan lühikeseks ei jää ja kasti võll liiga pikaks?

Kasutatud hooratta panemisel mõtet ei näe kuna keegi ei garanteeri, et sellega varsti sama töö ees ei oota. Kui jäigaks teha ei õnnestu (kas siis orig. hoorattaga või 3B hoorattaga) siis tuleks uus orig. hooratas panna ja järgnevad 10 - 15a. peaks muretu olema selle koha pealt.


Lihtsam on osta ühemassiline või lasta treialil treida ühemassiline hooratas, ku ise seda kokkukeevitama hakata:D


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põder
huviline



Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Impreza GT 555

postitati 27.03.08 20:14 Tsiteeri


Ise seda niikuinii põlve otsas keevitama ei hakkaks. See tuleks ka pärast tasakaalustada lasta jne. Lihtsalt mõtlesin seda kui alternatiivi uue ostmisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 02.04.08 16:48 Tsiteeri
Kiire küsimus



Oleks kiire küsimus kardaanide pikkuste kohta. Kas keegi oskab öelda, kas 5-käigulisel ja 6-käigulisel käigukastil on kardaanid erinevate pikkustega? Mõeldud on ikka Avant või sedaan B4 kerega autosid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 02.04.08 16:58 Tsiteeri


Piisaks tegelikult ka sellest kui keegi teaks täpselt kui pikk on B4 5-käigulise käigukasti kardaan. 6-käigulise kardaan on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.1% - SQL: 58.9%]