Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Rõhk silindrites erinev. (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2455)
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.02.04 14:01 Tsiteeri
Rõhk silindrites erinev.



Käisin täna diagnostis ja kompressiooni mõõtmisel selgus, et 1,3,6 silindris on rõhk 12-12,5. 2,4,5 on rõhk 10,5. Millest on selline ebaühtlane kulumine tingitud? Kas peaks midagi kiiremas korras ette võtma või ei hakka tähelepanu pöörama? Kas on võimalik, et seoses sellega kõiguvad ka pöörded, kuna mootori töö on ebaühtlane? Mille äravahetamisege peaksin arvestama? Kolvi -ja õlirõngad? Autoks Audi 100, 2,8 v6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 28.02.04 15:44 Tsiteeri


ebatihedad klapid?


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 28.02.04 15:46 Tsiteeri


Autodata raamat räägib selle masina kohta(kui ta sul ikka aastast 91-96), et norm surveastmed on 9-14bar... seega võiks siit järeldada et sul lihcalt osades silindrites rõngad kinni jäänud... Igatahes on asi normi piires. Pööretega puterdamine võib jah sellest tingitud olla... kas diagnostist muid hädasid välja ei koorunud? Millised on madala survetega silindri süüteküündlad(kas ilusad helepruunid v teistega võrreldes tumedamad ja tahmasemad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 28.02.04 16:44 Tsiteeri


diagnostikas jah mitte ühtegi viga ei näidanud. Alguses näitas detonatsiooni andurites viga, aga see olevat olnud mingi vana viga. Pärast nende vigade kustutamist ei näidanud enam midagi. Äkki on võimalik, et papi, kes asjaga tegeles, pani midagi puusse, kuna ta ei jätnud mulle millegipärast just kõige kompetentsema inimese mulje. Ise suht tume diagnoosimise koha pealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 28.02.04 16:50 Tsiteeri


Kas auto seisnud enne sind pikemat aega:cool:


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
WhiteLion
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.04
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Poolik Coupe GT

postitati 28.02.04 17:08 Tsiteeri


Samas on ka süüteküünale järgi võimalik küttesegu ja silindris toimuvat hinnata.
Hele küünal viitab lahjale segule... tume rikkale segule. Tahmane siis satub silindrisse õli v on segu lootusetult paigast. loomulikult tuleb siis arvestada sellega, et oleksid kõik ühel ajal vahetatud küündlad ja küündlavahed õiged... ei maksa unustada ka seda et küündlajutmed oleksid normaalsed.
Sedasi saab ju heade ja hapude silindrite vahel mängida... kui anomaalja ilmneb just samade silindrite juures siis tasuks viga tõsisemalt otsima hakkata.
Kui ühtedes silindrites on küündlad ilusad ja teistes on teisiti siis on seal ka midagi mööda.
Ühesõnaga on omavahel seotud asju päris palju ja ma loodan et mu jutt ei saanud väga segane... üritan lihcalt aidata hädalist oma teadmistega mis on ka omal nahal ära proovitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 28.02.04 17:34 Tsiteeri


Kui hakkad mootorile remonti tegema siis kaalu kas ikka tasub. Ise alustasin ja krt kui kalliks see kõik läks. 1,8 4b mootor 12000. Hing on siiani kinni veel.:(:( Järjest avastad, mis vajab jälle vahetamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 29.02.04 20:50 Tsiteeri


soovitan ka küünalde pealt vaadata


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.6% - SQL: 53.4%]